Vilken Evo skulle ni välja utav V, VI, VII, VIII?

Fritzeen
5 augusti 2010 · 360 Inlägg

MrErlandsson skrev:
Beror helt på vad du ska ha den till
Bus = Evo 5 RS LHD eller Evo 6 TME
Bruks = Evo 8 eller Evo 9

Jag hade tänkt att ha den till både bruks och bus. Ev köra lite bana samt ta några repor på strippen.
Tme ligger lite för högt i pris. Men vad är skillnaden på "vanlig evo", rs och tme?

When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?
Janneutanb
5 augusti 2010 · 7 267 Inlägg

Rs är bantad på det mesta, typ ac, elhissar osv.
TME vet jag dock inte.

camaro67 Meister
5 augusti 2010 · 6 763 Inlägg

Jag hade tagit 6:an. De testade den på typ fifth gear mot en nyare evo och 6:an var snabbare. Den var råare helt enkelt. Funkar absolut till vardags den med men är stråt vassare när det ska busas.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
BlackEagle
5 augusti 2010 · 155 Inlägg

Kan meddela att jag är duktigt nöjd med min VIII, går hur bra som helst smile
Men en VI tycker jag ser råast ut (och givetvis lite billigare att inhandla än en VIII)

Lycka till med köpet, du kommer inte bli missnöjd!

Smaka fäste !!!
JimmyAndersson
5 augusti 2010 · 1 679 Inlägg

Evo VI Tme smile
Snyggaste evon smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
PerfectionR Japanese Engineering
5 augusti 2010 · 690 Inlägg

Lancer Evolution 6 RS underbara bilar lätta att trimma beroende på kunskap hjälpte en kompis och vi kom lätt upp till 600hk utan stroker som många kör med.

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
andreasevo7
5 augusti 2010 · 353 Inlägg

inga svensksålda evo 8-9 om man ska trimma då dom har helbilsgodkänadet på sig!
sen fattar jag inte hur folk kan betala samma pengar för en högerstyrd på firma som man kan få en vänsterstyrd privat för! mkt enklare att sälja en vänter styrd med!

kwansa Hmm, vet inte?
5 augusti 2010 · 1 775 Inlägg

Brains skrev:
Rs är bantad på det mesta, typ ac, elhissar osv.
TME vet jag dock inte.

och även ännu lägre drevad? neutral

hörru Fritz? har vi inte tillräckligt med evos här i stan? roll

Senast redigerat av kwansa (5 augusti 2010)

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.
Kastell
5 augusti 2010 · 74 Inlägg

En Evolution VI är enligt mig grymmast.

jag har haft/ kört alla evo modeller

men ska du använda bilen tillvardags är det enda valet EVO X mvh Kenny

Dream Came True .......... But will it Last.......
FLindgren
5 augusti 2010 · 5 089 Inlägg

6 å 7 är grymmast tycker jag.

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
guwib
5 augusti 2010 · 624 Inlägg

FLindgren skrev:
6 å 7 är grymmast tycker jag.

evo 6 ja..men 7´an??

who´s the man?
J_et
5 augusti 2010 · 182 Inlägg

Skriver som dom andra,

Bus: 5a eller 6a
Brukis: 8a eller 9a

Du kommer inte att bli besviken vilken du än väljer smile

En kompis har en riktigt fin Evo 8a till salu nu, alpinestar325 heter han här på garaget!

Hee-Maan
5 augusti 2010 · 3 113 Inlägg

racefan skrev:
evo 6 tme alla dagar i veckan:)

word! big_smile

Semper Fi
andreasevo7
5 augusti 2010 · 353 Inlägg

guwib skrev:

FLindgren skrev:
6 å 7 är grymmast tycker jag.

evo 6 ja..men 7´an??

7 finns med rs kaross med ac elhissar och recaro! och ratten på rätt sida!
kollas RSII såldes en del i tyskland! min är en sådan! 7 har 282 mot evo åttans 265

TouchOfRed Meldem
5 augusti 2010 · 4 137 Inlägg

speedfreak racing skrev:
Personligen 6an just pga det råa utseendet smile

Håller med, Alltid gillat 6an, och kommer alltid gilla! den är sjukt grym, har tom byggt ihop en modell av den, som står här hemma nånstans big_smile

Volkswagen Polo FSI "Mammas räcer" (2012)
kawiZz RMR-Crew
5 augusti 2010 · 478 Inlägg

Sjuan.

Opelmadness German cars, quality and beyond
5 augusti 2010 · 8 197 Inlägg

Eftersom inte fyran var med som jag personligen ser elakast ut så blir det femman. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Busgrabb Rejsa ?
5 augusti 2010 · 2 959 Inlägg

Hade en 9:a innan och vetifan om det är så go brukis....rätt stötig och rejsig överlag får jag nog säga men allt går ju.
9:an har väl största turbon orginal vilken är bra vid Steg 1 trimming som typ alla gör eller redna är gjort när du köper.
8:an och 9:an är väl de bästa bilarna om man ser till fel och barnsjukdommar.
AYC pumpen är det som är vanligt fel på dom.
Ska du åka med mycket pulver i maskinen så är nog 8:an att föredra då lådan på dom tål mer än på 9:an. (Som är 6 växlad)

6:an är väl råast kan jag hålla med om men 9:an är väl snyggast tongue

Hade jag köpt Evo idag hade jag nog iofs köpt en 10:a då dom är mycket mer bil innuti än tidigare modeller.

Senast redigerat av Busgrabb (5 augusti 2010)

Autotech
BMW 335D (2008)
xXSammy
5 augusti 2010 · 6 566 Inlägg

V och VI är snyggast imo

De/Dem
nikotino ///R-Rated
5 augusti 2010 · 518 Inlägg

Jag hade V, sjuk prestanda för att vara "original", tycker V &VI är snyggast (råast)

/// BMW M3 E92 - Projekt
/// M3 e46 projektbilder
If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blu n´white
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang