2321
Sök

Lidl har börjat me styling!

180 Inlägg
2 juli 2006
Snart kommer SIBILA packet till 240

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
2 juli 2006
fan asså ja vill veta va lidl har för affärside... för de kan ju fan inte enbart vara sälja billig konstig mat... för dom har sålt dator grejer osv...aja...stakars sate som köpert big_smile

Administratör
2 981 Inlägg
2 juli 2006
Markus_C skrev:
Goffen skrev:
Ja styling kan dom ha i butikerna men en flaska sprit kan dom inte ha jädra nötter.

Varför lägga av sig en sådan kommentar när du vet svaret själv.

Därför att det är lika korkat att ha styling i butiken som att dom inte får sälja sprit för svenska staten. Men det visste du ju att jag menade....

En kopp av den svarta såsen...

643 Inlägg
2 juli 2006
Catling skrev:
hahaha
skulle kunna se den dekalen på en prisvinnare:

Style by Lidl wink

jooo men tänk när dagen kommer när det står såhär wink.

Powered By Lidl big_smile

99 Inlägg
2 juli 2006
undrar när styling till gräsklippare kommer...tonguetongue

279 Inlägg
3 juli 2006
bara en liten fråga till er som skriver "kvalitet" .. hur många av er har nånsin växlat sönder en växelknopp???? om man sätter fast den dvs *s*
o lyserna är väl en förbrukningsvara som alla andra (look a like neon)..
el??? wink

two lies don´t cancel each other out

184 Inlägg
3 juli 2006
jaha hur många har vart och storhandlat lidl styling idag dag? Var förbi min lokala lidl butik för att kolla på skiten dom skulle sälja till min stora förvåning så var 98% slut folk har vart och tok handla skiten. såg ut och hålla samma klass som jula´s yber prylar

282 Inlägg
3 juli 2006
Haha stackars bilar som fått denna lilla upp piffning tongue

Miklen
3 juli 2006
parayaCar skrev:
bla: växelspaksknopp, neonljus att montera under bilen

jag vill också ha en växelspaksknopp under bilen big_smile

D vore ju vara en extrem lösning för Short Shift.. sätta knoppen direkt på vxl lådan winkwinkwink

perpelle
5 juli 2006
Värsta tipset till volvo 240/740 ägare! Ni brukar ju stoppa i blinkande skit & 511 wunder-baums i era bilar;)

Häj Häj
90 Inlägg
5 juli 2006
lidl styling grejjorna ser skrämande lika ut som bluerides och biltemas grejjor

V O L V O
2 4 0 G L I N J E C T I O N

1 926 Inlägg
5 juli 2006
man kan ju undra..hmm

micho skrev:
undrar när styling till gräsklippare kommer...tonguetongue

2 644 Inlägg
5 juli 2006
Trådstartare
wrapman skrev:
Det är enkelt med styling till gräsklippare bara att såga hål i skiten sen sprutar gräser rakt upp istället ; >

haha de skulle säkert bli snyggt ;D men fan va man skulle få klippa för att få bort gräset ;D

Johan Lindgren

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
5 juli 2006
Miklen skrev:
parayaCar skrev:

D vore ju vara en extrem lösning för Short Shift.. sätta knoppen direkt på vxl lådan winkwinkwink

Haha big_smile verkligen wink får såga hål i golvet för att du ska kunna växla lol

116 Inlägg
6 juli 2006
parayaCar skrev:
bla: växelspaksknopp, neonljus att montera under bilen

HAHAHAHAHA

Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent

116 Inlägg
6 juli 2006
Finns det nån vänlig själ som vet några bra tips om man vill ha snyggt lackade alu. fälgar. Typ knall oranga eller nåt sånt??  går det lacka aluminium som vanlig plåt??? tackar på förhand

Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
6 juli 2006
Dagens LOL

Bmw osv..

282 Inlägg
6 juli 2006
koppartaket skrev:
Finns det nån vänlig själ som vet några bra tips om man vill ha snyggt lackade alu. fälgar. Typ knall oranga eller nåt sånt??  går det lacka aluminium som vanlig plåt??? tackar på förhand

Känns som att frågan var i fel tråd, om du inte får så mycke svar beror det på de big_smile Men det är bara att grunda o lacka..

12 086 Inlägg
6 juli 2006
Lindgren_ skrev:
Ja satt o läste posten idag och så skulle ja slänga iväg lidl skiten och så öppnade den sig när ja skulle stänga den såg ja att dom har styling till bilar tongue
Tysk-styling big_smile

Yeah right, de va den bästa bortförklaringen du kom på va?! smile Erkänn ist att du satt o dräggla i lidlbladet så fort den kom innan för dörren big_smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
6 juli 2006
lacka alufälgar fan är gossen inte klok eller alufälgar ska vara som dom är

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Sök