Vad ser ni mest fram emot 2011

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
19 januari 2011 · 661 Inlägg

Som rubrik lyder, vad ser ni mest fram emot detta året förutom massdöd av djurarter och utomjordings attacker?

Själv skall jag på hårdrocks kryssning 70000 tons of metal mellan Miami o Mexico med 42 hårdrocksband med tung kaliber, åker imorn till Miami skall bli så jävla skönt att kröka bort sig i tropikerna med fear factory o Finntroll,

Sen Irland St patricks day 17 mars

Metaltown göteborg metalcamp Slovenien och Wacken tyskland, Oktoberfest i Munchen?

vad skall ni göra detta året ?

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Farmer_power Arbetar med glädje och spänst i lantbrukets tjänst
20 januari 2011 · 153 Inlägg

Ser allra mest fram emot att under året kunna göra bort mina skulder hos kronofogden och kunna börja på ett nytt skuldfritt liv med allt vad det innebär.

WoozyDozz
20 januari 2011 · 918 Inlägg

Kvällen på påskafton i Jönköping.
Åka hem till moster i Karlskoga.
Fin dagstur till Tyskland via Danmark för att köpa hem.
Kolla på streetrace i Trollhättan och Göteborg.
Köpa en SAAB 9-3 från 01 eller 02 om jag har råd.
Sälja min j*vla Volvo.

Kommer väl på mer senare. roll

Senast redigerat av WoozyDozz (20 januari 2011)

xXSammy
20 januari 2011 · 6 571 Inlägg

Dead Space 2 och Battlefield 3

De/Dem
Strongman
20 januari 2011 · 203 Inlägg

Att äntligen få klara av sitt mål.
Tappa 20kg och återgå till sin gamle kroppsform

9kg kvar big_smile

Noxxer
20 januari 2011 · 1 482 Inlägg

Bli klar med bilen smile

BLT Service
Theracords Music Label
baca Os Difuntos
20 januari 2011 · 1 822 Inlägg

Att kärringen flyttar..

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
steifan DR!FTT3KN!K3R
20 januari 2011 · 10 427 Inlägg

SatansWrath skrev:
Själv skall jag på hårdrocks kryssning 70000 tons of metal mellan Miami o Mexico med 42 hårdrocksband med tung kaliber, åker imorn till Miami skall bli så jävla skönt att kröka bort sig i tropikerna med fear factory o Finntroll,

Inte alls avundsjuk wink wink

**


Det jag mest ser fram emot under 2011 hittills bör ju vara utbetalning av en andel av Scanias Resultatbonus för 2006 i mars.. lol

Mattsson_91 Självlärd
20 januari 2011 · 3 083 Inlägg

Renovera färdigt motorcykeln
Ta körkort
Och kanske få klart bilen om jag hinner innan hösten/vintern

EDIT:

Att ungen kommer ut i Juli big_smile

Senast redigerat av Volvo142_73a (20 januari 2011)

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
Eddy Galen, inte dum.
20 januari 2011 · 1 324 Inlägg

-Få min bil i perfekt skick än en gång för att sedan ta jordens jävla trip när jag får på sommardäcken.
-Söka till musikhögskola.
-alla bilträffar.
-Cepa omkring med kompisar i uppsala.
-segling i kroatien!

Det är väl det som jag ser mest fram emot.

Sushikocken Sleeper
20 januari 2011 · 3 084 Inlägg

MC mässan i älvsjö åker dit nästa fredag smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Marticus Meldem
20 januari 2011 · 917 Inlägg

Glida med Celican i sommar!!

Köpa vinterbil med 4wd, blir nog passat v6 4motion, jäääävlar va gött de kommer bli i snön!

och sist men inte minst... Åka till Egypten i 2 veckor med min sambo och hennes föräldrar i slutet av April, my gaaawd de blir awesome!

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
Marturt
20 januari 2011 · 37 Inlägg

Speedweekend i Orsa ska bli kul. Vansinningt välunderhållen isbana kör man inte på varje dag. Hoppas ingen kör ihjäl sig bara.

Tynnerstroem
20 januari 2011 · 345 Inlägg

El Mirage speed trials i California i sommar ska bli skitkul! big_smile För er som inte vet är det en tävling där man ska köra så fort som möjligt på en rak sträcka i saltöknen. Som Bonneville, bara att det här är lite mindre.
http://farm3.static.flickr.com/2555/4000545922_42245c0806.jpg
Det kommer att bli ofattbart häftigt.

Marturt
20 januari 2011 · 37 Inlägg

Cool med saltöken. Men om du vill värma upp innan sommarem så är Speedweekend nog inte så dumt. Målet i år är 400 blås (på is!)

Uttelito Kung
20 januari 2011 · 603 Inlägg

Sushikocken skrev:
MC mässan i älvsjö åker dit nästa fredag smile

Ska dit på fredag också wink

Det jag ser fram emot 2011 som är första året som jag har körkort och egen bil är bland annat att kunna åka ner till landstället och bara ta det lungt när jag vill, har tidigare inte kunnat åka dit och det är ett perfekt ställe att åka till om man haft en stressig dag eller är förbannad på något eller om man bara vill ta det lungt och tänka lite.

Ser även fram emot roadtripp till tyskland, och att köra följebil med packning åt min familj som ska ut på MC semester i sommar smile

Finns en hel del annat (bland annat en del spel) men mest av allt ser jag fram emot SOMMAREN! smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
sleepyoh
20 januari 2011 · 1 319 Inlägg

ser fram emot mars måste jag säga, fick idag samtal att jag fått kontrakt på en hyresrätts 1a, dags att fly hemifrån big_smile

_----------'
danne460 Das vas das das
21 januari 2011 · 179 Inlägg

sol värme och billiga däck smile

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]
Volvo 240 glt "svarte" (1988)
Navkapsel
21 januari 2011 · 4 637 Inlägg

Spara kontantinsats till en Corolla. smile
Besöka Träffpunkt 80 (bilträff) med 244an.
Åka och glo på diverse rallytävlingar.

Haha, är väl det som händer. Men jag gillart.

IceEyes Varningar: För många..
21 januari 2011 · 2 552 Inlägg

Jag ser i första hand fram emot att återuppta studierna. Samhällsbyggnad på Luleå tekniska universitet och Systemutvecklarprogrammet på Örebro universitet är mitt första respektive andra val.

Planerar även en resa till Sunny Beach i sommar som känns väldigt lockande.

I övrigt är det vanliga, dvs diverse cruisingar samt bilträffar inom rimligt avstånd, Gatufesten, Storsjöyran, grillkvällar, lättklädda babes m.m smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang