hur tvättar ni era bilar?

vaalle
22 juni 2006 · 177 Inlägg

JonHultgren skrev:
Turtle Wax har ett himla bra medel mot insekter, insekts remover heter det. Spraya på lite å sen är det bara att göra ett svepande med svampen så är det inte en fläck kvar. En såndär man kan tvätta av framrutan med på mackarna fungerar jävligt bra också, typ halvmeters skaft å en avlång svamp längst fram.

tvättar du på motorhuven med den framruts svampen med skaft så finns det risk för att du repar lacken.. köp medel istället

Rohdin
22 juni 2006 ·

här ute på landet tar vi bara å köper 4st hederliga tvättsvampar (12kr på mekonomen) sen tar vi åvattnet å sprutar med högtryckstvätten,blir bra som fan och snabbt går det jag lovar

dusty Living in the fastlane
22 juni 2006 · 2 616 Inlägg

hm ni verkar ha snälla insekter ni som klarar det med högtryckstvätt och svamp jag har verkligen gnuggat och pillat med naglar och  ingenting sånt hjälper så får nog bli insektsmedel smile

PeterNorrk Arbetslös luffare :'(
22 juni 2006 · 271 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
tjo brukar ta en guldtvätt på statoil för där har dom inga borstar

hmm...vart bor du om man får fråga ??inga borstar på statoil...vilken lycks...aja big_smile

dusty Living in the fastlane
22 juni 2006 · 2 616 Inlägg

PeterNorrk skrev:

ghost_boy83 skrev:
tjo brukar ta en guldtvätt på statoil för där har dom inga borstar

hmm...vart bor du om man får fråga ??inga borstar på statoil...vilken lycks...aja big_smile

jo det finns det säkert tongue bor i alingsås smile sen har en flick vänn som bor 3 mil härifrån så man åker en taskig skogsväg typ varje dag så bilen ser mer eller mindre ut som en flugsmälla vet inte varför jag ens bryr mig om att få bort dom tur att det inte syns lika bra när bilen är svart smile

Malmoe SSS -12
22 juni 2006 · 3 217 Inlägg

dusty skrev:
hm ni verkar ha snälla insekter ni som klarar det med högtryckstvätt och svamp jag har verkligen gnuggat och pillat med naglar och  ingenting sånt hjälper så får nog bli insektsmedel smile

Inga naglar... Använd rubbing, då försvinner dem... Sen vaxar du ett par lager där bilen är mest utsatt så kan du ge dig på att fåtalet flugor jävlas med dig!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
LazerHawke
22 juni 2006 · 1 268 Inlägg

Fuckface skrev:

dusty skrev:
hm ni verkar ha snälla insekter ni som klarar det med högtryckstvätt och svamp jag har verkligen gnuggat och pillat med naglar och  ingenting sånt hjälper så får nog bli insektsmedel smile

Inga naglar... Använd rubbing, då försvinner dem... Sen vaxar du ett par lager där bilen är mest utsatt så kan du ge dig på att fåtalet flugor jävlas med dig!

hur fan får du flera lager me vax??? hehe ger ju ingen synlig effekt :p

ghost_boy83 CREW
22 juni 2006 · 2 594 Inlägg

PeterNorrk skrev:

ghost_boy83 skrev:
tjo brukar ta en guldtvätt på statoil för där har dom inga borstar

hmm...vart bor du om man får fråga ??inga borstar på statoil...vilken lycks...aja big_smile

bor i sundvall

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang