, Hej alla kunniga! Har men mercedez c250 td 97 som jag vill kopla in evry mod på, vet att man ska koppla den på stift 6 och 7! MEN VART? någon som är villig att lägga upp en bild på vart man ska kopla in den skulle va mycket tacksamt! eller en bra beskrinving på villken kontakt man ska koppla in sej på !
är faktiskt inte så brydd om den skulle rasa! fins fler bilar att köpa kan nån inte bara berätta vart man ska koppla in sej?
Dieselpumpen kan du få köpa av mig om den rasar har en över Tror inte det är någon fara att den rasar för att man skickar på mer diesel är ju mekaniska saker så Motorn håller för några hundra kusar så ingen fara där annars plockar du i en mekanisk pump från OM602 och skruvar på dieselmängden till max å ca 17grader förtändning få är du nog på rätt sida 200kusar
om jag förstått denna tråd rätt så ska det funka på min w210 300 dt -98? men är det 2 3 ans eller 7 och 8ans kabel på den? samt vart sitter kabelstycket? kollade runtomkring pumpen men hitta inge..
Hallå, koppla in evrymod igår, och de funkar inte riktigt som jag vill.
Problemet: startar bara med evrymod påslaget, går riktigt slött med de avstängt. Motorfelkodslampan tänds, slutar bara gå, och dör ibland spelar ingen roll om de är på eller av, den dör endå?
Någon som kan bygga ett sådan system till min bmw 525 tds. Med tryckvakt så man får bra tomgång och kan ladda på som ett as? Eller om någon har tips hur man bygger med tryckvakt etc.
Någon som kan bygga ett sådan system till min bmw 525 tds. Med tryckvakt så man får bra tomgång och kan ladda på som ett as? Eller om någon har tips hur man bygger med tryckvakt etc.
Ska själv bygga ett system som använder original map sensor med en comparator som ska ändra motståndet till pumpen
"inget är omöjligt- det omöjliga tar bara lite längre tid"