Eftersnack: Eskilstuna träffen #2 28maj

Freddeponken
29 maj 2011 · 663 Inlägg

camaro_z28 skrev:

Freddeponken skrev:
Min ford focus kombi ägde i kjula=))) hahaha

a den va vass smile

eller inte=) tongue

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
29 maj 2011 · 14 060 Inlägg

Dennan900GL skrev:

Vettemannen skrev:
Det var roligt att träffa Dennan900GL och Thunderbird88. Tack för en trevlig pratstund i det kyliga vädret!

/Benny

det samma smile
var kul att prata lite om ditten och datten.


men man skulle fasiken ha ta´t med sig täckjackan... en gammal jeansjacka var inte direkt varm..eller hatten.... big_smile
täckjacka och ryssmössa nästa gång det är så där rått ute. haha

var kul och gasa ur Blåbäret på kjula en vända.
gick väl hyffast för att vara 3pers.

men sen bar det hemåt, regnade lite och ville hinna över Kvicksundsbron innan 22.00. wink


men vi kommer på nästa träff också, hoppas på varmare väder (eller kläder) big_smile

Vafan, man ska ju inte behöva ta med vinterkläder i slutet av maj! Jo, kom gärna på nästa träff och då hoppas jag att det ska räcka med t-skirt. Hehe!
Jag tog inte så många kort men det kortet jag tog på Blåbäret blev tyvärr suddigt! Fan oxå!

/Benny

Senast redigerat av Vettemannen (29 maj 2011)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Dennan900GL Finntrollet
29 maj 2011 · 640 Inlägg

kameran kanske fick en tår i ögat (linsen) av den fina bilen, där av suddigt big_smile wink

Jo vars.
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
29 maj 2011 · 14 060 Inlägg

Dennan900GL skrev:
kameran kanske fick en tår i ögat (linsen) av den fina bilen, där av suddigt big_smile wink

smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Bentsen stolt pappa
29 maj 2011 · 309 Inlägg

Mfive skrev:
Här får ni lite konstruktiv kritik av en med erfarenhet av att fixa träffar:

MINUS:
* Ni som träffansvariga måste visa lite mer stake gällande träffarna!! Inte dagarna innan hålla på att ställa frågan om att byta träffplatser etc. Det ser inte proffsigt ut utåt, folk blir förvirrade och undrar var och när det egentligen hålls någon träff. Tänk på att ni kan få långväga gäster, som vill veta. Stick to the plan, liksom.
* Ska ni anordna cruising måste ni se till att meddela när det är dags att åka!! Det är ju så enkelt att bara ropa ut.
* Cruisingkartan? Var var den? Ni skrev cruising på stan, men inte vilken väg man ska cruisa eller hur länge?
* Ta reda på lite fakta om träffplatserna. Sporthallenparkeringen och den bakomliggande grusparkeringen var knökfulla när jag åkte förbi där pga, Springpride.

PLUS:
* Bra att ni ändå försöker fixa träffar, men se till att göra det ordentligt!
* Bra att ansvarig lämnar ut sitt mobilnummer om någon vill veta något.

Själv drog jag hem tidigt då jag hade hög feber.
Det var inte dåligt väder igår! Dåligt väder, det var det vid en träff jag anordnade och det ändå kom 350 bilar i spöregnet! wink

Aja, hoppas ni tar åt er av kritiken som inte är ämnad att klanka ner på er, utan att ge er några förbättrande verktyg.

Tack smile då vet ja vad vi ska bättra tills nästa träff.. Tar inte illa vid av kritik, utan möjlighet att göra saker bättre smile

Bentsen -//- Team Kombi Racing
Mfive
29 maj 2011 · 1 393 Inlägg

Bra mannen! Bara att fråga om ni vill ha några tips eller liknande.
Keep up the good work!

CEO @ Bimmers Of Sweden
DarKMaNs Snabbast går först i kön
29 maj 2011 · 146 Inlägg

Jaha Träffen var nice behöver inte skriva nåt mer, men hoppas på bättre väder nästa gång sen parkeringen inne stan så vågade jag inte köra upp för den lilla slutningen med fullt med folk och visste inte om det var en massa potthål senare, nog för att min bil inte var vrålsänkt men dumt att chansa, har chansat förr och man har fått backat. sad
Annars så kan det sluta som president Obama http://www.youtube.com/watch?v=yo5zH0Il8B0
nåväl det var väl kanske ta i big_smile så vi valde att åkte hem.
så nästa val av parkeringen innestan så välj en likadan plan parkering som i Tuna Park om meeten måste flyttas,

Senast redigerat av DarKMaNs (29 maj 2011)

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Bentsen stolt pappa
29 maj 2011 · 309 Inlägg

Någon som har kort från träffen??

