(problemen fortsätter) 5 nya kommentarer trots att jag redan läst dem och de försvinner inte.

j0nas Lastbilschaffis
22 september 2010 · 811 Inlägg

Jag har läst alla mina nya kommentarer på bilen men längst upp envisas den om att jag har 5 nya kommentarer men jag har redan läst o svarat på dem!


Edit nu va dem borta visst
mvh Jonas

Senast redigerat av kaxxen (29 september 2010)

j0nas Lastbilschaffis
29 september 2010 · 811 Inlägg

problemen fortsätter hmm nu har man 9 olästa meddelanden som vägrar försvinna

Jackack BMW-entusiast
29 september 2010 · 362 Inlägg

var med om samma sak för ett tag sen,   det var då 3 kommentarer som inte ville försvinna.

Försvann efter nån vecka..

Mvh// jackack

Volvo V70 (1999)
BMW 320da M-sport E91 "Performance" (2007)
chrizz Administratör
29 september 2010 · 11 783 Inlägg

kaxxen skrev:
problemen fortsätter hmm nu har man 9 olästa meddelanden som vägrar försvinna

Vad menar du med "9 olästa meddelanden som vägrar försvinna". Vad för typ av meddelanden, och försvinna från var?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
j0nas Lastbilschaffis
30 september 2010 · 811 Inlägg

eller om jag ska göra det korrekt

du har 9 nya kommentarer på kommentar bubblan trots man läst dem. alltså de fältet längst upp där man ser om man har nya kommentarer osv  skrev totalt galet där.

chrizz Administratör
30 september 2010 · 11 783 Inlägg

kaxxen skrev:
eller om jag ska göra det korrekt

du har 9 nya kommentarer på kommentar bubblan trots man läst dem. alltså de fältet längst upp där man ser om man har nya kommentarer osv  skrev totalt galet där.

Kommentarer du får till din egen bil måste du in och läsa/titta på kommentaren för att händelsen ska markeras som "läst".

Vad händer om du besöker http://www.garaget.org/?car=218829&image=2069261, räknas inte antalet olästa kommentarer ned med ett?

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
j0nas Lastbilschaffis
30 september 2010 · 811 Inlägg

såg detta nu.  nu minskade siffran hela tiden när ja gick in på varje individuell bild där det låg en kommentar så nu är den röda ikonen borta där i det fältet längst upp.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang