Volvo950turbo skrev:
peegee skrev:
hangman skrev:
Du som moderator vill jag nu veta hur du vet denna info, med tanke på att jag jobbat där och känner idioten som äger det och lurar tusentals människor varje år, delvis därför ja sluta där, och säljer billigt skräp går inte reklamera om man provat produkten bla bla, finns många hundra anmälningar mot ägaren, som är samma som startade det, han är inte seriösare idag, ni är bara några som haft tur med era saker, om dom pajjar lycka till det är inte många % att ni får nya eller pengarna tillbaka.
Jag som privatperson hävdar ingenting om detta men många rykten, från många olika håll, säger det jag skrivet...vilket nu försöker verifieras om det gett gott resultat i dagsläget eller inte...
(har inget att göra med att jag är Moderator mer än att jag på så vis följer många trådar...)
Men har du säkra källor på det du säger så är det ju viktigt att det framkommer här men tragiskt... och de som är nöjda Ridetech-kunder är väl bara gratulera?

ruttet att du försöker sprida ut att de har bytt ägare mm. Du vet inte ett skit om det och då ska du inte yttra dig.
Du som moderator borde inte få skriva sådant, då många säkert tror att allt du säger är sant.
Det är samma ägare sen starten på denna firman. Ridetech har en rykande färsk (inlämnad 2010-10-03)skuld hos kronofogdemyndigheten på ca: 366 000 kronor på uppdrag av skatteverket.
Tror och hoppas detta är slutet för dem.
JAG RÅDER INGEN ATT HANDLA DÄR!
Har själv blivit lurad av Magnus "simmerud" William som han numera heter. Och jag kommer göra allt för att det företaget inte ska få fortsätta lura folk.
Hangmans inside information är däremot intressant och uppskattas om han kunde skriva mer "skvaller"
yes box, Jo jag blev lite störd på att en moderator gick in och försökte leka boss fast han inte hade en aning om sanningen utan direkt gick i försvarsläge mot detta hemska lurendrejeri företag.
Jag har säkert över 100 historier med folk som blivit lurade, på varaor, reklamationer hur han sköter telefon servicen, mail service, m.m
Hela företaget är ett bra koncept med bra priser, Men den äckliga personen som driver det vet inte skillnaden på rätt och fel, hans mamma har inte lärt honom det fast hon är ÅKLAGARE....vissa saker är riktigt bra kvalite och vissa är totalt skräp, typ som biltema.
-------------------------------OBS----------------------------- INGA PRODUKTER PÅ RIDETECH ÄR TESTADE, TEX TURBOS,HÖGTALARE, WG OCH ALLT SOM SKA HÅLLA EN BRA KVALITÉ.
Har man ett rätt seriöst företag och köper in grejer, iaf jag skulle vilja veta vad det är jag säljer inte bara få skiten i en konteiner sen sälja skiten.
Stolarna luktar sånt jävla kattpiss så det är finns inte, kan inte ens beskriva lukten, Och dom är piss kvalite går sönder i tyget på bara några månader, har du mjukbyxor dagligen håller dom kanske ett år haha.
Jag håller med om att det är bra pris så man får räkna med att det inte ingår någon som helst garanti, eller ens leveransgaranti.
Jag skulle kunna tänka mig en intercooler därifrån. Inget mer och tro mig jag har provat 90% av allt i deras butik.
Pinsamt och ha ridetech prylar på min bil så det skippar jag då har jag 10 gånger hellre biltema!