Eftersnack: Bilsport Performance & Custom Motor Show 2010, Påskhelgen 2 - 5 April

Speedman Bilvårdsexpert
6 april 2010 · 663 Inlägg

beathacker skrev:
Nops det är en supra hehe den bakom är det jag vill ha bilder på

Vilka bilder vill du ha? Jag som lackerade bilen, så finns bilder både under arbetet och efter.

Mvh Tobbe

Välkomna att besöka min firma: www.bilpedanten.com
Chrysler Pt cruiser "Bilpedantens lånebil" (2001)
kinnby
6 april 2010 · 4 Inlägg

Kan bara hålla med flera föregående talare...

Varför gå berusad på en bilmässa? Vi som står på mässan och har fordon för hundratusentals kronor ståendes för att folk ska få en bra upplevelse blir förvånade över hur raggare och ynglingar vinglar runt och stödjer sig mot dessa.

Sen att man har åsikter mot att polisen spärrar av privata parkeringsplatser för att dessa inte skall burnas sönder och skräpas ner, ja det förvånar en del det med... men det är kanske inte folk med så höga studieskulder som framför de åsikterna heller... wink
A6 är ju inte på något sätt en komunal sak, det är ju varuhuset som får betala underhåll och städning för parkeringen, så varför ska de bjuda på att den förstörs, likasså Biltema, Jysk och alla andra som har en större parkering i området.

Inför alkotest vid insläppet, och förbjud jeansjacka och träskor... då får man nog bort en stor del av problemen...

Från en som stod i montern under helgen och bevittnade, dvs jag skriver ej utifrån tomma påståenden...

Vi ses nästa år, dvs om Bilsport nu får igenom ansökan med en ny mässa efter årets intelligenta besökares framfart.

Nafets86
7 april 2010 · 821 Inlägg

tacka vet jag tjejerna som gick runt.. funderade på att ta fram en nål och se om de var uppblåsbara. kunde ge mig fan på det wink

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Caylon Bayerische Motoren Werke
8 april 2010 · 271 Inlägg

sengstr skrev:
tacka vet jag tjejerna som gick runt.. funderade på att ta fram en nål och se om de var uppblåsbara. kunde ge mig fan på det wink

Framförallt Hertz-tjejen lol

BMW M3 E92 (2008)
Tokken Team dBakuten
8 april 2010 · 3 453 Inlägg

Sen undrar jag vad eller vem som sagt att en montertjej ska ha jättepattar..

Finns skiiiitsöta tjejer med normala och icke tuttopererat skick, vilket jag hellre pratar med än en tokblåst
bimbo som de überbimbos som klev runt på mini´n och monterade sina arslen på taket.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
TripleC
8 april 2010 · 222 Inlägg

Står på din sida angånde monter tjejerna


Tokken skrev:
Sen undrar jag vad eller vem som sagt att en montertjej ska ha jättepattar..

Finns skiiiitsöta tjejer med normala och icke tuttopererat skick, vilket jag hellre pratar med än en tokblåst
bimbo som de überbimbos som klev runt på mini´n och monterade sina arslen på taket.

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
fransman Avstängd
8 april 2010 · 210 Inlägg

ja vad kan man säga...  alla som gnäller på barnvagnar.... Elmia är ett familje event å inte bara för en grupp finniga och lillstora duktiga fjantar som tycker för mycket..
jag blir uppriktigt sagt förbannad på alla töntar som menar att man ska lämna bort sitt barn. alla barn är ju potentiella bilbyggare..
min dotter är 3 bast snart å älskar bilar .hon satt snällt i sin vagn och skakade av extas när hon såg alla feta bilar.

hur svårt är det att gå runt en liten barnvagn???  kan man gå flera varv runt en utställd bil så kan man nog fan gå runt en barnvagn!!!!!!

alla ni som inte gillar barnvagnar på elmia kan ju ta å växa upp och ta å behålla ert låga iq för er själva


vad det gäller alchohol så borde det vara noll vision... samma som för körkortet...
märk väl .. noll vision inte 0%

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
schruttan
8 april 2010 · 218 Inlägg

film från plantagen /biltema.. Mycket roligare än A6 verkar de som!

http://www.youtube.com/watch?v=Jpd7jQ8bsTQ

Tokken Team dBakuten
8 april 2010 · 3 453 Inlägg

schruttan skrev:
film från plantagen /biltema.. Mycket roligare än A6 verkar de som!

http://www.youtube.com/watch?v=Jpd7jQ8bsTQ

Vart ligger det då?

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Rocko
8 april 2010 · 104 Inlägg

Shit!! va trött den V8:an va! ha ha orka ju knappt rycka loss däcken....

Mvh. Rocko
* Volvo 960 -92, * VW Caddy 1,6 TDi -14 * Volvo 945 Turbo -95
Volvo 960 3,0 24v "S90 R" (1992)
skydark
8 april 2010 · 375 Inlägg

I samma område  som Biltema. En liten bit från Elmia.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
mariinah
12 april 2010 · 3 Inlägg

Caylon skrev:

sengstr skrev:
tacka vet jag tjejerna som gick runt.. funderade på att ta fram en nål och se om de var uppblåsbara. kunde ge mig fan på det wink

Framförallt Hertz-tjejen lol

haha öhm okej ! smile

Volvo 740 (1988)
Hallon1911
12 april 2010 · 122 Inlägg

Tokken skrev:
Sen undrar jag vad eller vem som sagt att en montertjej ska ha jättepattar..

Finns skiiiitsöta tjejer med normala och icke tuttopererat skick, vilket jag hellre pratar med än en tokblåst
bimbo som de überbimbos som klev runt på mini´n och monterade sina arslen på taket.

Tjejer med vanliga bröst kan man kika på lokala krogen... lite kvalitet ska dom ha på ett sådant här evenmang! cool

rivars heavyweight
12 april 2010 · 154 Inlägg

Var det första gången till elmia? Jag var på mässan varje dag eftersom kärran var där och jag trivdes med allt som var..

Vad var nyheten?

- fredag & lördag, tokmycket folk och en hel del partyprissar där vissa fått lite väl mycket i sig.
- söndag och måndag familjedagar
- efteraktiviteter med motorburen ungdom på kvällen, med tillhörande raggarpack som ställer till ordningen...
- trafikstockning och lerig parkering..
- "bilbrudar" på mässan, vissa snyggare än andra och vissa mer smaklösa än andra.. ("hertzbruden" som är ontopic här hade gärna fått posera framför min beemer wink

Nånstans kanske man ska överväga vilken dag man åker ner till mässan och vad man vill se?

Som utställare sitter man däremot i en lite annorlunda situation, man får inte välja dagar... Det är torsdag till måndag (punkt).. Men man får ju välja till "staket" om man vill och tyvärr kanske det behövs, alla är inte så eftertänksamma tyvärr..

[img]http://200sx.kicks-ass.net/seakay/img41386e375c800.jpg[/img]
DalleRacing
12 april 2010 · 1 738 Inlägg

Var själv på mässan och det var en stor besvikelse!!!!

Bra:

Hemfärden

Dåligt:

Inträdet, tur att man blev bjuden hade jag vetat att det skulle vara så här dåligt skulle jag ge bort 250 till en luffare istället

Knappt några nya byggen

Inte många montrar

Dålig show, och vilken sopa till drifting dom fått tag på WANDERBAUM MICKE

Samma skit varje år

dålig kvälls aktivitet

m.m

Därför håller jag o tjejen finbilen hemma pga av alla svin som super o förstör, nästa år behåller jag pengarna för jag kommer skita i denna stora besvikna mässa så tack o hej för mig

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang