Eftersnack: Meet of the Month #5 den 4

fegge_89
5 september 2010 · 1 302 Inlägg

Jag kunde tyvärr inte komma på igår på träffen i norrköping men är ändå intresserad av hur ni som var där tyckte att träffen var, vart den lyckad ?

Om det finns bilder så ladda gärna upp det med smile

Senast redigerat av fegge_89 (5 september 2010)

buddha88
5 september 2010 · 274 Inlägg

Va nog den bästa MoM som vart asså, de såg ut o va så fullt på parkeringen att folk leta efter platser så de kunde parkera... Bilar o folk så in i helvete:D Kul att de kom så mycket, hoppas nästa års träffar e likadan som denna va...

Polsanr1
5 september 2010 · 31 Inlägg

Det bästa med hela träffen va ju bmw:n som åkte och gunga hela tiden! hahaha så förbannat skön grabb.

Master_J Stålmannen
5 september 2010 · 465 Inlägg

Typiskt att jag jobbade, hade velat åka dit sad

Audi A4 Avant 1,8ts Quattro "Quattro gmbh" (2000)
mkv Herr
5 september 2010 · 135 Inlägg

Var i norrköping med familjen och såg alla bilarna, slog mig då att det var träff.
Så jag gick runt en sväng och kikade med en av ungarna. Klart trevligt!

/M

#! /bin/death
Volvo V60 D4 "Obscurum" (2014)
Peking_tjej
5 september 2010 · 82 Inlägg

Helt klart en bra träff, mycket bilar smile
Vet inte om det var en planerad karavan från kolmården eller inte, men vi hamna i en i alla fall som åkte stransvägen upp på motorvägen där den höll sig intakt. Ett stort + till alla som åkte i den och höll sin plats smile hoppas på flera bra karavaner nästa år(men åk genom Åby då smile)

fegge99
5 september 2010 · 69 Inlägg

grym träff, enda minuset tycker jag va att alla drog från kålmorden efter typ 45min :S bilder och film kommer från mig under dagen

Mr_Felix
5 september 2010 · 134 Inlägg

Hoppas nån lyckades filma sista racet med Evon som var brutal!

BlackDeevill
5 september 2010 · 283 Inlägg

Lyckad träff smile mkt fina bilar o mkt folk smile

Black Deevill
Audi A6 C7 (2014)
Caylon Bayerische Motoren Werke
5 september 2010 · 271 Inlägg

Bra träff, mycket folk och bilar!

Var mycket givande att få se R34 GT-R vs (R35) GT-R! smilesmile

Syns nästa år igen!

Senast redigerat av Caylon (5 september 2010)

BMW M3 E92 (2008)
Robery
5 september 2010 · 32 Inlägg

Definitivt bästa träffen denna säsong! Grymt mycket bilar, bra stämning, vädret och att träffen höll på längre än normalt!smile

Pwntz
5 september 2010 · 11 Inlägg

Säger detsamma bästa träffen iår. Inte allt för många poliser ute och inget regn! Karavanen från Kolmården via strandvägen var också rätt fint .  synd bara att det vart en rätt skaplig lucka, men men i övrigt riktig rolig kväll!

syabo
5 september 2010 · 1 278 Inlägg

Fan att man missade:(

Street Knight
Mobeerg carzy
5 september 2010 · 461 Inlägg

Jorå,helt okej träff..

Många som verkar va rädda om gummit dock :]

Letar förövrigt bakstötis tilll e36, ifall någon har en liggandes smile

Team BSG
Robery
5 september 2010 · 32 Inlägg

Vill se lite bilder nu, fram med dem!!smile

Skiiioldh Avstängd
5 september 2010 · 46 Inlägg

Var nog som sagt den bästa träffen, jag och kompisen + brorsan hade det riktigt trevligt iallafall! Får tacka Mobeerg för den fina burnouten på kolmården! big_smile

Aerodynamik ...
5 september 2010 · 7 120 Inlägg

Bilder till oss som inte kunde komma tack! wink

jjempa Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
5 september 2010 · 324 Inlägg

Jag tycker träffen va lyckad en av dem bästa, jätte mycket bilar och mycket folk och typ inge poliser smile
så jag är hel nöjd med kvällen, dem sem inte va där missade något, syns nästa år igen ofc smile

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)
BMW e91 318d "KUA" (2010)
No_Fear_2Race
5 september 2010 · 31 Inlägg

skit bra träff och ett lyckat race mot polarens skyline. dock så hoppade spridar kontakterna dän ca 3km från hem stan så fick puttra hem sista biten smile för er som sedan stod o sa att min bil värkade vara slö så kommer jag nu informera er om att motorn har bara gått ca 26mil sedan ny renovering och ca 0,3 bar i laddtryck på grund av att jag inte vill över ladda när motorn är så pass ny. hoppas det finns film på racet när jag o skylinen kör smile och gärna lite bilder också. Tack för i år och synns nästa sesong då för hoppningsvis bilen har fått nytt avgasrör och nya chippet monterat (och nya spridar kontakter haha)

Peace

FredrikLindh
5 september 2010 · 18 Inlägg

Ja tog några bilder uppe i kolmården

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=107664

Volvo V70 (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang