Ska besikta min med GT30R imorgon - får se hur det går, det blir väl inte reg.bes utan 2a för 'otillåten ändring av motorn' eller nåt sånt och då är det ju bara smaska på original grenrär/turbo - inte värre än så, men kolla min nya bild på motorn, snickrade till en lite värmeplåt över grenröret så man ser ju inte rakt ner på turbon längre, men jag kan återkomma imorgon med besked hur det gick för man vet ju aldrig
Ska besikta min med GT30R imorgon - får se hur det går, det blir väl inte reg.bes utan 2a för 'otillåten ändring av motorn' eller nåt sånt och då är det ju bara smaska på original grenrär/turbo - inte värre än så, men kolla min nya bild på motorn, snickrade till en lite värmeplåt över grenröret så man ser ju inte rakt ner på turbon längre, men jag kan återkomma imorgon med besked hur det gick för man vet ju aldrig
tror INTE det är några problem att besiktiga med den snurran i tranås
tror INTE det är några problem att besiktiga med den snurran i tranås
Känner man sen Jesper lite privat så lär det nog gå bra Kisa är ett hett tips annars, ser bilen bara fin ut så är den godkänd
1. Glapp styrled höger - Var inte så konstigt då bult/mutter hade skruvat ur sig 2. Lambda värde (0.97-1.03) Mitt värde 1.4 3. HC värde (100) Mitt 135
Hade det här på känn hela tiden att nåt var lite ur ramarna, men annars lät det - Det här var ett fint exemplar och hon som besiktade petade på sin kollegas axel och pekade på bromsarna/vinterhjulen och mumlade 'Det här var inga dåliga grejer'
Bara stänka i hälften E85 eller nåt sånt skit så löser man det, är ju iaf minsta bekymret med tanke på min Setup
Förresten så har vi likadana spridare
Senast redigerat av johan_kallman (7 januari 2011)