Lite svårt att se på bilderna men känns som det är snyggast med Tyg på sidorna som det är nu, blev skitsnyggt - helt klart snyggaste skuffen jag sett Skoj att se longboarden på bilen, bagageräcket ser mer komplett ut med något fastspänt
Lite svårt att se på bilderna men känns som det är snyggast med Tyg på sidorna som det är nu, blev skitsnyggt - helt klart snyggaste skuffen jag sett Skoj att se longboarden på bilen, bagageräcket ser mer komplett ut med något fastspänt
Ja Stefan , det blev skitbra , vet bara inte om jag vände "truckarna" rätt , heter det så...???
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Ja Stefan , det blev skitbra , vet bara inte om jag vände "truckarna" rätt , heter det så...???
Truckar heter det och rättvända är dom, så länge det inte är tvärtom för att det är en longboard
Truckar heter det och rättvända är dom, så länge det inte är tvärtom för att det är en longboard
Oki , men dom där platterna då dom är ju tjockare på ena sidan
Där har du ju brädan som ny, alltså truckarna åt samma håll. Dina truckar är rätt smala. Annars är det vanligt att man vänder på dom för att det blir stabilare.
Här på Niklas Dervish med sina Holey 180mm truckar är dom vända åt andra hållet.
Lite bakläxa idag. Bytte fjädrar så jag kan visa upp den på besiktningen till veckan. Monterade tillbaka värmeskyddsplåten ovanför bakre dämparen som jag glömde montera förut. Fixade samtidigt nya upphängningsgummin och finslipade staget och gav dämparen ett lager svartfärg samtidigt.
...modifierade också mitt bagageräcke. Tog bort aluminiumstaget och aluminiumsidorna. Blev cleanare så och longboarden går bättre att klämma fast med läderbanden. Hittade två andra stag som jag grejar lite med, får se om dom kommer på senare...
...dom där aluminiumgrejerna som egentligen är "fötter" för en "roll-up" som jag limmar in en bit ek i. Får se om dom kommer till användning.
Senast redigerat av eastmotorsport (5 maj 2012)