2178
Sök

knäpp tjej som diggar bilar ?

2 652 Inlägg
29 juni 2006
har ni sett tjejen som kör dragrace i USA , kanske 25 år ,, hon kan mkt mer än vad vi killar som bara grejjar lite med bilar .

hon var med i bilsport för ett tag sen .

258 Inlägg
29 juni 2006
jag e just nu i usa california o jag kan bara säga  tjejerna här kör snabbaren killarna de går upp till 150-160km/h på en 90 km/h väggs
de e helt totalt galna tjejer i usa smile men jag love it smile

Maizer
30 juni 2006
SIGGE_C70R skrev:
de e helt totalt galna tjejer i usa smile

Jo det har jag också sett på Girls Gone Wild! wink big_smile

76 Inlägg
30 juni 2006
SIGGE_C70R skrev:
jag e just nu i usa california o jag kan bara säga  tjejerna här kör snabbaren killarna de går upp till 150-160km/h på en 90 km/h väggs
de e helt totalt galna tjejer i usa smile men jag love it smile

Vart i Kali är du då? Jag bodde utanför LA innan. Det va där jag lärde mig köra... wink

The Price I pay, For the Games I play, BITCH!

76 Inlägg
30 juni 2006
Maizer skrev:
En patetisk grej dock med tjejerna här inne är att de alltid ska ha bild på sig själva på avataren, tycker bara det är riktigt töntigt.

Jag har avatar på mig för:

För att när jag stiger ur min bil frågar alla vart min pojkvän är..
    - VILKEN JÄVLA POJKVÄN!??! BILEN ÄR MIN!!!!

Jaha, det är brosans bil?
    - VILKEN BRORSA?! HAN ÄR 5ÅR!!!

Så när killarna äntligen fattat att bilen är min,
jo men visst fan, - Då är jag ju lesbisk oxå!!

Inget illa menat mot de som är det, men varför ska det va SÅ svårt att fatta?

Måste man ha *** för att köra bil? Är det den ni styr me? Har jag missat nåt?
För det verkar ju helt jävla omöjligt att äga en sportbil om man är tjej, å saknar en.
Å gör man det så är man en "kill-tjej" som då helst önskat att hon skulle varit född me en ***...

Så på senare tid har jag snabbt sagt att jag är lesbisk för enkelhetens skull.
För om kille inte ens fattar att bilen är min, hur ska han då förstå sig på mig?

Så jag vill visa till 200 % att bilen är min... Det BEHÖVS i sån liten håla som den jag bor i...
Tack å hej!!
Senast redigerat av C-line (30 juni 2006)

The Price I pay, For the Games I play, BITCH!

180 Inlägg
30 juni 2006
Darkie skrev:
damirshark skrev:
Nej, det är inget fel på tjejer som gillar bilar men vissa tjejer kan inte mer än två olika bilmärke
BMW, Mercedes ... fan vad jag hatar matriela tjejer...

Sån tur att du har bmw då..

Köpper du dinna bila pga tjejer eller körgledje ???????????????

2 014 Inlägg
30 juni 2006
Tror nog att de flesta tjejer gillar att spana in bilar, vare sig de egentligen har ett seriöst intresse av bilar eller inte. I alla fall verkar det så varje gång man tar bilen till stan eller stranden...

Man kanske däremot bör göra vissa skillnader mellan termer i diskussionen. Det är ju en sak att bara "gilla" bilar, en annan att vara "intresserad" och ytterligare en att vara "kunnig".

Jag själv till exempel (är dock kille väl att märka) älskar bilar och är också mycket intresserad, men kunskaperna är det sämre ställt med och slutligen ska man väl nämna att jag har tio tummar mitt i handen kombinerat med dåligt minne, så att meka är inte att tänka på för mig.

Kan på något sätt förstå lite vad C-line säger eftersom jag ofta märkt att folk verkar ha svårt att fatta att min bil är MIN bil trots att mina kunskaper om fordon är små. Ibland verkar det som om folk inte tycker man har rätt att äga en rolig bil om man inte kan en massa fordonsteori eller är bra på att meka.

Även vi (vare sig vi är killar eller tjejer) kan uppskatta bilar även om vi inte kan så mycket om tekniken eller mekandet bakom. Det finns även andra aspekter av bilvärlden och bilägandet, exempelvis design, ljudupplevelse, körglädje, kultur bland bilfolk som man kan uppskatta.

Lite OT kanske, men jag ska villigt erkänna att de reaktioner bilen väcker hos det motsatta könet spelar en viss roll för mig när jag köper bil, även om den egenskapen är långt ifrån dominerande. Att fånga tjejers intresse och kanske imponera på dem är inget man tröttnar på bara för att man kanske är stadgad (är lyckligt gift sen snart tre år), och om bilen kan hjälpa mig med det så ser jag det som ytterligare en av bilens fördelar.

Tro det eller ej, men anledningen till att jag kör en R34 GT-R är faktiskt i första hand för att jag gillar designen, att den sedan går lika bra som den ser ut att göra är bara en stor bonus.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Snorgubbe
79 Inlägg
30 juni 2006
Merclone skrev:
Och varför skulle du känna dig konstig som tjej för att du gillar bilar? Jag känner mig som kille helt normal när jag tar på mig klänning och lackar naglarna ju!

lol

2nd place=First loser

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
30 juni 2006
C-line skrev:
Maizer skrev:
En patetisk grej dock med tjejerna här inne är att de alltid ska ha bild på sig själva på avataren, tycker bara det är riktigt töntigt.

För det verkar ju helt jävla omöjligt att äga en sportbil om man är tjej, å saknar en.
Å gör man det så är man en "kill-tjej" som då helst önskat att hon skulle varit född me en ***...

För om kille inte ens fattar att bilen är min, hur ska han då förstå sig på mig?

Så jag vill visa till 200 % att bilen är min... Det BEHÖVS i sån liten håla som den jag bor i...
Tack å hej!!

Hmm nu känner jag mig plödsligt onormal.
För en tjej med snygg bil är för mig väldigt sexigt och är något jag går igång på rejält.
Liksom som att få 2 vackra ting i ett paket.
Dock är det tjejen man vill kela med smile

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

terazzi
30 juni 2006
Alecci skrev:
Tror nog att de flesta tjejer gillar att spana in bilar, vare sig de egentligen har ett seriöst intresse av bilar eller inte. I alla fall verkar det så varje gång man tar bilen till stan eller stranden...

Man kanske däremot bör göra vissa skillnader mellan termer i diskussionen. Det är ju en sak att bara "gilla" bilar, en annan att vara "intresserad" och ytterligare en att vara "kunnig".

Jag själv till exempel (är dock kille väl att märka) älskar bilar och är också mycket intresserad, men kunskaperna är det sämre ställt med och slutligen ska man väl nämna att jag har tio tummar mitt i handen kombinerat med dåligt minne, så att meka är inte att tänka på för mig.

Kan på något sätt förstå lite vad C-line säger eftersom jag ofta märkt att folk verkar ha svårt att fatta att min bil är MIN bil trots att mina kunskaper om fordon är små. Ibland verkar det som om folk inte tycker man har rätt att äga en rolig bil om man inte kan en massa fordonsteori eller är bra på att meka.

Även vi (vare sig vi är killar eller tjejer) kan uppskatta bilar även om vi inte kan så mycket om tekniken eller mekandet bakom. Det finns även andra aspekter av bilvärlden och bilägandet, exempelvis design, ljudupplevelse, körglädje, kultur bland bilfolk som man kan uppskatta.

Lite OT kanske, men jag ska villigt erkänna att de reaktioner bilen väcker hos det motsatta könet spelar en viss roll för mig när jag köper bil, även om den egenskapen är långt ifrån dominerande. Att fånga tjejers intresse och kanske imponera på dem är inget man tröttnar på bara för att man kanske är stadgad (är lyckligt gift sen snart tre år), och om bilen kan hjälpa mig med det så ser jag det som ytterligare en av bilens fördelar.

Tro det eller ej, men anledningen till att jag kör en R34 GT-R är faktiskt i första hand för att jag gillar designen, att den sedan går lika bra som den ser ut att göra är bara en stor bonus.

Håller med dig där!!!

Spelar väl ingen roll om det är en tjej eller kille?
Ja jag har också märkt det som C-Line sagt,jag har ganska många tjejpolare som är bilintresserade,dem har precis lika rätt som vi att hålla med bilar om dem vill det..
samt som BMtech sa med, en tjej med en snygg bil går man igång på..
Visar bara att hon är intresserad,antagligen..samt att en tjej som är bilintresserad är ju bara ett plus i kanten,så varför klaga på tjejer som håller på med bilar? det är ju värt fira då big_smile

Kaffeknarkare.
135 Inlägg
30 juni 2006
C-line skrev:

Tack å hej!!

Snälla gift dig med mig. Älskar brudar som vet vad dom vill big_smile
Senast redigerat av peo (30 juni 2006)

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.

Utanlem
895 Inlägg
30 juni 2006
hehe patetiskt....tjejer o bilar hör inte ihop.. tanten ska stå i köket smile

482 Inlägg
30 juni 2006
peo skrev:
Snälla gift dig med mig. Älskar brudar som vet vad dom vill big_smile

lol

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

914 Inlägg
30 juni 2006
dummaste jag hört ... Morsan brukar smyga in på min inloggning ibland å snoka runt här å skriva till er här ibland... Om det inte vore för henne hade jag aldrig lärt mig var motorn i en bil sitter smile
Självklart hör brudar ihop med bilar lika mycket som killar.
Varför skulle bara vi killar få priveligiet att glida runt i en fin bil som man är stolt över och njuta av det vackra vädret. Eller en del som har det sämre ställt kunna vara glad över att bara ha en bil som är ens egen och kunna köra runt och njuta av att bara köra.

914 Inlägg
30 juni 2006
å hade jag haft en tjej med så fin bil hade jag varit skit nöjd hade hon kunnat kört runt på mig när jag festat för omväxlings skull.. Trött på alla tjejer som tycker att dom inte ens behöver körkort för att de tror att deras kille vill köra dom överallt.

Team Leader@Gallaher Snus AB
58 Inlägg
30 juni 2006
Att tjejer är bilintresserade är väl positivt. Finns förmodligen ingen kille i världen som tycker annat!

X=(Mazda+7)/R

1 163 Inlägg
30 juni 2006
En tjej med bil intresse vore ju en dröm! big_smile

Men håller med några andra här om Avatar + Bilder på Tösen som äger bilen eller Tösen tillsammans med bilen, som någon skrev innan mig så anser jag det är lite Kommentar/Poäng röstning faktiskt.
Jag har ju en bild på mig som Avatar, och inte fan får jag några fina kommentarer för det! tongue

Ne, men när 89% av alla här är killar så är dom resterande 11% väldigt eftertraktade för oss, och detta resulterar i mängder av meningslösa raggningsrepliker till absolut inget nytta...

Det är ju helt oki att det står att en tjej äger bilen och sånt, men bilder på er tycker jag inte ska behövas, vi har ju samma intresse, pratar om samma saker och ställer samma frågor så varandras utseenden är la ett intresse som borde höra hemma på Snyggast.se. wink

Eller har jag fel?

Mvh

Maizer
30 juni 2006
NightCruiser skrev:
En tjej med bil intresse vore ju en dröm! big_smile

Men håller med några andra här om Avatar + Bilder på Tösen som äger bilen eller Tösen tillsammans med bilen, som någon skrev innan mig så anser jag det är lite Kommentar/Poäng röstning faktiskt.
Jag har ju en bild på mig som Avatar, och inte fan får jag några fina kommentarer för det! tongue

Ne, men när 89% av alla här är killar så är dom resterande 11% väldigt eftertraktade för oss, och detta resulterar i mängder av meningslösa raggningsrepliker till absolut inget nytta...

Det är ju helt oki att det står att en tjej äger bilen och sånt, men bilder på er tycker jag inte ska behövas, vi har ju samma intresse, pratar om samma saker och ställer samma frågor så varandras utseenden är la ett intresse som borde höra hemma på Snyggast.se. wink

Eller har jag fel?

Mvh

WORD som fan! Det är ingen som bryr sig om ni är tjej och har en snygg bil här, det är bilen som spelar roll. Och c-line du som hetsar upp dig så jävligt, på tal om snyggast.se så hör din avatar hemma där smile

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
30 juni 2006

Har vart med om samma!! Va på Trollhättan crousingen för ett tag sen då de kom fram några killar o ropa :"-De e ju en brud som kör"..  o sedan frågade de om d va farsans bil ja lånat... ÄH NÄ knappast....

Två ord räcker, SAAB knäcker

12 086 Inlägg
1 juli 2006
C-line skrev:
Maizer skrev:

Tack å hej!!

Grrr tongue

Sök