Hur många är det på garaget.org som inte använder Facebook?

jocke_skalberg
30 oktober 2010 · 8 Inlägg

klart man ska ha facebook, facebook vet allt;) å utan facebook har man inget liv, det är där allt händer macki;)

raggar_rasken
30 oktober 2010 · 48 Inlägg

jocke_skalberg skrev:
klart man ska ha facebook, facebook vet allt;) å utan facebook har man inget liv, det är där allt händer macki;)

haha så är det ;P

te_wik Forummoderator
30 oktober 2010 · 12 813 Inlägg

Jag har inte det. Känner att jag har alla jag behöver och vill ha kontakt med på antingen msn eller i telefonboken.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
666_Beast
30 oktober 2010 · 1 863 Inlägg

Aldrig i livet, vilket jävla skit. Ju fler som skaffar det så känner man sig mer speciell som inte har det.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
svedis _______mr street design________
30 oktober 2010 · 141 Inlägg

har aldrig haft och kommer inte och skaffa!

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Street-design.se
PSC/Pure Street Custom
Gronwalls
31 oktober 2010 · 1 808 Inlägg

Jag har inte Facebook heller

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
Fidde_A4 Pro Painter
31 oktober 2010 · 449 Inlägg

Ingen sån här heller!

/Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
Audi 80 L "Lina" (1974)
Iam2fast4U
31 oktober 2010 · 1 534 Inlägg

inte jag heller cool fast alla tjatar som fan att jag ska fixa

BMW E34 "538" (1990)
Jeppster
31 oktober 2010 · 160 Inlägg

Facebook? tongue Jag har haft facebook för att se fall det var nåt vettigt, med det är bara drygt och slöseri på tid.

Nitrometanskada Gött mos
31 oktober 2010 · 1 096 Inlägg

haha, en sak e säker. Ni utan facebook verkar lite bittra wink

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Iam2fast4U
31 oktober 2010 · 1 534 Inlägg

Nitrometanskada skrev:
haha, en sak e säker. Ni utan facebook verkar lite bittra wink

Varför ska jag ha facebook, twitter osv när jag kan ringa mina vänner och umgås med dem i det verkliga livet istället? smile

En sak är säker ni med facebook har inga riktiga vänner därför måste ni ha något slags substitut för dem så ni sitter hemma själva och spyr ut er random kommentarer över internet till random personer.

Nej jag är inte bitter wink

BMW E34 "538" (1990)
Nitrometanskada Gött mos
31 oktober 2010 · 1 096 Inlägg

Iam2fast4U skrev:

Nitrometanskada skrev:
haha, en sak e säker. Ni utan facebook verkar lite bittra wink

Varför ska jag ha facebook, twitter osv när jag kan ringa mina vänner och umgås med dem i det verkliga livet istället? smile

En sak är säker ni med facebook har inga riktiga vänner därför måste ni ha något slags substitut för dem så ni sitter hemma själva och spyr ut er random kommentarer över internet till random personer.

Nej jag är inte bitter wink

Haha påståendet att jag inte skulle ha riktiga vänner var vädigt magstarkt av dig wink

Jag har facebook, ett bra verktyg för att hålla kontakten med Dragracers och hålla sig uppdaterad kring vad som händer och se folks bilder.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Iam2fast4U
31 oktober 2010 · 1 534 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

Iam2fast4U skrev:

Nitrometanskada skrev:
haha, en sak e säker. Ni utan facebook verkar lite bittra wink

Varför ska jag ha facebook, twitter osv när jag kan ringa mina vänner och umgås med dem i det verkliga livet istället? smile

En sak är säker ni med facebook har inga riktiga vänner därför måste ni ha något slags substitut för dem så ni sitter hemma själva och spyr ut er random kommentarer över internet till random personer.

Nej jag är inte bitter wink

Haha påståendet att jag inte skulle ha riktiga vänner var vädigt magstarkt av dig wink

Jag har facebook, ett bra verktyg för att hålla kontakten med Dragracers och hålla sig uppdaterad kring vad som händer och se folks bilder.

haha jag skojjade bara wink
Jag såg en satir-film på y-t nyss om sociala medier närmare bestämt twitter dåwink
så jag var tvungen och kommentera ditt inlägg

BMW E34 "538" (1990)
passos bappelsin
31 oktober 2010 · 390 Inlägg

Aldrig haft Kommer aldrig skaffa och kan leva utan det...

PLindblom
1 november 2010 · 1 200 Inlägg

Jag har ingen ansiktsbok, jag skeptiskt inställd till globala databaser som innehåller uppgifter om människors liv.

thelaughingmadman
1 november 2010 · 711 Inlägg

Minister skrev:
Jag har ingen ansiktsbok, jag skeptiskt inställd till globala databaser som innehåller uppgifter om människors liv.

Äh, facebook är inte så farligt.
Tog mig 3 minuter att ta reda på ditt personnummer, din adress, din inkomst, osv osv osv.

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
PLindblom
1 november 2010 · 1 200 Inlägg

thelaughingmadman skrev:

Minister skrev:
Jag har ingen ansiktsbok, jag skeptiskt inställd till globala databaser som innehåller uppgifter om människors liv.

Äh, facebook är inte så farligt.
Tog mig 3 minuter att ta reda på ditt personnummer, din adress, din inkomst, osv osv osv.

Adressen kan du lätt få fram, men mitt fullständiga personnummer är betydligt svårare. Min nuvarande inkomst får du inte fram smile

thelaughingmadman
1 november 2010 · 711 Inlägg

Minister skrev:

thelaughingmadman skrev:

Minister skrev:
Jag har ingen ansiktsbok, jag skeptiskt inställd till globala databaser som innehåller uppgifter om människors liv.

Äh, facebook är inte så farligt.
Tog mig 3 minuter att ta reda på ditt personnummer, din adress, din inkomst, osv osv osv.

Adressen kan du lätt få fram, men mitt fullständiga personnummer är betydligt svårare. Min nuvarande inkomst får du inte fram smile

Ditt fullständiga personnummer ser man ju inte rakt ut på nätet, men det finns ju betaltjänster som visar fullständiga personnummer, men då kan även kopia på sökningen skickas ut till omfrågad.

Om man inte får fram din inkomst betyder det att du inte har någon, alternativt skattefu... Ehrm, jag menar noll-taxerar...

wink

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
PLindblom
1 november 2010 · 1 200 Inlägg

thelaughingmadman skrev:

Minister skrev:

thelaughingmadman skrev:
Äh, facebook är inte så farligt.
Tog mig 3 minuter att ta reda på ditt personnummer, din adress, din inkomst, osv osv osv.

Adressen kan du lätt få fram, men mitt fullständiga personnummer är betydligt svårare. Min nuvarande inkomst får du inte fram smile

Ditt fullständiga personnummer ser man ju inte rakt ut på nätet, men det finns ju betaltjänster som visar fullständiga personnummer, men då kan även kopia på sökningen skickas ut till omfrågad.

Om man inte får fram din inkomst betyder det att du inte har någon, alternativt skattefu... Ehrm, jag menar noll-taxerar...

wink

Absolut, du kan ta reda på det mesta om mig och jag kan ta reda på det mesta om dig, men inte på tre minuter som du skrev att det tog dig smile

På facebook finns miljoner människor som skriver precis var de befinner sig för tillfället, när de sket senast och hur fulla de var igår.

Senast redigerat av Minister (1 november 2010)

thelaughingmadman
1 november 2010 · 711 Inlägg

Minister skrev:

thelaughingmadman skrev:

Minister skrev:

Adressen kan du lätt få fram, men mitt fullständiga personnummer är betydligt svårare. Min nuvarande inkomst får du inte fram smile

Ditt fullständiga personnummer ser man ju inte rakt ut på nätet, men det finns ju betaltjänster som visar fullständiga personnummer, men då kan även kopia på sökningen skickas ut till omfrågad.

Om man inte får fram din inkomst betyder det att du inte har någon, alternativt skattefu... Ehrm, jag menar noll-taxerar...

wink

Absolut, du kan ta reda på det mesta om mig och jag kan ta reda på det mesta om dig, men inte på tre minuter som du skrev att det tog dig smile

På facebook finns miljoner människor som skriver precis var de befinner sig för tillfället, när de sket senast och hur fulla de var igår.

Ja okej, 3 minuter var väl att överdriva. Har man exempelvis betaltjänst på Ratsit, tror jag inte tre minuter är så farligt.

Gjorde en whois på enabilfoto.se, för att sedan titta på din Garaget-profil (där du anger förnamn och ort). En sökning på Ratsit så hittade jag dig, 23-årig Patrik i Enköping, något som är samstämmigt med din profil.

Men självklart har du rätt, man exponerar sig mer än nödvändigt på Facebook, genom att lägga upp bilder när man är full som ett as (jo, det har ju hänt, tur att man har fast jobb då!) och skriva var man ska, när man ska osv osv.

Man får ju helt enkelt ha ett filter i huvudet som inte släpper iväg alla kommentarer!

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang