BMW E30 the way to be a JDM (RB25DET) //back from GATEBIL

evo_krolle BMR
23 februari 2010 · 1 513 Inlägg

och just nu har man snart lagt 2 timmars letande å diskuterande med M om hur fan man ska lösa sprutet till skylines org skit spolar!!! ingen som har ett vettigt kopplins schema på de skrotet????

evo_krolle BMR
23 februari 2010 · 1 513 Inlägg

Evo-Offer skrev:

evo_krolle skrev:
och just nu har man snart lagt 2 timmars letande å diskuterande med M om hur fan man ska lösa sprutet till skylines org skit spolar!!! ingen som har ett vettigt kopplins schema på de skrotet????

går de inte skarva elelr vad är problemet?

nej utan hur dom vingögda tänkt när dom byggde tändsystemet

supra_gone_wild Drift junkie!!
24 februari 2010 · 276 Inlägg

evo_krolle skrev:

supra_gone_wild skrev:
hahaaa undrar vem d går bra för egentligen du eller jag smile själv får man leka med en sur volvo haha
lycka till!!

hahah big_smile ¨de går bra nu¨

ja vi lär väl mötas några gånger i sommar på träningarna å tävlingarna

självklart om jag nu ska köra i år vi får se...
ska bygga färdigt allt först innan jag börjar köra med den igen o d tar tid när jag gör d! smile

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala
Nissan Silvia s15 Spec-R "Team Scorpion Drift" (1999)
evo_krolle BMR
24 februari 2010 · 1 513 Inlägg

supra_gone_wild skrev:

evo_krolle skrev:

supra_gone_wild skrev:
hahaaa undrar vem d går bra för egentligen du eller jag smile själv får man leka med en sur volvo haha
lycka till!!

hahah big_smile ¨de går bra nu¨

ja vi lär väl mötas några gånger i sommar på träningarna å tävlingarna

självklart om jag nu ska köra i år vi får se...
ska bygga färdigt allt först innan jag börjar köra med den igen o d tar tid när jag gör d! smile

va då tar tid ÖKA jag hinner bygga flera bilar per år i ni hinner inte klart med 1 tongue haha vad saknas din då??

evo_krolle BMR
26 februari 2010 · 1 513 Inlägg

någon som vet var man kan få tag på solida/kultopplagringar bak till en e30??????? hade för mig PPf hade förr men verkar inte ha det längre:/

MattiasH
26 februari 2010 · 1 291 Inlägg

evo_krolle skrev:
någon som vet var man kan få tag på solida/kultopplagringar bak till en e30??????? hade för mig PPf hade förr men verkar inte ha det längre:/

Millway har.

evo_krolle BMR
27 februari 2010 · 1 513 Inlägg

MattiasH skrev:

evo_krolle skrev:
någon som vet var man kan få tag på solida/kultopplagringar bak till en e30??????? hade för mig PPf hade förr men verkar inte ha det längre:/

Millway har.

tack som fan för tippset big_smile

å nu är dom givetvis beställda så man slipper de här jävla standard BMW skramlet å stutset med bakhjulen;)

evo_krolle BMR
27 februari 2010 · 1 513 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/105309/867789_0hs6q7.jpg

också en lite bild på dom:)

förövrigt har de inte hänt ett skit denna helgen pga el fel i nya brukisen så blev det till att hämta grejor till den så jag kan bygga om den till mauell istället för automat så jag kan köra med den utan strul!!!

Hervas
28 februari 2010 · 2 373 Inlägg

Har precis läst igenom tråden, fattar inte hur jag kan ha missat detta,  grymt bra jobbat säger jag bara!!!! smile

Häls. Hervas
evo_krolle BMR
1 mars 2010 · 1 513 Inlägg

audienergy skrev:
Har precis läst igenom tråden, fattar inte hur jag kan ha missat detta,  grymt bra jobbat säger jag bara!!!! smile

tackar!!! ja det går ju kanske inte riktigt ut på utseende å fin lir:P utan ren funktion till drifting och peta till jobbet med:D

evo_krolle BMR
1 mars 2010 · 1 513 Inlägg

+ att stolar är på väg hem nu de fick bli billigt skit för de känns lite mag starkt att beställa 2 st evo rev5 som kostar mer än va jag gav för bilen;) sen hoppas jag att jag hunnit få hem spjället + lite andra god saker till nästa helg så man kan göra den klar invändigt och bygga kardanen + montera sprutet.. å med lite tur hinner man med en uppstart också av skrället...

