Kovertera bilder från gamla till nya albumet.

Mäki Långsam Perfektionist
14 februari 2011 · 4 800 Inlägg

Försöker konvertera från ett av mina album, ca 350 bilder, men då står det att jag försöker konvertera för många bilder så det går innte.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Neuro Administratör
14 februari 2011 · 139 Inlägg

Mäki skrev:
Försöker konvertera från ett av mina album, ca 350 bilder, men då står det att jag försöker konvertera för många bilder så det går innte.

Du kan numera bara ha högst 200 bilder per album, så du får skapa fler album och dela upp dem. Vi har valt just 200 därför att vi vill ha en möjlighet att visa hela albumet på en och samma sida utan att man ska behöva bläddra.

ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
14 februari 2011 · 3 585 Inlägg

Neuro skrev:

Mäki skrev:
Försöker konvertera från ett av mina album, ca 350 bilder, men då står det att jag försöker konvertera för många bilder så det går innte.

Du kan numera bara ha högst 200 bilder per album, så du får skapa fler album och dela upp dem. Vi har valt just 200 därför att vi vill ha en möjlighet att visa hela albumet på en och samma sida utan att man ska behöva bläddra.

Så att man måste ha 2st album för samma projekt? Låter ju urbotat dumt att ha det så? smile

Ps det står att man max får ha 233200st bilder i samma album när man försöker med fler.

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
Opel Ascona A "BMW Motor" (1975)
BMW E46 320D Touring "Dragbil" (2000)
BMW E36 M50B30 Turbo "Team Disaster Racing" (1992)
volvo_svensson
14 februari 2011 · 11 Inlägg

jag kan inte radera bilder från mitt fotoalbum! jag klickar på redigera foton, och sen väljer jag den bild som jag vill radera. klickar sedan på spara ändringarna. sen kommer det upp en ruta där det står att: 1 bild(er) kommer att raderas. Vill du fortsätta? då klickar jag på fortsätt, och sen händer det inget mer???

Volvo S60R "Mint Condition" (2007)
chrizz Administratör
14 februari 2011 · 11 783 Inlägg

volvo_svensson skrev:
jag kan inte radera bilder från mitt fotoalbum! jag klickar på redigera foton, och sen väljer jag den bild som jag vill radera. klickar sedan på spara ändringarna. sen kommer det upp en ruta där det står att: 1 bild(er) kommer att raderas. Vill du fortsätta? då klickar jag på fortsätt, och sen händer det inget mer???

Vilken webbläsare använder du?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
volvo_svensson
14 februari 2011 · 11 Inlägg

chrizz skrev:

volvo_svensson skrev:
jag kan inte radera bilder från mitt fotoalbum! jag klickar på redigera foton, och sen väljer jag den bild som jag vill radera. klickar sedan på spara ändringarna. sen kommer det upp en ruta där det står att: 1 bild(er) kommer att raderas. Vill du fortsätta? då klickar jag på fortsätt, och sen händer det inget mer???

Vilken webbläsare använder du?

jag har windows vista, om det kan vara till någon hjälp. antar att det inte är samma som webbläsare? hur kan jag se det?

Volvo S60R "Mint Condition" (2007)
Neuro Administratör
14 februari 2011 · 139 Inlägg

ToTTeN skrev:
Så att man måste ha 2st album för samma projekt? Låter ju urbotat dumt att ha det så? smile
Ps det står att man max får ha 233200st bilder i samma album när man försöker med fler.

Har man mer än 200 bilder för samma projekt låter det som ett riktigt evighetsprojekt.. smile Tänker man på besökare som ska titta på bilderna så är det snällast mot dem också att dela upp det i flera mindre album. Typ "Projekt X år 1", "Projekt X år 2".

233200 är något som chrizz har introducerat genom att ställa ner kaffekoppen på tangentbordet, det ska rättas till inom kort. smile

ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
14 februari 2011 · 3 585 Inlägg

Neuro skrev:

ToTTeN skrev:
Så att man måste ha 2st album för samma projekt? Låter ju urbotat dumt att ha det så? smile
Ps det står att man max får ha 233200st bilder i samma album när man försöker med fler.

Har man mer än 200 bilder för samma projekt låter det som ett riktigt evighetsprojekt.. smile Tänker man på besökare som ska titta på bilderna så är det snällast mot dem också att dela upp det i flera mindre album. Typ "Projekt X år 1", "Projekt X år 2".

233200 är något som chrizz har introducerat genom att ställa ner kaffekoppen på tangentbordet, det ska rättas till inom kort. smile

Samma projekt kan man ta upp i flera år i rad!. Det är så jag har gjort nu. tongue

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
volvo_svensson
15 februari 2011 · 11 Inlägg

volvo_svensson skrev:

chrizz skrev:

volvo_svensson skrev:
jag kan inte radera bilder från mitt fotoalbum! jag klickar på redigera foton, och sen väljer jag den bild som jag vill radera. klickar sedan på spara ändringarna. sen kommer det upp en ruta där det står att: 1 bild(er) kommer att raderas. Vill du fortsätta? då klickar jag på fortsätt, och sen händer det inget mer???

Vilken webbläsare använder du?

jag har windows vista, om det kan vara till någon hjälp. antar att det inte är samma som webbläsare? hur kan jag se det?

hur ska jag göra för å få detta å fungera?? vill så gärna kunna börja använda detta. tycker det verkar vara ett bra system som ni fått till av det jag har sett hitills, men man vill ju inte lägga upp bilder om dom inte går att ta bort sen!

Volvo S60R "Mint Condition" (2007)
Mäki Långsam Perfektionist
16 februari 2011 · 4 800 Inlägg

Vad värdelöst med bara 200bilder per album.. Blir ju mycket stökigare.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Only-volvo
16 februari 2011 · 685 Inlägg

volvo_svensson skrev:
jag kan inte radera bilder från mitt fotoalbum! jag klickar på redigera foton, och sen väljer jag den bild som jag vill radera. klickar sedan på spara ändringarna. sen kommer det upp en ruta där det står att: 1 bild(er) kommer att raderas. Vill du fortsätta? då klickar jag på fortsätt, och sen händer det inget mer???

Har exakt samma problem som du, skulle vara bra om man kunde radera dem bilder man inte vill ha kvar.

No turbo shit - just real power!
Volvo 745 GLE "Slitvargen" (1988)
Ford Galaxy "Femtio nyanser av vit" (2001)
Pavva
16 februari 2011 · 1 215 Inlägg

volvo_svensson skrev:

chrizz skrev:

volvo_svensson skrev:
jag kan inte radera bilder från mitt fotoalbum! jag klickar på redigera foton, och sen väljer jag den bild som jag vill radera. klickar sedan på spara ändringarna. sen kommer det upp en ruta där det står att: 1 bild(er) kommer att raderas. Vill du fortsätta? då klickar jag på fortsätt, och sen händer det inget mer???

Vilken webbläsare använder du?

jag har windows vista, om det kan vara till någon hjälp. antar att det inte är samma som webbläsare? hur kan jag se det?

är det någon av dessa ikoner du trycker på för att öppna din webbläsare? Om så är fallet, vilken har du??

http://sodergren.com/kulturbloggen/wp-content/uploads/2009/09/webbl%C3%A4sare.jpg

____________________________
Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt ♥
BMW E36 325i Turbo "Trettisexan" (1993)
volvo_svensson
16 februari 2011 · 11 Inlägg

Pavva skrev:

volvo_svensson skrev:

chrizz skrev:

Vilken webbläsare använder du?

jag har windows vista, om det kan vara till någon hjälp. antar att det inte är samma som webbläsare? hur kan jag se det?

är det någon av dessa ikoner du trycker på för att öppna din webbläsare? Om så är fallet, vilken har du??

http://sodergren.com/kulturbloggen/wp-c … A4sare.jpg

jag har det blåa e:et som jag klickar på när jag ska ut på internet.

Volvo S60R "Mint Condition" (2007)
Pavva
16 februari 2011 · 1 215 Inlägg

volvo_svensson skrev:

Pavva skrev:

volvo_svensson skrev:

jag har windows vista, om det kan vara till någon hjälp. antar att det inte är samma som webbläsare? hur kan jag se det?

är det någon av dessa ikoner du trycker på för att öppna din webbläsare? Om så är fallet, vilken har du??

http://sodergren.com/kulturbloggen/wp-c … A4sare.jpg

jag har det blåa e:et som jag klickar på när jag ska ut på internet.

okey då har du Internet Explorer smile

(bara så att han som frågade vilken webbläsare du har vet)

____________________________
Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt ♥
BMW E36 325i Turbo "Trettisexan" (1993)
volvo_svensson
16 februari 2011 · 11 Inlägg

chrizz skrev:

volvo_svensson skrev:
jag kan inte radera bilder från mitt fotoalbum! jag klickar på redigera foton, och sen väljer jag den bild som jag vill radera. klickar sedan på spara ändringarna. sen kommer det upp en ruta där det står att: 1 bild(er) kommer att raderas. Vill du fortsätta? då klickar jag på fortsätt, och sen händer det inget mer???

Vilken webbläsare använder du?

jag använder internet explorer.

Volvo S60R "Mint Condition" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang