ljud bygge i min golf 2a med DC audio | Hertz | DD med mera i sammarbete med ljudbutiken. ( börjar sida 67 )

byggs mäst för bassrace så db mässigt får vi se.. :)
  • 131 Följare
  • 439 231 Visningar
  • Uppdaterades senast 12 maj 2013
eriksson84
16 maj 2010 · 1 312 Inlägg

Kazma skrev:
Trevligt trevligt smile

man tackar man tackar..

Ljudbutiken.nu
_DamnIt R1 driver!
20 maj 2010 · 5 128 Inlägg

Väldigt skoj projekt! Ska helt klart följas! smile

eriksson84
20 maj 2010 · 1 312 Inlägg

_DamnIt skrev:
Väldigt skoj projekt! Ska helt klart följas! smile

man tackar.. bara att följa det och skicka någon komentar ibland.. smile

Ljudbutiken.nu
eriksson84
20 maj 2010 · 1 312 Inlägg

ja 151.4 nådda en gång med musik.. ska på med större generator innan nästa tävling och hoppas på ett sånt resultat igen.. smile

Ljudbutiken.nu
strandberg31
20 maj 2010 · 2 419 Inlägg

Riktigt grymt projekt!! Vart köpte du dbmätarn? smile

Nissan Skyline R33 GTST "MINTY" (1994)
eriksson84
20 maj 2010 · 1 312 Inlägg

strandberg31 skrev:
Riktigt grymt projekt!! Vart köpte du dbmätarn? smile

på dn bilradio men den visar inte helt korekt och tyvärr bara till 150db.. sad

Ljudbutiken.nu
strandberg31
20 maj 2010 · 2 419 Inlägg

eriksson84 skrev:

strandberg31 skrev:
Riktigt grymt projekt!! Vart köpte du dbmätarn? smile

på dn bilradio men den visar inte helt korekt och tyvärr bara till 150db.. sad

heheh ja men det räker ju gått och väll till mig tongue

Nissan Skyline R33 GTST "MINTY" (1994)
eriksson84
20 maj 2010 · 1 312 Inlägg

strandberg31 skrev:

eriksson84 skrev:

strandberg31 skrev:
Riktigt grymt projekt!! Vart köpte du dbmätarn? smile

på dn bilradio men den visar inte helt korekt och tyvärr bara till 150db.. sad

heheh ja men det räker ju gått och väll till mig tongue

okej.. smile

Ljudbutiken.nu
eriksson84
26 maj 2010 · 1 312 Inlägg

nytt tyg och 100ams generator inhandlat.. nu ska jag bara hitta tiden till att stoppa den och riva ner allt igen för att byta ut tyget också..

men ska vara gjort innan 5/6 då det är tävling.. någon som har nå mer smart att komma med för att spela högre? big_smile

Ljudbutiken.nu
racer-putte
26 maj 2010 · 6 558 Inlägg

eriksson84 skrev:
nytt tyg och 100ams generator inhandlat.. nu ska jag bara hitta tiden till att stoppa den och riva ner allt igen för att byta ut tyget också..

men ska vara gjort innan 5/6 då det är tävling.. någon som har nå mer smart att komma med för att spela högre? big_smile

ja har en toppen ide big_smile   skruva upp volymen vet ja lol lol wink

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
eriksson84
27 maj 2010 · 1 312 Inlägg

racer-putte skrev:

eriksson84 skrev:
nytt tyg och 100ams generator inhandlat.. nu ska jag bara hitta tiden till att stoppa den och riva ner allt igen för att byta ut tyget också..

men ska vara gjort innan 5/6 då det är tävling.. någon som har nå mer smart att komma med för att spela högre? big_smile

ja har en toppen ide big_smile   skruva upp volymen vet ja lol lol wink

haha tackar det ska jag tänka på.. :)men det händer juh inte så mycket efter vol 29.. smile

Ljudbutiken.nu
eriksson84
27 maj 2010 · 1 312 Inlägg

nu är nya generatorn monterad iallafall.. körde en liten servis på bilen oxå.. bytte olja och filter.. och ny fläktrem.. kosta på stort.. big_smile haha

Ljudbutiken.nu
BJonsson
27 maj 2010 · 4 074 Inlägg

eriksson84 skrev:
nytt tyg och 100ams generator inhandlat.. nu ska jag bara hitta tiden till att stoppa den och riva ner allt igen för att byta ut tyget också..

men ska vara gjort innan 5/6 då det är tävling.. någon som har nå mer smart att komma med för att spela högre? big_smile

3kants list i lådan.
Plasta lådan invändigt.
Prova spela basar uppåt/framåt/bakåt.

