Nu har jag iof bara kört med den borta i typ 800m, då var det inga problem. Fast den är väl inte där inte där utan anledning
Nej den sitter ju för att räkna ut exakt hur mycke bensin som behövs på den luft som passerar igenom den.
Så ja den sitter där av en anledning
Jo, det vet jag.. men den gick som den skulle när LMM:en var bortkopplad.
Spelar du dum eller driver du med mig? om lmm inte funkar så går bilen i ett grundprogram. Finns motorer som går runt i flera minuter utan olja med men hur bra är det?
Spelar du dum eller driver du med mig? om lmm inte funkar så går bilen i ett grundprogram. Finns motorer som går runt i flera minuter utan olja med men hur bra är det?
Haha.. Undra vem som är dum? Min LMM ger fel värden.. Enl. T2. Och funkar alltså inte.. bilen fungerar till 100%
Haha.. Undra vem som är dum? Min LMM ger fel värden.. Enl. T2. Och funkar alltså inte.. bilen fungerar till 100%
Vem säger Att den funkar till 100%? du för att du kan starta den och köra runt kvarteret?
Kör in den på bes och se hur det går. Fast du kanske vill att bilen ska dra 1 liter milen då den igenligen ska dra 0,7. Har svårt att tro att den sitter där för synsskull. Men du kanske ska börja på Saab och idiotförklara alla och plocka bort dessa onödiga komponenter
enl. både maptun och nordic fungerar det utmärkt fast att den ger fel värden.. (den tänker fel men ger rätt) Fast det är klart du vet säkert bättre än dom! om mej med tydligen
enl. både maptun och nordic fungerar det utmärkt fast att den ger fel värden.. (den tänker fel men ger rätt) Fast det är klart du vet säkert bättre än dom! om mej med tydligen
Upp med källa...
Plättlätt om det stämmer det du säger
Upp med källa??
ja du.. ring o fråga.
Min Lmm visade felaktiga värden men FUNGERADE i slutändan, om du nu kan göra en bättre felsökning utan att köpa ny så kom till Solna Shell imorgon.
Upp med källa...
Plättlätt om det stämmer det du säger
Upp med källa??
ja du.. ring o fråga.
Min Lmm visade felaktiga värden men FUNGERADE i slutändan, om du nu kan göra en bättre felsökning utan att köpa ny så kom till Solna Shell imorgon.
Haha jaja så om maptune säger att jorden är platt så är det så.
Ja fungerar och fungerar optimalt är en jävla skillnad. Har själv kört 3 mil med den urkopplad men CE visade sig. Prylarna sitter där för att bilen ska gå optimalt.