Nu har jag försökt plöja det mesta som är skrivit här och kan inte hålla mig längre ut måste säga mina 5 ören.
Jag gillar att Kooz har en egen stil, man känner direkt igen en kooz bil! dock kan jag hålla med om att den var kanske lite för lik hans andra, men tycker du ska ha din stil, man ska se att det är en kooz bil, men kanske ska utveckla den lite
På avstånd är detta en bil man lägger märke till och det är ju hela meningen med det, jag gillar att du bygger extremt, oavsett vad andra säger, så försöker du visa var gränserna kan vara.
alla har en egen åsikt och har man ett namn om att vara en av de största / mest kända byggarna så tyvär får man ta mer kritik, för då räknar vi andra med att du ska prestera bättre än den vanliga byggaren.
skitkul att du fick priset ppl choise 2010!
där är många saker på bilen jag inte gillar, men det betyder inte att det inte är bra, jag är inte glad för det spejsiga eller mittkonsollen du har, men som sagt det är din stil.
Jag älskar extrembyggen, jag kollar på dom för att få egna ideer, se vad kan jag göra på min egen bil, även om jag inte vill ha det så extremt som ni kanske bygger.
sen kan jag hålla med många av de föregående talarna att vissa saker är rena missar som du kunde gjort mkt bättre, tanklocket, skärmarna bromsarna, sådana saker som syns så tydligt att det är missar/slarv eller vad man nu ska kalla det.
jag ser fram emot nästa bygge, hoppas det blir ännu ett kooz bygge, men att du kanske utvecklar "din stil"
oavsett vad folk säger så är du en förebild, alla kanske inte gillar dina byggen, men smaken är som baken!