Hur många är det på garaget.org som inte använder Facebook?

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
29 oktober 2010 · 3 519 Inlägg

Jag för en tid sedan, startade ett forum inlägg och frågade hur många det var som brukade Facebook.
Nu har jag tagit bort min FB och varit utan det i ca en vecka, inget jag direkt saknar. Det enda jag gjorde där var att spela några dumma spel.

Berätta varför du inte har Facebook smile

/ M

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
29 oktober 2010 · 3 519 Inlägg

KHRacing skrev:
http://sv-se.facebook.com/group.php?gid=128697703830454&ref=ts

Du menar att man ska gå med i facebook, sen gå med i en grupp som heter " vi som inte använder facebook" ?
Låter ju ur dumt!

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
KHRacing
29 oktober 2010 ·

Mr_M_ skrev:

KHRacing skrev:
http://sv-se.facebook.com/group.php?gid=128697703830454&ref=ts

Du menar att man ska gå med i facebook, sen gå med i en grupp som heter " vi som inte använder facebook" ?
Låter ju ur dumt!

Kallas SKÄMT.

Det är exakt det som är meningen då faceBook har blivit så överreklamerat på siståne..

Alla har det, därför skapade jag denna gruppen för dem som ej har faceBook.

myran Foto/Bilnörd
29 oktober 2010 · 1 541 Inlägg

Har inte. känner inget behov av det. Orkar inte med en till sida som ska loggas in på varje dag.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712
Cupra_
30 oktober 2010 ·

Hehe, håller med ovanstående.. Jag tycker det mest ser ut som ett rörigt och fult garaget eller playahead typ.. Riktigt "fult" designat. Dessutom litar jag inte på säkerheten samt att jag inte gillar att de har rätt att sälja allt (bilder m.m.) som du lägger upp..

Germax
30 oktober 2010 · 12 086 Inlägg

Jag har FB, men jag är nästan aldrig inne där.

IceEyes Varningar: För många..
30 oktober 2010 · 2 552 Inlägg

Jag äger en t-shirt med texten "DIE FACEBOOK DIE" på.


*IceEyes och 436 andra gillar detta*

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
LeafBox Lat Perfektionist
30 oktober 2010 · 6 359 Inlägg

Uschhh, jag hatar såndär skit.
Så näe. Enda hemsida som jag är aktiv medlemm på är G.org och Sweclockers ^^

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
DoT Häst
30 oktober 2010 · 1 099 Inlägg

Hade facebook i 12 timmar. Skaffade det en sen natt på fyllan för att snoka lite..
Dagen efter loggade jag in för att checka läget och då var det ca. 70 personer som ville bli vän med mig.
Spanade igenom personerna lite snabbt och såg ganska snabbt att 99% av dem är människor som inte ens kan hälsa när man träffar på dem "i verkligheten" roll.. Såååå ist. för att vara en del av den där skiten så bestämde jag mig för att säga upp mitt medlemskap.

Slut.

Än är inte den sista idioten född..
HenkeTIC
30 oktober 2010 · 888 Inlägg

Vvfb!!!

Bjare
30 oktober 2010 · 945 Inlägg

Har 3.st evenemang som jag deltar i. Där krävs det att man är medlem i facebook.
Skapade kontot för 1år sen. Blev medlem i gruppen. Loggade ut. Minns nu inte mitt lösenord.

Bryr mig knappast. Enligt mig en värdelös sida som vill modernisera ännu mer.


*Jag räknas alltså in som att inte ha facebook

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
volvo-racer
30 oktober 2010 · 724 Inlägg

har inte heller FB för jag har garaget wink

Slash Saabifierad
30 oktober 2010 · 2 026 Inlägg

Tycker att Facebook är som ett vuxen-Lunarstorm och det fick räcka att jag hade Lunarstorm när jag gick i skolan så nej jag har inte Facebook tongue

Nu väntar jag med spänning på inläggen som försvarar Facebook, dom dyker ofta upp i trådar med kritik mot Facebook big_smile

Senast redigerat av Slash (30 oktober 2010)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Nosliwe
30 oktober 2010 · 2 024 Inlägg

Fattar inte vittsen med att "chatta" med någon som kanske svarar efter 1 dag när man skriver till dom, när man istället kan ringa och få svar direkt...

Audi GT Coupe "10V Turbo" (1987)
Audi A6 2.0 TDI "Proline Sport Edition" (2013)
Madhouse
30 oktober 2010 · 1 079 Inlägg

Jag har ingen facebook, jag vägrar, jag har från början trott det där är ett socialt experiment att kartlägga folks nätverk/fritid och sedan kan det användas på gott och ont. Allt som läggs upp där är facebooks egendom, en fyllebild med fel personer kanske slutar med att man missar ett toppjobb i framtiden. Sen tror jag det är många där som ska dokumentera och redovisa på facebook för sina 1300 "vänner" att de minsann har ett liv.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
Martin 9-3 Fisketokig
30 oktober 2010 · 2 997 Inlägg

Extremt överskattat helt enkelt.

Så löjligt att folk måste skriva om allt och inget hela jä**a tiden och tror det är socialt att sitta timmar med det...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Sushikocken Sleeper
30 oktober 2010 · 3 084 Inlägg

Skaffade mig fejsbok 2006 hade det någon vecka tyckte det var tråkigt då inga kompisar ville vara med....
så jag la ner det. Nu har alla de kompisar som jag bjöd in då, facebook, men jag har fortfarande inte en tanke på skaffa det igen.

Senast redigerat av Sushikocken (30 oktober 2010)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Pierre_r Lastbilsmekaniker
30 oktober 2010 · 729 Inlägg

Nej har inte facebook och kommer aldrig skaffa en...

Busgrabb Rejsa ?
30 oktober 2010 · 2 959 Inlägg

Inte jag heller...finns så många andra forum som man hänger på. Det räcker !
Vuxenlunar var ordet.

Autotech
BMW 335D (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang