Hahahaha, och hur fan visste du att jag kallas för Prästen?

C-line, läs det jag skrev, sa inte att det var ok för killar att ha bilder på sin flickvänner heller, jag är här för att se bilar och inte "wanna be models" (och syftar inte på dig, syftar på alla som ska flickor vid sina bilar för att få kommentarer!), fan min flickvän kommer la portförbjuda mig från denna sidan snart ju!
Det är samma sak, man ska visa bilarna här ju, och inte sig själv eller sin partner och så enkelt är det!!!
Avataren är ju skit samma så sett, där ska man ju visa sig själv eller nåt annat kul...
Jag var ute efter Bil bilderna där många ska ha flickor som posar hela tiden, om jag skulle klä mig i tighta kläder och posa framför bilen och lagt in bilden här hade jag blivit portad...
Och PS bilderna är inte samma sak vilket du borde förstå om du är foto-entusiast, där handlar det om en framtid vision av sin bil så man har något att kämpa efter eller bara ett rent idé test så förstår inte var du kan jämnföra detta med samtalsämnet? (förklara gärna!)
Så ta och lugna ner dig ett par hekto och inse att sidan är för till för att snacka och visa upp sina bilar och inte sig själv eller sina flick/pojkvänner!
Eller?
Mvh
Jo, men om bilen inte ser ut som på bild i verkligheten,... har den ju inte på sidan att göra heller!?
Du ska ju inte rösta på en bil som inte ens finns??
Jag för ihop dom pga av att om man har sin bil i tex olika färger så attraheras en större mängd personer av din bil. De blir nyfikna av din bil, vilket ger större chans till röster, aiight?
Sedan är människans hjärna så förenklad att man bara kommer ihåg i "snabba drag" motsatserna tex svart/vitt, fulast/vackrast, snabbast/långsammast. (Om man inte är koncentrerad, som vid prov osv)
Om nån tex. ser en vanlig Volvo 240 och sedan en PS-bild av denna med grymt kjolpaket,
så gillar nån den bilden och röstar efter vad nån ser på just den bilden (PS-bilden).
För du stannar ju upp, när du ser nåt du gillar lr hur?
Å en PS-bild kan avgöra om en person röstar en 3 eller 4a... Inte objektivt alls...
Många reklamer på TV går efter samma psyk-metod.
Du kan säga emot hur mkt du vill nu, men det är bevisat och ganska logiskt...
Detta är ett sätt att marknadsföra/vinkla...
Men om du ser mina bilder så är jag bara med på en av mina typ 8 bilder..
Å har du en PS-bild bland 8 bilder kanske du fattar vad jag menar...
Vaddå lugna ner mig? Jag är lugn...