2830
Sök

Vad ser ni mest fram emot 2011

462 Inlägg
3 februari 2011
Morsan frågade mig innan om jag vill me till Venedig i sommar och självklart svarade jag ja! Så det kan man ju verkligen säga att jag längtar till! smile

108 Inlägg
13 februari 2011
Uddevalla motocross VM! big_smile

Ja slant på bromsa...

43 Inlägg
13 februari 2011
Elmia! smile
Kanske ska ställa ut min bil när den är klar 8)

lastbilsmekaniker
226 Inlägg
13 februari 2011
lite konbana med audin, cruisingar me bubblan och bugrun! big_smile

det som inte dödar, gör jävligt ont!!
Religion is a group insanity. Lots of people with the same imaginary friend.

84 Inlägg
13 februari 2011
Att köpa en bil såklart och ett lyckligt år med vänner och pojkvän smile

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
16 februari 2011
Trådstartare
Ja nu är 70000 tons of metal över, fy fan vilken kryssning så nu får man blicka fram emot Turisas ny album men FRAMFÖRALLT Amon Amarths Surtur rising, sen Swedenrock kryssen, metaltown,  metalcamp, wacken fy fan vad mkt metal det skall bli i sommar

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Dope MF
213 Inlägg
17 februari 2011
Har mycket jag ser fram emot faktiskt !

Just nu hoppas jag verkligen att jag får ett jobb snart så stålarna rullar in.. Blir tokig av att gå hemma och sparka på min äckliga bil som jag lyckas köra sönder hela tiden..

Hoppas även att jag kan skaka loss pengar till en ny bil snart (9-3 Aero 01 - 02) då den nuvarande är riktigt risig pga snö och allt för sladdglad, dum förare bakom ratten !

Jag hoppas innerligt att en mycket nära vän till mig hittar en vändpunkt i sitt liv och tar tag i det.. Gör personen i fråga inte detta så slutar det med att jag går på en begravning i år sad

volvolover
667 Inlägg
17 februari 2011
SatansWrath skrev:
Ja nu är 70000 tons of metal över, fy fan vilken kryssning så nu får man blicka fram emot Turisas ny album men FRAMFÖRALLT Amon Amarths Surtur rising, sen Swedenrock kryssen, metaltown,  metalcamp, wacken fy fan vad mkt metal det skall bli i sommar

Jag är grymt avis! skulle vara skit najs att få åka runt på allt de!

Men det jag ser fram emot är elmia och sommaren framförallt, sen hoppas på bra jobb och åka mkt till andra bilträffar ha förhoppningsvis ha en ny bil

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen

34 Inlägg
20 februari 2011
Först och främst Elmia för det är det som skakar igång allt sen kommer alla Crusingar och Bilträffar runt om i Sverige. Självklart ska jag ha ett jobb så jag kan flytta igen och skaffa eget igen. Sedan ska jag väl säga att jag ska köpa en annan bil med någon gång under året. Och förhoppningsvis börjar jag en ny utbildning och det lutar åt Lastbilsmekaniker.
Så jag beräknar att året 2011 kommer bli det mest händelserika året!

När vi är ointresserade tar våra ögon stillbilder, när vi är intresserade gör vi långfilmer.

8 Inlägg
20 februari 2011
Studenten, sommarjobb och troligtvis ny bil smile

Spelutvecklare
48 Inlägg
20 februari 2011
Ser faktiskt fram emot att åka på Dreamhack :-)

1+3+3=7

-
47 Inlägg
20 februari 2011
först och främst mitt körkort som snart ska tas, sen få klart ljudbygget i bilen samt få ordning på mitt trasiga knä en gång för alla!

smile

Nuvarande signatur.

597 Inlägg
20 februari 2011
Sensation White X2
Elmia
Sommar!
Semester
Ingen spec rangordning big_smile

MVH
Senast redigerat av PlatinumRacing (20 februari 2011)

41 Inlägg
22 februari 2011
åka ner till Australien och påbörja mina studier ^^

134 Inlägg
24 februari 2011
Shink skrev:
Uddevalla motocross VM! big_smile

MX VM är fan asgrymt! varit nere där ifjol och önskar verkligen jag kunde åka ner till sommaren också men tyvärr krockar de med jobbet!

Jag ser först och främst fram emot att flytta ner till Göteborg och sen få testa på hur det är att jobba för Polestar Racing i WTCC! Ska åka hela säsongen med dom så det ska bli riktigt grymt!

Hoppas även man hinner ner och kika på Tyska VM rallyt!

Sen har man ju redan kryssat av en punkt för det här året, nämligen Rally Sweden!

Sen hoppas man verkligen att västkusts sommaren har mycket bilar, bärs och brudar att erbjuda cool

1 079 Inlägg
24 februari 2011
Få ihop min bil och befria den från pallbockarna och vrida på nyckeln och bara dra en lättnadens suck över att nu börjar livet 2011. Allt går på sparläge tills bilen tas ut.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

14 Inlägg
1 mars 2011
alla bil träffar runt om i landet alla nätter som man är ute och åker med alla vänner och sin kära kvinna -. även nya bilen jag ska köpa -

Sleeper
3 084 Inlägg
1 mars 2011
Att jag kommer få feta muskler och bra kondis big_smile
Jo och att toppen skall planas och portas samt högre turbotryck. Sen när jag får lite mer pengar så blir det några fräsiga fälgar.
Senast redigerat av Sushikocken (1 mars 2011)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

595 Inlägg
1 mars 2011
Ta ut S60n! Ströga ner på elmia. Ha en heeelt underbar sommar!

1 079 Inlägg
1 mars 2011
Fick nu ytterligare en sak att se fram emot i sommar att se helloween på rockstadfalun.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

Sök