Bentsen -//- Team Kombi Racing
Freddeponken
30 maj 2011 · 663 Inlägg

Bentsen skrev:

Mfive skrev:
Här får ni lite konstruktiv kritik av en med erfarenhet av att fixa träffar:

MINUS:
* Ni som träffansvariga måste visa lite mer stake gällande träffarna!! Inte dagarna innan hålla på att ställa frågan om att byta träffplatser etc. Det ser inte proffsigt ut utåt, folk blir förvirrade och undrar var och när det egentligen hålls någon träff. Tänk på att ni kan få långväga gäster, som vill veta. Stick to the plan, liksom.
* Ska ni anordna cruising måste ni se till att meddela när det är dags att åka!! Det är ju så enkelt att bara ropa ut.
* Cruisingkartan? Var var den? Ni skrev cruising på stan, men inte vilken väg man ska cruisa eller hur länge?
* Ta reda på lite fakta om träffplatserna. Sporthallenparkeringen och den bakomliggande grusparkeringen var knökfulla när jag åkte förbi där pga, Springpride.

PLUS:
* Bra att ni ändå försöker fixa träffar, men se till att göra det ordentligt!
* Bra att ansvarig lämnar ut sitt mobilnummer om någon vill veta något.

Själv drog jag hem tidigt då jag hade hög feber.
Det var inte dåligt väder igår! Dåligt väder, det var det vid en träff jag anordnade och det ändå kom 350 bilar i spöregnet! wink

Aja, hoppas ni tar åt er av kritiken som inte är ämnad att klanka ner på er, utan att ge er några förbättrande verktyg.

Tack smile då vet ja vad vi ska bättra tills nästa träff.. Tar inte illa vid av kritik, utan möjlighet att göra saker bättre smile

Måste bara tillägga att läget ser lite annorlunda ut då än nu när det gäller billivet i Eskilstuna...för 5-8 årsedan var volvo knökfullt varje helg osv..nu ser man knappt bilar så att försöka rodda något nu är en lång uppförsbacke men glad att någon försöker iallafall.

Denniz-B
30 maj 2011 · 161 Inlägg
Freddeponken
30 maj 2011 · 663 Inlägg

Denniz-B skrev:
Här finns lite bilder.

http://www.dbfoto.se/Evenemangpage.html

haha dig går fasen inte att gömma sig för....du var satans snabb att fota när jag kom runt hörnet, för en annan hade bilden blivit toksuddig=) tongue

Bentsen stolt pappa
30 maj 2011 · 309 Inlägg

Denniz-B skrev:
Här finns lite bilder.

http://www.dbfoto.se/Evenemangpage.html

Grymt fina bilder

Bentsen -//- Team Kombi Racing
Dani_A Tyngaste 2.0
30 maj 2011 · 256 Inlägg

Tycker om eskilstuna träffarna även om det inte blev den bästa men det var kul

Nissan 350z "Tyngaste 2.0" (2004)
Bentsen stolt pappa
30 maj 2011 · 309 Inlägg

Fint de, föresten så tyckte min son om din bil smile

Dani_A skrev:
Tycker om eskilstuna träffarna även om det inte blev den bästa men det var kul

Senast redigerat av Bentsen (30 maj 2011)

Bentsen -//- Team Kombi Racing
DarKMaNs Snabbast går först i kön
30 maj 2011 · 146 Inlägg

Här kommer lite bilder inte det bästa för jag hade fel objektiv med mig : (http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=16814

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Denniz-B
30 maj 2011 · 161 Inlägg

Freddeponken skrev:

Denniz-B skrev:
Här finns lite bilder.

http://www.dbfoto.se/Evenemangpage.html

haha dig går fasen inte att gömma sig för....du var satans snabb att fota när jag kom runt hörnet, för en annan hade bilden blivit toksuddig=) tongue

haha jo så att du kom åkandes så det gäller att vara snabb;)

Denniz-B
30 maj 2011 · 161 Inlägg

Bentsen skrev:

Denniz-B skrev:
Här finns lite bilder.

http://www.dbfoto.se/Evenemangpage.html

Grymt fina bilder

Tackar:)

Bentsen stolt pappa
30 maj 2011 · 309 Inlägg

Var ju bra bilder, såg att du tagit kort på min brors bil med

DarKMaNs skrev:
Här kommer lite bilder inte det bästa för jag hade fel objektiv med mig : (http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=16814

Bentsen -//- Team Kombi Racing
ThereseH
30 maj 2011 · 25 Inlägg

Jag har tyvärr tagit riktigt dåligt med kort de senaste träffarna jag har varit på..(inte likt mig).  Men det ska bli bättring, Vingåker i helgen!  smile  Har iaf lagt upp 5 ynka bilder för den som vill kika.

Dennan900GL Finntrollet
30 maj 2011 · 640 Inlägg

yey min bil skymtades på 3 bilder! big_smile *lycka* haha

Jo vars.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang