2245
Sök

Inför Bredshults träffarna (Hultsfred), IKVÄLL 2010-07-08!! KLOCKAN 18.30

66 Inlägg
25 april 2010
Trådstartare
IKVÄLL KÖR VI VÅR FÖRSTA TRÄFF INNE PÅ VÅRT OMRÅDE, ALLA ÄR VÄLKOMNA, 20:- INTRÄDE MEN DÅ HA RNI TILLGÅNG TILL KORV O DRICKA, BILJARD TOALETT MM, VÄRT ATT KOMMA UT.
KÖR IGÅNG VID KLOCKAN 18.30!
SYNS DÄR UTE!!!

Men Nu Kommer Upplägget Att Se Annorlunda Ut, Då Vi Nu Har Fått Tillgång Till Hela Området Där Ute, Det Innebär Att Vi Får Hyra Hela Området, Med Ny Klubblokal Som Följd.

Det Vi Har Tänkt Att Arrangera Där Ute Sen Är Dels Torsdags Träffarna, Men Nu Kommer Rakan Att Vara Nerflyttad Till Inne På Vårt Område.

Vi Kommer Förhoppningsvis Att Ha En Nästan Permanent Konbana, Med Både Grusparti Och Asfalt. Där Man Kommer Kunna Köra Med Både Cross Och Bil Och Gocart Mm Mm.

En Enduro Bana, Backtävling För Cross. Samt Andra Aktiviteter För Både Ungdom Och Vuxen.

Vi Hoppas Även Att Kunna Erbjuda En Paintball Bana Där Ute Vad Det Lider.

Något Som Ni Kan Vara Intresserade Av?

Det Som Är Ja Det Negativa Är Ju Då Att Det Här Drar Med Sig En Massa Utgifter För Oss För Att  Vi Ska Kunna Erbjuda Alla Det Bästa Tänkbara.
Så Torsdagsträffarna Kommer Inte Att Vara Gratis Längre, Vi Kommer Att Ta En 20:- I Inträde, Men Då Har Ni Tillgång Till Våran Kiosk, Toaletter.

Eller Så Blir Ni Medlemmar, I Dagsläget Ligger Avgiften På 300:- Per År Då Har Man Gratis Inträde Till Alla Aktiviteter.

Vi Ska Även Göra Nytt Stuk På Hemsidan Www.icmofsweden.se

Intresse, Tankar Och Annat Mottages Tacksamt.

För Mer Info Samt Vägbeskrivning Skicka Ett Pm 

Mvh Captain Och Resten Av Icm.
Senast redigerat av madmax81 (8 juli 2010)

66 Inlägg
26 april 2010
Trådstartare
Tråkigt att responen är som den alltid brukar att vara, men men vi kör på som vanligt och hoppas att några vågar kika ut iaf ha det gott.

144 Inlägg
27 april 2010
Jo de vore kul att få igång de som de var förr, tyvärr är inte bilen i ordning tills torsdag pga turbo haveri :S

66 Inlägg
28 april 2010
Trådstartare
ja de skulle va sjukt skoj o bara få komma igång som förr, alla visste att de va ingen speciell som höll i det alla bara kom o snackade o hade det tokigt roligt, de hoppas vi på igen.
tradigt me tubohaveri, va har du för snurra i 9-5an då?
eller ja du har hittat en snurra eller?

25 Inlägg
29 april 2010
Ser blött ut idag..

66 Inlägg
29 april 2010
Trådstartare
de har ju börjat torka upp nu ju!, trodde de va helt kört när jag åkte till jobbet men nu tittar solen fram mer o mer ju, så vi gör väl ett försök o ser vad som händer, eller va säger du?
hoppas bara solen tittar fram ute vid rakan oxå.

66 Inlägg
30 april 2010
Trådstartare
börjar allt komma lite folk ut till vårt kära område igen, men intresset e fortfarande svalt, väldigt svalt, vi va kanske 5-7 bilar igår, så de va inget o tala om men vi fortsätter att köra på, så nästa torsdag kör vi igen, så KOM IGEN NU ALLIHOPA, NÄSTA TORSDAG!!! vill vi se lite flera bilar där ute.
Kom ut o snacka o ha skoj iaf..
Trevlig valborg till allihopa här.

66 Inlägg
3 maj 2010
Trådstartare
hoppas att vädret håller i sig i veckan nu så vi kan ha de torrt o fint på torsdagskvällen, hoppas de dyker upp några härifrån nu denna torsdag??
va säger ni?

198 Inlägg
3 maj 2010
Syn att ni har de i veckorna då man jobbar.... Nog därför de inte kommer så många.

4 Inlägg
3 maj 2010
jag dyker upp.. smile ska försöka fixa några mer

66 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
låter kalas bra stoolth, försök att få ihop lite flera, vi ska nog ha grillen igång så ta me nåt o grilla om ni e sugna, o om ni e många dra me en egen grill me hehe...

66 Inlägg
5 maj 2010
Trådstartare
nu måste de fan bli lite bättre väder så vi kan få se lite däckrök imorn ju!!!!!

66 Inlägg
5 maj 2010
Trådstartare
fan bara så ni vet vi dissar grillen imorn kväll, men hoppas på o få se lite bilar därute imorn iaf.

gasa tills de rasar!
225 Inlägg
6 maj 2010
är det bara träff o snacka skit o kolla bilar eller är det 201m körning?

66 Inlägg
6 maj 2010
Trådstartare
mr evil, jag säger ingenting så har jag ingenting sagt, men ja om jag säger som så att skicka mig ett pm så förstår du nog kanske smile
bus o snacka skit med andra ord

15 Inlägg
6 maj 2010
Jag kommer nog att dyka upp i kväll... Jag kommer nog inte bjuda på så mycket däckrök men lite skitsnack iallafall...

66 Inlägg
6 maj 2010
Trådstartare
Fan va bilar de blev ikväll, helt underbart att se så mycket bilar ute på rakan igen!!, får bjuda på min extrembra körning mot dig i audin *HAHAHAHA*
men någon som har bilder??!!!
Nu blickar vi framåt o hoppas att vädret e lite varmare nästa torsdag för då kör vi igen!
SÅ torsdag 13:e Maj, syns då!

15 Inlägg
7 maj 2010
Jo det var allt lite bilar... Synd bara att det inte var så mycket körning av... Men det kanske blir mer nästa vecka om vädret tillåter!

66 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
vill ni som läser detta ha breshultsträff på torsdag, med tanke på röd dag o allting?? skulle va bra me lite synpunkter

Sök