slutar om 25 min tvätta bilen fort sen åka till E-tuna
Hur är vädret har solen kommit fram?
Det är väl synd att säga. Ibland ser man nån blå bit av himlen.
/Benny
I den här änden av stan ser det lovande ut, men jag kommer inte ner. Hemchefen har skadat foten så jag måste ta hand om min dotter. Men det kommer fler.
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
28 maj 2011
Hemma nu, var det egentligen någon träff? Enda samlingen av bilar var ju tuna park och sedan inget mer. Alla åkte åt olika håll och sedan såg man inte några fler bilar.
Hemma nu, var det egentligen någon träff? Enda samlingen av bilar var ju tuna park och sedan inget mer. Alla åkte åt olika håll och sedan såg man inte några fler bilar.
Rätt trist så drog hem istället.
Jag hade redan innan bestämt att bara åka till Tunapark men det var ju sagt att det skulle bli en liten cruising och samling vid vattenpalatset efteråt. Men det var kul att träffa dig och Dennis iaf.
Kul träff, men lite stelt annars bra. Det som drog ner rejält var att alla håll sig till varandra samt vädret. Annars var det okej träff. Bättre lycka nästa gång. Vi kommer säkerligen då med
Ni som vi fick kontakt med under träffen, det var trevligt att språkas vid, förhoppningsvis så ses vi vid ett o annan träff i sommarn : )
Tog några bilder, skickar upp dem senare, ses Guts