hallå har en nissan king can 1998. Jag vet inte vilket av kontaktstyckerna jag ska koppla in mig på, Det är 2 kontakter. en med 3 stift och en med 4 stift. Vet någon?
såg att någon frågat tidigare men hittade inget svar, vet någon om detta går göra på en audi 2,5tdi (2002års med v6a)
Dessutom är min audi orginal med 204hk, står även i regpapper (chippad styrbox från fabrik) men visst borde ändå evrymodden göra sig till känna där?
dom där motorerna pillar man på egen risk med oavsätt riktigt program eller evrymod.
försäkra dig om att den går som den ska innan..iof lär evrymod döda motorn på sikt endå men det är nog inte så noga..spridare är jhu billigt att byta så
De väljer du själv, jag brukar ta på flerfärgade sidan för där är de lättare att ta av kabelskyddet.
okej du vet möjligen inte vilken färg det kan röra sig om? står inga nummer eller något på sladdarna
Det står nummer på kontakten
har kollat båda min kontakter och sladdar inte ett ett nummer eller något. jävla japaner till att inte märka upp saker.. Provade även att koppla motstånde imellan 580 oh märket inte ett skit
okej du vet möjligen inte vilken färg det kan röra sig om? står inga nummer eller något på sladdarna
Det står nummer på kontakten
har kollat båda min kontakter och sladdar inte ett ett nummer eller något. jävla japaner till att inte märka upp saker.. Provade även att koppla motstånde imellan 580 oh märket inte ett skit
På min tdi -99 och kompisens -98 är de siffror, syns dåligt men lys och kolla noga på kontakten så ser du
Inkopplat och klart på min golf tdi 00. Märkbar skillnad under gaspådrag och klickar på strömbrytaren som jag ska koppla om på något roligt ställe troligtvis under gaspedalen Rök dock inget så jag kan väl sänka regulatorn lite. Hade på 425. Ohm
Större turbo, 2.5" , större ic??
Jag tycker inte om fakta, de stör min argumentation...
min projekttråd; golf II -84 GT