ni som kommer från faluhållet, tänk på att längs riksvägen vid storvik så är det en fet bula/tjäle. det kommer komma upp 70 skyltar innan dess just pga vägskadan så åk bra mkt saktare än så om ni vill behålla sommarfälgarna. kan ha sjunkit/lagats nu, men det var då så för 2v sen när jag passera där.
ni som kommer från faluhållet, tänk på att längs riksvägen vid storvik så är det en fet bula/tjäle. det kommer komma upp 70 skyltar innan dess just pga vägskadan så åk bra mkt saktare än så om ni vill behålla sommarfälgarna. kan ha sjunkit/lagats nu, men det var då så för 2v sen när jag passera där.
ni kan svänga in mot kungsgården o köra igenom samhället så slipper ni vägskadan...
Känns inte som att de är ett problem när man åker moster truck
Ska tänka på det nu när bilen är nysänkt. Men den knölen har väl alltid varit där, har den blivit värre nu? Ses imorrn iaf, ser fram mot kvällen!
Nu är den enorm, är nedskyltat till 30(?) där nu såg jag när jag åkte förbi igår så den har växt rejält i år. För folk som är rejält sänkt så kn det vara vettigt att svänga in mot kungsgården och sen ta första påfarten tillbaks på risk 80 för att slippa åka igenom kungsgården.
Hmm sket sig för min del, krängde nyss på sommartofflorna på bilen och upptäcker separation i två av däcken
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.