Köpråd - Saab 900

Founder
30 maj 2006 · 1 414 Inlägg

rosaelefjant skrev:

CarBear skrev:

rosaelefjant skrev:
lån av tråd big_smile 

jag skulle vilja ha en saab 900/9-3 MED tacklucka, har inte hittat nån hitttils... finns det?? är det någon speciell modell lr nå??   big_smile

Klart det finns!
Har sett några stycken med det. Både "vanliga" 900, tex en 2,0T 5-dörrars -96a samt en 900 Talladega -97 som jag var och provkörde.

Men det är inte så vanligt, så du får nog leta lite.
Lycka till i alla fall! smile

oki, var det en silverfärgad 900 talladega som låg på blocket??   big_smile  det e den enda jag hittat!!

Tjejen har en smile

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Saabare Avstängd
31 maj 2006 · 1 106 Inlägg

rosaelefjant skrev:

CarBear skrev:

rosaelefjant skrev:
lån av tråd big_smile 

jag skulle vilja ha en saab 900/9-3 MED tacklucka, har inte hittat nån hitttils... finns det?? är det någon speciell modell lr nå??   big_smile

Klart det finns!
Har sett några stycken med det. Både "vanliga" 900, tex en 2,0T 5-dörrars -96a samt en 900 Talladega -97 som jag var och provkörde.

Men det är inte så vanligt, så du får nog leta lite.
Lycka till i alla fall! smile

oki, var det en silverfärgad 900 talladega som låg på blocket??   big_smile  det e den enda jag hittat!!

I Polen så finns det många NG900 med taklucka.

Livet startar vid 220 km/h
Saabare Avstängd
1 juni 2006 · 1 106 Inlägg

Redbull skrev:

Sir_x skrev:
Får man dom pengarna för en 94? Då får nog köparen gilla bilen...PÅ RIKTIGT! visst den va skitfin men ja....

Knappast, överpris som f-n. Du får 9-3 / 9-5  som är 6-7 år nyare och mindre mil på mätaren för samma pengar.

hmm. Får jag ställa en fråga till dig? Tycker du att det är lite konstigt att min gamla 900-96 klarade över 40000 mil? Min kompis köpte bilen och om 2000 mil så har den passerat 60000 mil.

Senast redigerat av Saabare (1 juni 2006)

Livet startar vid 220 km/h
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang