2255
Sök

Inför: Gatebil mantorp 17-19 juni 2011

251 Inlägg
14 juni 2011
Förstår verkligen inte det krångliga med prislistan....

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

16 197 Inlägg
14 juni 2011
The_Bunny skrev:
evilaudio skrev:
940RDALLE skrev:
Gatebils jävla prislista är ju total katastrof!!!!!! Fattar ju inte ett piss, hoppas inte helgen blir lika katastrof som deras prislista!

ja tror att dom satt dessa priser för att slippa en hel del "snoungar"..

Man vill väll aldrig slippa en betalande kund?
Men förstår hur du tänker big_smile

man vill slippa folk som bara går dit som "tidsfördriv".

"Testar man inte så får man aldrig veta"

98 Inlägg
14 juni 2011
Börjar dra ihop sig nu vi kommer väll med ett gäng på 10-15 bilar:)

246 Inlägg
14 juni 2011
evilaudio skrev:
The_Bunny skrev:
evilaudio skrev:

ja tror att dom satt dessa priser för att slippa en hel del "snoungar"..

Skulle personer som bara strosar omkring och går o småtittar förstöra o vara så pass störande att dom inte ens vill ha dom där?
Borde väll vara rätt bra "kunder"..

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3

16 197 Inlägg
14 juni 2011
The_Bunny skrev:
evilaudio skrev:
The_Bunny skrev:

Skulle personer som bara strosar omkring och går o småtittar förstöra o vara så pass störande att dom inte ens vill ha dom där?

ett exempel e ju bugrun..

iår va de KAOS.   fulla snoungar överallt å ett jävla grisande.

tror man slipper en del sånt om man höjer avgiften så att dom som verkligen har ett intesse dyker upp.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

246 Inlägg
14 juni 2011
evilaudio skrev:
The_Bunny skrev:
evilaudio skrev:

ett exempel e ju bugrun..

iår va de KAOS.   fulla snoungar överallt å ett jävla grisande.

tror man slipper en del sånt om man höjer avgiften så att dom som verkligen har ett intesse dyker upp.

Skriv fyllesvin som bara förstör då ist för att använda ord som syftar till vanligt folk big_smile

39 Inlägg
14 juni 2011
Kikar förbi med 940 Turbon om det blir bra väder smile

Jag har inget emot dig, Jag hatar alla.

1 738 Inlägg
14 juni 2011
Jag tänkte inte på priserna direkt big_smile utan alla jävla kombinationer dom gjort!

Så om jag ska köra + engångslicens alla dagar 350 + 150 x 3 = 1500
campa + festivalbilljet 400 + 600 = 1000
Sen ska jag ha in 1 dragbil + kärra med bil = 1500
Totalt blir det 4000kr ?

Det är ju inte ens värt att besöka banan med bilen isåfall? sjukt mycket avgifter

Men om jag löser en festivalbilljet istället så borde jag väll få ta in 1 bil på området iaf utan att köra? jag vet i fan fattar ingenting av den där listan!

Tycker dom kunde vara lite tydliga bara vad det ingår i de olika priserna, som typ festivalbilljeten att det ingår inträde alla dagar + kvällen inkl 1 bil eller nåt?

skit samma blir ingen körning för min del iaf om de är de där priserna! jag nöjer mig med att sitta på läktarna big_smile

246 Inlägg
14 juni 2011
Är det inte samma priser som förra året då?
Tänkte dom som campa, körde, titta osv vet vad det kosta då för att t.ex. campa o köra hela helgen kan väll skriva vad dom gav då??
Eller har dom ändrat?`Jag har inte ens kollat priserna ska bara titta o skulle betala oavsett vad det kosta, (typ) big_smile

Besserwisser
14 juni 2011
Parkering för besökare på gräsplanen vid ingången, precis som när det är Action Meet?
Möjligheter att köpa mat inne på området, precis som när det är Action Meet?

388 Inlägg
14 juni 2011
940RDALLE skrev:
Jag tänkte inte på priserna direkt big_smile utan alla jävla kombinationer dom gjort!

Så om jag ska köra + engångslicens alla dagar 350 + 150 x 3 = 1500
campa + festivalbilljet 400 + 600 = 1000
Sen ska jag ha in 1 dragbil + kärra med bil = 1500
Totalt blir det 4000kr ?

Det är ju inte ens värt att besöka banan med bilen isåfall? sjukt mycket avgifter

Men om jag löser en festivalbilljet istället så borde jag väll få ta in 1 bil på området iaf utan att köra? jag vet i fan fattar ingenting av den där listan!

Tycker dom kunde vara lite tydliga bara vad det ingår i de olika priserna, som typ festivalbilljeten att det ingår inträde alla dagar + kvällen inkl 1 bil eller nåt?

skit samma blir ingen körning för min del iaf om de är de där priserna! jag nöjer mig med att sitta på läktarna big_smile

Sen ska jag ha in 1 dragbil + kärra med bil = 1500  -- du betalar bara 250 per fordon en gång för hela helgen för att komma in så drag på racebil är 500 kr

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se

Sir
5 Inlägg
14 juni 2011
Så om man enbart ska dit på lördag med bilen utan o köra på bana men ha med den in är de 250+250 eller vad?

1 278 Inlägg
14 juni 2011
Trådstartare
Vedhuggarn skrev:
Parkering för besökare på gräsplanen vid ingången, precis som när det är Action Meet?
Möjligheter att köpa mat inne på området, precis som när det är Action Meet?

JA
JA

Street Knight

5 089 Inlägg
14 juni 2011
kan någon sätta ihop en prislista på garagets förstasida så denna tråden inte behöver få samma frågor om och om igen.

Ni behöver bara veta en sak. Det är DYRT att köra. ta med stora plånboken. end of story wink

\Lindgren

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
14 juni 2011
Extreme skrev:
Så om man enbart ska dit på lördag med bilen utan o köra på bana men ha med den in är de 250+250 eller vad?

Ja

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

7 Inlägg
14 juni 2011
Det var väldiga diskutioner om priserna i den här tråden, har man intresse för det så får det kosta nästa hur mycket det vill, därför man jobbar o tjänar pengar wink

Micke "Mus" Burman
44 Inlägg
14 juni 2011
plamer_ skrev:
Ännu en som frågor om pris osv..

700:- festivalbiljett fr-sön.
400:- campingplats
=
1100:-

Får jag då åka in med bilen på campingområdet, parkera next to the tent?

Japps de stämmer. 250 är endast om man vill ha bilen på "insidan" utställningsområdet.

1100 blir tot för dig om du inte delar campingen med nån

"Hellre avåkt än frånåkt." | Camaro Z28 -99a / Cheva Avalanche K1500 / Yamaha Bulldog -04a

Team Strin.se
48 Inlägg
14 juni 2011
Gött att dom lovar bättre och bättre väder ju närmare helgen kommer:) Håller tummarna för det bästa

Team Strin.se

4 Inlägg
14 juni 2011
Suuurt att man inte kan vara med i år!!

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
14 juni 2011
Här kommer många frågor från en trög idiot! Haha... Det gäller bilutställningen. Måste man ställa ut alla dagarna? Anmäla sig i förväg eller anmäler man sig på plats? Finns olika klasser? Kan man få pris även om man bara ställer ut på lördagen eller måste man va där hela helgen? Berätta allt ni som vet! Skulle va skojj att ställa ut våran pärla. // Tröga Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

Sök