Inför: Linköpingsträffen #3 10/7-10

TEASER Svetsare
11 juli 2010 · 828 Inlägg

CVic skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=d7NZZMWTP-E

bra film , jag slänger upp bilder senare med

Angry Drift Team
syabo
11 juli 2010 · 1 278 Inlägg

inga som har bilder på en golf som börna?  tre st stod o höll emot i bagaget:) 
förövrigt så kom vi väldigt sent till rusta med det var mycket folk!   sen åkte vi vidare på de andra sakerna men fattade aldrig vad de sysslade med, åkte mest runt tycker ja smile

Street Knight
StAnnas
11 juli 2010 · 21 Inlägg

Nån som har bilder eller filmer från Norsholmsrakan??

I live my life a quarter mile at a time, nothing else matters!
For those ten seconds or less, Im free!
Audi RS6 Quattro "DKW" (2008)
hangman
11 juli 2010 · 2 174 Inlägg

CVic skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=d7NZZMWTP-E

gilla när han tog "stora" varven tongue såg rätt skillad ut emot alla andra skylines som bara snurrar tongue

syabo
11 juli 2010 · 1 278 Inlägg
Street Knight
syabo
11 juli 2010 · 1 278 Inlägg

syabo skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=2340544#p2340544

eftersnacks tråd

Street Knight
fredde_86
13 juli 2010 · 192 Inlägg

inse90 skrev:
Hej jag brukar ofta vara på era lkpg träffar o dom är ju ganska populära men min ide jag har kanske kan uppskattas.

Jag har länge funderat på varför ingen har tagit tag i att skaffa en rak sträcka där man kan köra street race och jag tror inte jag är ensam om denna frågan? Då det nästan går åt halva tanken till att bara åka runt och leta. Jag undrar om intresset finns att kanske kontakta kommunen om det så vi kan få en sträcka där vi inte har snuten 24/7 när vi kör men även att vi kan få hålla oss en natt i månaden.

Vet ej om detta är fel men har en backup isf och det är att skaffa fram koner till köpetorp sträckan då det är där det är minst trafik o stänga av den då vi kör så kanske polisen ser åt sidan iaf då vi håller oss på avstängt. Ja jag vet det är inte lagligt bla bla bla som många av er nu kommer skriva men det e fan lagligare än att köra trafikerat Tänk på detta nu så kanske vi får mer drag efter träffarna med och kan stoltsera med att lkpg är det stället som blir och är populärast.

Jag har även hört själv från polisen att street race inte ogillas men att det är politikerna som ställer till det.
Så ni som organiserar ta er en ordentlig funderare på detta o peace out med er cool

Hejsan! Jo du nu är det så att vi som håller i lkpg träffarna har pratat en del om det och ska väl försöka få någon stans att holla till men det är många o mycket som ska diskuteras om det o sen om man ska ha det lagligt själva så kräver dom att det finns ambulans o vise värse på plats! Det vet jag då min far är med o ordnar i jönköping med deras lagliga race! Men visst vore det en ide! Men så länge vi inte har det så blir det ju som det blir! För man vill ju endå köra! mvh fredde/ street knight

TurboTias Permanently Banned
13 juli 2010 · 343 Inlägg

inse90 skrev:
Jo jag vet det äär mycket snack medans jag skulle kunna gå upp till komunen imorgon o få det hända skaffa bra argument för att få bort all olaglig racing så blir dom nog gladare inställda.

O för gudskull skaffa dom en morot eller ngt så det blir poppis så linköping kommer upp på listan över coola och aktiverade städer.

5100 kör ju mantorp rätt flitigt..? måste man väl ändå anse som lagligt + linköping..?

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
BMW 330d "M Performance" (2016)
TurboTias Permanently Banned
13 juli 2010 · 343 Inlägg

inse90 skrev:

TurboTias skrev:

inse90 skrev:
Jo jag vet det äär mycket snack medans jag skulle kunna gå upp till komunen imorgon o få det hända skaffa bra argument för att få bort all olaglig racing så blir dom nog gladare inställda.

O för gudskull skaffa dom en morot eller ngt så det blir poppis så linköping kommer upp på listan över coola och aktiverade städer.

5100 kör ju mantorp rätt flitigt..? måste man väl ändå anse som lagligt + linköping..?

Jo absolut och kostar flis gör det med eller hur ?

150kr/år och 200 eller 300kr per gång beroende på om man har SMA-licens elelr inte är väl inte så blodigt?
ska man ändå gasa upp ett antal liter soppa, nöta en jäkla massa bromsbelägg och slita ut både det ena och det tredje extra mycket så är väl 200kr billigt?

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
BMW 330d "M Performance" (2016)
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
Never0nline
29 maj 2011 · 71 Inlägg

Om man inte har något bättre för sig så är det klart man kommer XD

Saab 9-3 Turbo X "Aero V6" (2008)
Anton-DekorTeknik
29 maj 2011 · 964 Inlägg

Never0nline skrev:
Om man inte har något bättre för sig så är det klart man kommer XD

Synd att du har 10mån försent bara hehe

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
Never0nline
29 maj 2011 · 71 Inlägg

Hahah, jag såg inte att det var för förra året XD ahahah jjah måste vara tröt tongue

Saab 9-3 Turbo X "Aero V6" (2008)
White_Angel
29 maj 2011 · 6 Inlägg

Tänkte på är de verkligen rätt datum ni har skrivit ut här i tråden då den 10/7 är en söndag..
Sen en annan sak vart hittar ni trådarna om att Mom och Motala ska ha träff samma datum???'
Ja har inte sett en ända tråd om de..

Linda
Crew i Night Performance
Night Performance en klubb för oss som är motorintresserad..
Accelsson
29 maj 2011 · 240 Inlägg

Lås gärna här då träffen redan varit.. För ett år sedan eller så.

Street Knight
BMW 320d (2011)
Mickius
7 juni 2011 · 4 670 Inlägg

Dyker förbi med Beemern

Senast redigerat av mickius (8 juni 2011)

Anton-DekorTeknik
8 juni 2011 · 964 Inlägg

mickius skrev:
Dyker förbi med Breemern

Hahaha

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
Powerman Japan Quality
8 juni 2011 · 670 Inlägg

Gammal tråd ju. Vore det inte bättre att skapa en ny. 10/7-10 är ju snart ett år sedan. wink

P.Sköld
Honda il potere dei sogni
Honda NSX (1992)
Aerodynamik ...
8 juni 2011 · 7 120 Inlägg

lilltofta skrev:
kanske kikar förbi...

Säker? tongue Blir rätt svårt

Mickius
8 juni 2011 · 4 670 Inlägg

Hahaha smile tur att man läser allt, Fick denna på min första sida i forumet så antog nog bara att det var nästa träff big_smile

Men men någon som vet när nästa är?

Senast redigerat av mickius (8 juni 2011)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang