Har inte uppdaterat på ett tag ..men det har ju hänt en del ändå startade upp bilen onsdagen före gatebil mantorp, men det fattades lite kopplingar och slangar till waste och btr ..så hoppade mantorp inte kul att komma dit med en delvis oprovad bil ,, blir mycket pengar och slit i onödan,, men jag var där och glodde iallfall, och ångrade såklart att jag inte tog med bilen ..skruvade ihop bilen när jag komm hem ,och idag har jag provkört den lite här på gatan och det verkar funka fint tog även och tvätta av den och här e bilderna
Mitt barn uppstartad,provkörd och väntar på den 30 då ska vi sladda lite på råhällan.
fått en ny leksak systemkamera så kan kli lite bättre bilder framöver Bilen är färdig ,redo att plågas missade senaste såhällan ,då dom ändrade dag pga vädret
Första riktiga provkörningen avklarad ,, blev lite test´n tune i regnet.. behöver ny turbo då denna e för stor nu j*vlar blir det det minsta jag hittar eller så säljer jag skiten .. rätt less på eländet
Läst igenom hela tråden å måste säga att det är ett fantastiskt fint bygge! Och grymt jobbat av dig som fortsätter trots motgångarna Men de sägs ju att s200 ska vara snabbspoolad? vet inte om de e nån skillnad på schwitser eller den nyare borg warner s200? Prem lagd
Läst igenom hela tråden å måste säga att det är ett fantastiskt fint bygge! Och grymt jobbat av dig som fortsätter trots motgångarna Men de sägs ju att s200 ska vara snabbspoolad? vet inte om de e nån skillnad på schwitser eller den nyare borg warner s200? Prem lagd
problemet är avgashuset som är för stort. turbon e såld men har inte plockat av den än ,,så en ny e väl på G men det blir ingen 10000 kronors turbo.. Tack förresten
Den ska jag nog köra med! Turbo är inget att snåla med hehe
Nja har kört med t3/t4 och det har hållt bra .. du har ju en lite mer påkostad motor än vad jag har också ,så att du inte snålar det förstår jag.. själv går jag å lurar på ett motorbyte alternativt SÄLJA bilen..
jag har lagt ut bilen på blocket!! efter många om och men så provar jag att sälja bilen igen.. nu till ett lite lägre pris. 70 000 kr vilket känns som att ge bort den. men hoppas att det blir affär då istället . http://www.blocket.se/gavleborg/Nissan_ … =5&w=1
Tråkigt.. Förstår dig dock. Har också varit nära några gånger att sälja min då jag inte riktigt har råd att hålla på men än så länge är den kvar Hoppas du får sålt den, om det är de du vill, vill säga.
Senast redigerat av nordstromjimmy (23 juli 2012)
If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.