GAINA UPP STEGET...

big_smilebig_smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
eriksson84
28 maj 2010 · 1 312 Inlägg

BJonsson skrev:

eriksson84 skrev:
nytt tyg och 100ams generator inhandlat.. nu ska jag bara hitta tiden till att stoppa den och riva ner allt igen för att byta ut tyget också..

men ska vara gjort innan 5/6 då det är tävling.. någon som har nå mer smart att komma med för att spela högre? big_smile

3kants list i lådan.
Plasta lådan invändigt.
Prova spela basar uppåt/framåt/bakåt.

GAINA UPP STEGET...

big_smilebig_smile

lådan är listad, lådan är plastad. basarna spelar uppåt.. men orkar inte flytta runt dom nu.. smile
smile nu skulle man juh ha haft ett par till sånna dära generatorer så skulle det bli lite små gulligt.. och ett par hollywood spv 120 till oxå.. big_smile hehe

Senast redigerat av eriksson84 (28 maj 2010)

Ljudbutiken.nu
eriksson84
30 maj 2010 · 1 312 Inlägg

nu har man slitit hela dagen med att riva ner allt igen och klätt om det.. så nu saknas det bara 2 covers sen är man fitt för fight på lördag.. smile

Ljudbutiken.nu
BJonsson
30 maj 2010 · 4 074 Inlägg

eriksson84 skrev:
nu har man slitit hela dagen med att riva ner allt igen och klätt om det.. så nu saknas det bara 2 covers sen är man fitt för fight på lördag.. smile

Bilder då??

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
eriksson84
30 maj 2010 · 1 312 Inlägg

BJonsson skrev:

eriksson84 skrev:
nu har man slitit hela dagen med att riva ner allt igen och klätt om det.. så nu saknas det bara 2 covers sen är man fitt för fight på lördag.. smile

Bilder då??

det kommer att komma har bara inte orkat lägga in dom på datorn än.. smile hehe..

Ljudbutiken.nu
eriksson84
30 maj 2010 · 1 312 Inlägg

här är lite bilder på hur det ser ut nästan färdigt...




https://www1.garaget.org/gallery/archive/136179/941447_6rp4sg.jpg
nytt tyg monterat..--




https://www1.garaget.org/gallery/archive/136179/941451_t644ap.jpg
lite tyg på sidorna nu oxå.. hoppas nu det här tyget är lättare att hålla rent..

det var nog allt för nu..

Ljudbutiken.nu
eriksson84
5 juni 2010 · 1 312 Inlägg

jaha idag var det meningen att man att skulle ha varit iväg på tävling i bollnäs..
men inte då.. bilen ville inte vara med. var på väg dit igår men vatten pumpen sa upp sig halvvägs..
så tog mig hem och tok skruvade igår kväll och hängde på dörrarna till biltema imorse för att få tag på en ny vatten pump.. så den byttes och var klart till typ halv 11. men visade sig att top packningen hade gett upp också... så bättre lycka nästa gång att ta sig iväg.. ingen ny packning förns tisdag.. jobbigt.. ingen bil.. aja det löser sig nog...

Ljudbutiken.nu
eriksson84
6 juni 2010 · 1 312 Inlägg

i morgon efter jobber blir det att riva ner motorn så att det bara är att sätta dit nya packningen på tisdag efter jobbet.. har fått låna en bil nu men vem fan vill åka saab? så bilen måste i hop fort... big_smile

Ljudbutiken.nu
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang