1618
Sök

Upprustning/ombyggnad av BMW 325, e36 cab

32 Inlägg
11 mars 2011
tycker du ska ha vingen faktiskt smile
tycker röven blir mycket grymmare då smile
but hey , thats me big_smile

345 Inlägg
11 mars 2011
så där btw en fråga big_smile måla du bak kofångarn med röret på plats ? big_smile så såg det ut iallafall eller har det hänt något bakom "kulisserna" wink

Kolla gärna in mitt amazon projekt https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 2#p4418122

Allmänt envis
12 512 Inlägg
11 mars 2011
Utan, helt klart snyggare så! Du gör ett imponerande jobb men tyvärr får den bakspoilern det att klia i kroppen på mig trots det. Med vinge blir det för mycket som du skrev. smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

79 Inlägg
11 mars 2011
Snyggt Jobbat..dock ej nöjd med val av fronten.....men vi alla har olika smak  :-)...

3 059 Inlägg
11 mars 2011
Såja, nu börjar de likna nått..

Ang. vingen.. Den går bort, passar inte in i bilens stil för övrigt.. ska du ha vinge på så montera en M3 CSL vinge på luckan innan du lackar den.. dom är grymma.

Fronten/stötfångaren kommer sitta skitfint när det är lack på den.. blir finnemang.

314 Inlägg
12 mars 2011
Trådstartare
sebbe188 skrev:
så där btw en fråga big_smile måla du bak kofångarn med röret på plats ? big_smile så såg det ut iallafall eller har det hänt något bakom "kulisserna" wink

Nej jag måla de på plats, vadå då?

314 Inlägg
12 mars 2011
Trådstartare
Loski skrev:
Snyggt Jobbat..dock ej nöjd med val av fronten.....men vi alla har olika smak  :-)...

Då e du nog den ända jag känner som inte gillar e46ans m-front tongue jag älskar den i alla fall!

314 Inlägg
12 mars 2011
Trådstartare
Smajly skrev:
Såja, nu börjar de likna nått..

Ang. vingen.. Den går bort, passar inte in i bilens stil för övrigt.. ska du ha vinge på så montera en M3 CSL vinge på luckan innan du lackar den.. dom är grymma.

Fronten/stötfångaren kommer sitta skitfint när det är lack på den.. blir finnemang.

Tackar! håller med till 100 % cool

BMW-entusiast
362 Inlägg
12 mars 2011
Lackerare_91 skrev:
Loski skrev:

Då e du nog den ända jag känner som inte gillar e46ans m-front tongue jag älskar den i alla fall!

Det är nog där hunden ligger begraven....  Att fronten är just till E46 och inte E36...   Så även om E46 fronten är snygg är det just på E46 den ska sitta och jag hade också hellre sett e36:an m-front på denna bilen.

Angående vingen tycker jag att det räcker med en liten m-list smile. Det gör susen smile

Du är pedant, det gillas! Och du verkar duktigt och flitig på det du håller på med! Tyvärr så har bilen en bak och front som jag inte riktigt lirar fullt ut med...   MEN vad bryr du dig om det? Det är din bil så fortsätt bygg!!! Vill se den färdig nu smile
// Jackack

264 Inlägg
12 mars 2011
Kommer följas!
prenumeration lagd

314 Inlägg
12 mars 2011
Trådstartare
Kanske skulle get fan i att uppdatera här på forumet...ingen som gillar hur bilen blir ändå. Anledningen till att jag inte sätter orginala mfronten som är till e36 är för att varenda jävel i hela stan som kör e 36 har den.

Jaja...får väl se hur de blir. Gillar att ni är ärliga i alla fall!

67 Inlägg
12 mars 2011
Flytta in ljuddämparn lite. annars ser det ju bra ut.

692 Inlägg
12 mars 2011
Sådär nu har jag läst igenom hela tråden och det är ett riktigt fint jobb du gjort!

Angående vingen som du skrev ifall du skulle använda dig utav den eller ej, jag tycker du ska ha den då fronten och bakspoilern är mer än orginal och då passade vingen riktigt bra. Enligt mig.

Riktigt snyggt färgval också! Tummen upp!

314 Inlägg
12 mars 2011
Trådstartare
C-Stordahl skrev:

Kommer inte bli den ljuddämparen överhuvetaget. Om pengarna räcker till blir det dubbla rör smile

314 Inlägg
12 mars 2011
Trådstartare
Smoke skrev:
Sådär nu har jag läst igenom hela tråden och det är ett riktigt fint jobb du gjort!

Angående vingen som du skrev ifall du skulle använda dig utav den eller ej, jag tycker du ska ha den då fronten och bakspoilern är mer än orginal och då passade vingen riktigt bra. Enligt mig.

Riktigt snyggt färgval också! Tummen upp!

Tackar wink

BMW-entusiast
362 Inlägg
12 mars 2011
Lackerare_91 skrev:
C-Stordahl skrev:

Kommer inte bli den ljuddämparen överhuvetaget. Om pengarna räcker till blir det dubbla rör smile

Me like! smile

//jackack

9 140 Inlägg
12 mars 2011
Riktigt snygg cabbe du fått till. Den såg inte ut att vara mycket för världen när du fick hem den. Säger som många andra om baken passar inte riktigt på den bilen men däremot fronten är ju riktigt snygg! Angående det där med fälgarna så tycker jag dom med svart centrum passar bäst på bilen. Kör hårt!
//Danne

314 Inlägg
13 mars 2011
Trådstartare
Fronten börjar i alla fall ta plats nu, får se hur långt man hinner på bilen i veckan som kommer smile

http://i665.photobucket.com/albums/vv13/Tobbi3/Bmw%20e36/IMG_1080.jpg

http://i665.photobucket.com/albums/vv13/Tobbi3/Bmw%20e36/IMG_1081.jpg

//Lackerare_91

264 Inlägg
13 mars 2011
Snyggt!

345 Inlägg
13 mars 2011
Lackerare_91 skrev:
sebbe188 skrev:

Nej jag måla de på plats, vadå då?

fundera bara att blir det inte "döda" ställen där vid röre som du int kom åt när du målade ?

Kolla gärna in mitt amazon projekt https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 2#p4418122

Sök