Inför: Linköpingsträffen #3 10/7-10

jente
21 juni 2010 · 92 Inlägg

Lite mer att de som "anordnar" MOM inte vill synas eller berättar något. Hade dom sagt till oss innan att de ska byta så hade man kunnat komma överens över något. Men eftersom de inte säger något så är de inte så lätt att veta.

Senast redigerat av jente (21 juni 2010)

Street Knight
DalleRacing
21 juni 2010 · 1 738 Inlägg

mom norrköping kan anordna sina UR tråkiga träffar jag åker till lkpg iaf utan att änns tveka!!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
The_Bunny
21 juni 2010 · 246 Inlägg

940RDALLE skrev:
mom norrköping kan anordna sina UR tråkiga träffar jag åker till lkpg iaf utan att änns tveka!!

Alla har väll rätt till en åsikt men fattar inte hur man kan kalla dom urtråkiga...
Har alltid trevligt på MoM handlar nog mer om inställning och attityd tror jag...

Får se om vi någon gång lyckas få F13 att hållas på då lär det låta annorlunda...

//Mvh

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Bjura_e30
21 juni 2010 · 200 Inlägg

Kommer:)
Föredrar lkpg före nkpg tongue
Är nog bara för man hittar mera i lkpg

__AleXx_ oijoij-society.com
21 juni 2010 · 774 Inlägg

Kommer!

Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
syabo
21 juni 2010 · 1 278 Inlägg

kommer !smile

Street Knight
kvarna_21
21 juni 2010 · 296 Inlägg

jag ser ingen tråd om någon 3:e MoM träff så det var därför jag gjorde tråden. Vem orkar blädra igenom en lång eftersnack tråd o kanske får se ett datum om nästa MoM träff?
Jag vet att det är många som föredrar linköping träffarna före MoM. 

Vi i Street Knight ser till att parkeringen är städat när träffen är slut o hoppas på att det inte blir lika stora skriverier som i Norrköping.

Ses där

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Accelsson
22 juni 2010 · 240 Inlägg

Ofcourse så syns vi ju där!

Street Knight
BMW 320d (2011)
wankelos
22 juni 2010 · 232 Inlägg

men jävla liv, dom som vill ha en batong i arselet och flygande besiktning åker till Norrköping, Dom som vill ha en ostörd kväll med aktivitet kommer till Linköping.

Jag kommer till Linköping iallafall och bjuder på en riktig uppvisning!

"Håller det inte så är det bara skit"
fredde_86
22 juni 2010 · 192 Inlägg

galeen skrev:
men jävla liv, dom som vill ha en batong i arselet och flygande besiktning åker till Norrköping, Dom som vill ha en ostörd kväll med aktivitet kommer till Linköping.

Jag kommer till Linköping iallafall och bjuder på en riktig uppvisning!

Hehe det ser vi fram i mot det vet du!tongue

Caylon Bayerische Motoren Werke
22 juni 2010 · 271 Inlägg

jente skrev:
Med tanke på att MOM brukar ofta vara varje första helg så har linköpingsträffarna vara andra helgen på månaden.

Har fått för mig att det bara är första och sista MOM-träffarna som är första helgen i månaden.

2009:

Lkpg:
#
1. 16/5
2. 6/6
3. 18/7
4. 8/8
5. 29/8
6. 26/9

Nkpg:
#
1. 2/5
2. 13/6
3. 11/7
4. 1/8
5. 12/9

Inte någon speciell logik i det hela hos någon. Antagligen har det var större event som strulat till datumen. Borde bli bättre kommunikation mellan städerna helt enkelt.

Alla har vi samma intressen o således borde vi sluta klanka ner på varandra, eller hur?
Det är tillsammans vi är starka, håll ihop nu!
Ingen av oss vinner av att det är två läger som slåss mot varandra.

Senast redigerat av Caylon (22 juni 2010)

BMW M3 E92 (2008)
Thedriftking
22 juni 2010 ·

kommer lät smile lkpg träffarna är sjuukt bättre än MoM... fast brukar vara mer folk på MoM fast bara poliser ju, as tråk. och så hittar man ju i lkpg så det är ju roligare än att åka runt i nkpg med noll koll på alla olika race ställen osv.

ha kvar datumet kvarna ! smile

kvarna_21
22 juni 2010 · 296 Inlägg

Thedriftking skrev:
kommer lät smile lkpg träffarna är sjuukt bättre än MoM... fast brukar vara mer folk på MoM fast bara poliser ju, as tråk. och så hittar man ju i lkpg så det är ju roligare än att åka runt i nkpg med noll koll på alla olika race ställen osv.

ha kvar datumet kvarna ! smile

Yes I will wink har ju inte kommit upp någon tråd om MoM så jag har det kvar wink

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Thedriftking
22 juni 2010 ·

kvarna_21 skrev:

Thedriftking skrev:
kommer lät smile lkpg träffarna är sjuukt bättre än MoM... fast brukar vara mer folk på MoM fast bara poliser ju, as tråk. och så hittar man ju i lkpg så det är ju roligare än att åka runt i nkpg med noll koll på alla olika race ställen osv.

ha kvar datumet kvarna ! smile

Yes I will wink har ju inte kommit upp någon tråd om MoM så jag har det kvar wink

bra bra. lär nog komma rätt många om vädret inte blir som förra smile sol o värme vill vi ha till den 10 ! big_smile

mkv Herr
22 juni 2010 · 135 Inlägg

Thedriftking skrev:
bra bra. lär nog komma rätt många om vädret inte blir som förra smile sol o värme vill vi ha till den 10 ! big_smile

Jatack, betydligt roligare att köra på torrt väglag. Blir lite mer show också för publiken.

/M

#! /bin/death
Volvo V60 D4 "Obscurum" (2014)
jente
22 juni 2010 · 92 Inlägg

Caylon skrev:
Har fått för mig att det bara är första och sista MOM-träffarna som är första helgen i månaden.

Inte någon speciell logik i det hela hos någon. Antagligen har det var större event som strulat till datumen. Borde bli bättre kommunikation mellan städerna helt enkelt.

Alla har vi samma intressen o således borde vi sluta klanka ner på varandra, eller hur?
Det är tillsammans vi är starka, håll ihop nu!
Ingen av oss vinner av att det är två läger som slåss mot varandra.

En enda av dom som jag tror har koll på Norrköping har jag inte snackat eller träffar i över 2 månader. Och norrköping borde inte ha så svårt att ta kontakt med oss, med tanke på att vi syns och dom gör inte de.

Vi är inte omöjliga men som jag skrev innan de få kontakta oss, och de tror ju inte jag att dom gör.

Street Knight
kvarna_21
22 juni 2010 · 296 Inlägg

japp för syns man inte så finns man inte wink o vi i Street Knight syns ju iaf wink

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Mickius
23 juni 2010 · 4 670 Inlägg

Kommer om ja hinner pilla ihop nya 940 turbo drift kärran big_smile

DalleRacing
23 juni 2010 · 1 738 Inlägg

Det värkar som att nrkpg får byta datum eller paddla er till lkpg den 10/7, ser ut att vara större intresse för lkpg

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Accelsson
23 juni 2010 · 240 Inlägg

Norrköping har ju inte ens fått upp en tråd, hur ska de då locka folk? roll

Det är bra hoppas vi får ordentligt fint väder med, jag längtar iallafall! big_smile

Street Knight
BMW 320d (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang