jag hadde 300km/h på mätarn i min RS4 igår .........
Då är inte vägen bred kan jag tänka mig
det var 3filer i min körriktning och det gjordes inte i sverige, men jag släppte faktiskt av pga rädsla. tyckte det var riktigt jävla otäckt å köra så fort , men nu har man provat iaf
Ja har kört i 255 km/h på autobahn med min SL55.a men den ska göra 332 km/h utan fartspärr.. Sen har ja åkt i en M6 på autobahn till München i 334 km/h men de tog tid.. haha
Såg igår att man kunde betala 54 000 kr för att på ÅKA med en Veyron på nardo banan.. Då får man åka i den.. komma upp i 407 blås, åka i 407 i ca 30 sek och sen stanna... Allt detta på ca. 5 min för 54 000.. Priset beros på att man hyr ut banan, betalar soppan, förrare, försäkring och massa annat
mätaren gick bara till 120.(miles) Det var "klockan 4" på mätaren-"klockan 6" släppte jag på gasen! Buick GS455-70.
Att trimma en motor är lätt-att få den att hålla är svårare.Att börja i rätt ände är det tråkigaste....
Intag av kubiktum kan leda till livslångt beroende!
Låg 265 på farthållaren i 20 min när jag körde lillebrors 540 i Tyskland en ganska udda tid på dygnet. Tror att jag i princip inte var under 220 någon gång på 30 mil om det inte var för att jag svänge av någon avfart eller så. Tyvärr gick inte bilen fortare, då jag låg på fartspärren. Satan var den drar soppa över 200
Har även kört min Z3M i 270 på mätaren, men då är man i pricip på varvstopp.
325:an (rejsbilen) går 245 på varvstopp.
S80 T6:an har jag "bara" kört 230, den är nog god för lite till antar jag.
har kört mätaren(310km\h) ut men audin hemma i sverige. Satan vad äckligt det va, ännu äckligare va det och åka i 110 sen, kändes som att det stog stilla ^^,
volvon har jag bara ¨fått till 200 gränsen, sen orkar den inge mer
200 med passaten, sen ville jag inte pressa motorn mer, gubbkörd i typ 9 år så fick räcka då. Snabbaste jag kört när polisen sett mig, 141 sa deras radar
Sorgen brinner i hans bröst, segerns sötma ger ej tröst. Liv han ger och liv han tar, skuld till döden allt han har. (Hel - Valkyriors Dom)
med min gamla Volvo 740 som vart lite halv hinkig i motorn var ja uppe i 195km/h får testa den nya ja har nu Bara däck o koppling som ska fixas:P
med Forden var ja uppe i 160 sen började den luckta brännt tihihi:) Sambons Celica var vi uppe i 225 o lite till. bonna mätaren:P Reca på väg 101 me persienn pågarna de hade en volvo V40:P hihi. Sen golf vr6 som vi hade var jag uppe i lite mer än 200:P men den gick bättre. men kom en v70 bakom så de var bara in:P men de var ju som tur var inte snuten:D
210 enligt mätarn på min Sierra, å då var den vid varvstoppet ^^
()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)