Abbe04 Bmwbyggare
1 mars 2010 · 225 Inlägg

Riktigt snyggt bygge, kommer följas big_smile

tänkte även passa på att fråga vart du har köpt insuget?

BMW 320i "Doctor ift" (1986)
Ford Sierra GT "Sladden" (1993)
evo_krolle BMR
1 mars 2010 · 1 513 Inlägg

Abbe04 skrev:
Riktigt snyggt bygge, kommer följas big_smile

tänkte även passa på att fråga vart du har köpt insuget?

tackar big_smile

det är ett kina insug..

Hervas
1 mars 2010 · 2 373 Inlägg

evo_krolle skrev:

audienergy skrev:
Har precis läst igenom tråden, fattar inte hur jag kan ha missat detta,  grymt bra jobbat säger jag bara!!!! smile

tackar!!! ja det går ju kanske inte riktigt ut på utseende å fin lir:P utan ren funktion till drifting och peta till jobbet med:D

Kommer att bli en grym bil när du är klar cool

Häls. Hervas
Hervas
1 mars 2010 · 2 373 Inlägg

evo_krolle skrev:
+ att stolar är på väg hem nu de fick bli billigt skit för de känns lite mag starkt att beställa 2 st evo rev5 som kostar mer än va jag gav för bilen;) sen hoppas jag att jag hunnit få hem spjället + lite andra god saker till nästa helg så man kan göra den klar invändigt och bygga kardanen + montera sprutet.. å med lite tur hinner man med en uppstart också av skrället...

Vad blev det för stolar då?

Häls. Hervas
Abbe04 Bmwbyggare
1 mars 2010 · 225 Inlägg

evo_krolle skrev:

Abbe04 skrev:
Riktigt snyggt bygge, kommer följas big_smile

tänkte även passa på att fråga vart du har köpt insuget?

tackar big_smile

det är ett kina insug..

Okej okej, tackar smile
Lycka till med bygget.

BMW 320i "Doctor ift" (1986)
Ford Sierra GT "Sladden" (1993)
evo_krolle BMR
1 mars 2010 · 1 513 Inlägg

audienergy skrev:

evo_krolle skrev:
+ att stolar är på väg hem nu de fick bli billigt skit för de känns lite mag starkt att beställa 2 st evo rev5 som kostar mer än va jag gav för bilen;) sen hoppas jag att jag hunnit få hem spjället + lite andra god saker till nästa helg så man kan göra den klar invändigt och bygga kardanen + montera sprutet.. å med lite tur hinner man med en uppstart också av skrället...

Vad blev det för stolar då?

det bblev ekonomi drifter heter dom kommer bild senare i veckan när dom kommit smile

evo_krolle BMR
1 mars 2010 · 1 513 Inlägg

Abbe04 skrev:

evo_krolle skrev:

Abbe04 skrev:
Riktigt snyggt bygge, kommer följas big_smile

tänkte även passa på att fråga vart du har köpt insuget?

tackar big_smile

det är ett kina insug..

Okej okej, tackar smile
Lycka till med bygget.

tackar!!

Hervas
1 mars 2010 · 2 373 Inlägg

evo_krolle skrev:

audienergy skrev:

evo_krolle skrev:
+ att stolar är på väg hem nu de fick bli billigt skit för de känns lite mag starkt att beställa 2 st evo rev5 som kostar mer än va jag gav för bilen;) sen hoppas jag att jag hunnit få hem spjället + lite andra god saker till nästa helg så man kan göra den klar invändigt och bygga kardanen + montera sprutet.. å med lite tur hinner man med en uppstart också av skrället...

Vad blev det för stolar då?

det bblev ekonomi drifter heter dom kommer bild senare i veckan när dom kommit smile

Ok smile

Häls. Hervas
evo_krolle BMR
4 mars 2010 · 1 513 Inlägg

nu kommer aldelles strax den lovade updaten med grejorna som trillat in denna veckan tyvärr ser det inte ut till att kunna bli något skruvande då jag inte fått svänghjuls bultarna än sad så de får nog väta tills nästa helg med byggandet..

strax kommer bilder+info wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang