Favorit-Wunderbaum?

båge montör och hobby mekaniker
23 februari 2007 · 2 672 Inlägg

new car och clasic (den helsvarta)

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
R3ilarn
23 februari 2007 · 9 Inlägg

Victory lane e finast!! tongue

The spirit of sound!
Volvo S70 2.5T "WOTR" (1999)
twin_cam Smålänning
23 februari 2007 · 7 877 Inlägg

matte778 skrev:
rekonda bilen iställert så får ni bort skit lukten :-p

Är trevligt med någonting annat än doft av starka rengöringsmedel... tongue

I min bil så hänger det en victory lane just nu, men det blir nog en skogsfrisk nästa gång. Lättare att få tag i.

Här finns alla dofter : http://www.wunder-baum.nu/wundershop.asp

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
ghost_boy83 CREW
23 februari 2007 · 2 594 Inlägg

twin_cam skrev:

matte778 skrev:
rekonda bilen iställert så får ni bort skit lukten :-p

Är trevligt med någonting annat än doft av starka rengöringsmedel... tongue

I min bil så hänger det en victory lane just nu, men det blir nog en skogsfrisk nästa gång. Lättare att få tag i.

Här finns alla dofter : http://www.wunder-baum.nu/wundershop.asp

kanon prova pump wonder luktar jävligt gott bara å spraya på sätet eller mattan ja i kallingarna me

Edman Busdriver
23 februari 2007 · 389 Inlägg

ursäkta att jag frågar, men vad har ni gjort i era bilar som luktar så illa att ni måste dölja doften med nåt så hemskt som wunderbaum? nån som krupit upp och dött? eller byter ni aldrig kalsonger? wink tongue

ghost_boy83 CREW
23 februari 2007 · 2 594 Inlägg

ja vet inte men i bubblan blir man ihjälgasad i när man kör i när man åkt det 5min luktar det som man kört skoter av kläderna sen,men personligen tycker jag det luktar gott inte för att dölja nått smile

Malmoe SSS -12
23 februari 2007 · 3 217 Inlägg

Jordgubb här om man nu ska ha något där, om man nu har en spegel att fästa den i... tongue (jävla ford)

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
740tjejen
23 februari 2007 · 351 Inlägg

älskar very berry har köpt ett lager får passa på när man hittar dom, ja har gran för att ja vill ha go lukt, å dölja häst lukten samt all jäkla olja från bakaxlar å sån skit man kör i bilen, smile orka ha släpkärra.

Våga Köra Sänkt
twin_cam Smålänning
23 februari 2007 · 7 877 Inlägg

Edman skrev:
ursäkta att jag frågar, men vad har ni gjort i era bilar som luktar så illa att ni måste dölja doften med nåt så hemskt som wunderbaum? nån som krupit upp och dött? eller byter ni aldrig kalsonger? wink tongue

Rekondat... Det ska vara starka varor! Dom miljövänliga hjälper ju nästan ingenting! Finns visseligen undantag, men ändå...

Köper bara en wunderbaum om året så jag är i alla fall inte värst...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
icklas
23 februari 2007 · 539 Inlägg

Persika!!!:p

Nissan 200sx s13 "rbs13" (1991)
Goven
23 februari 2007 · 264 Inlägg

usa baumen big_smile

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.
FireTraXX DFFL
23 februari 2007 · 9 020 Inlägg

Eller så tvättar man sin bil och köper parfym och har på sig...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
blacken
23 februari 2007 ·

Skogsfrisk.

FreddeK
23 februari 2007 ·

usch wunderbaum är ju äckligt! jag städar i bilen istället!

Ravestream
23 februari 2007 · 285 Inlägg

new car  är den enda som går att använda

en satans jävla Volvo.
turbotompa fritidsprofessor
23 februari 2007 · 1 197 Inlägg

TUTTIFRUTTI-wunderbaumisen är helt oslagbar!!  den luktar helt underbar, tyvärr brukar den vara riktigt svår att få tag i...

Annars är det en mix av JORDGUBB och VANILJ som härskar i backspegeln... dessa två tillsammans påminner litegrann om tuttifrutti....

//tompa

båge montör och hobby mekaniker
23 februari 2007 · 2 672 Inlägg

har 7 st i spegeln, en döskalle wunderbaum i bakrutan å en äpple i bagaget ( skulle vart en new car men tog fel, så jävla lika)

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
740tjejen
23 februari 2007 · 351 Inlägg

kan tillägga att ja städar bilen varje vecka, men ja gillar doften från granen, det är egentligen inte för å dölja lukten som ja skrev tidigare, visst ok ja har kört bakaxlar å hästtäcken i bilen, luktar lite olja å häst. mm gött liksom,

Våga Köra Sänkt
bmx
23 februari 2007 · 7 100 Inlägg

eu granen och stars n stripes granen smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Honken_ Klyphuggare
23 februari 2007 · 328 Inlägg

Bästa hitills: watermelon

Absolut värsta: pepparkaka

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang