Eftersnack: Eskilstuna träffen #2 28maj

Bentsen stolt pappa
28 maj 2011 · 309 Inlägg

Hoppas ni alla hade trevligt även om inte träffen blev som vi hade räknat med sad synd att folket höll sig undan och vädret! Tills nästa träff önskar vi bra väder och massa bilar smile men kan glädja er alla att min son blev överlycklig när han fick kolla på alla bilar som var där smile

Bentsen -//- Team Kombi Racing
dbmike
29 maj 2011 · 591 Inlägg

Lite besviken på träffen.... Trodde det skulle vara mer bilar mm

Men kommer fler gånger iallafall

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
CursedAngel
29 maj 2011 · 5 Inlägg

lite besviken här med, kom ju mkt färre bilar än väntat hmm
lite kul va det med lekandet på kjula iaf ^^
hoppas det kmr fler folk på nästa träff smile

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
29 maj 2011 · 14 060 Inlägg

CursedAngel skrev:
lite besviken här med, kom ju mkt färre bilar än väntat hmm
lite kul va det med lekandet på kjula iaf ^^
hoppas det kmr fler folk på nästa träff smile

Jag tyckte nog oxå att det kom lite färre bilar än väntat men jag hade redan innan bestämt att jag bara skulle vara med ute vid Tuna Park!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Audi_powah
29 maj 2011 · 1 515 Inlägg

Var en rätt trisst träff må jag säga, till stor del tack vare vädret.Hoppas på det bättre nästa gång! Var trevligt att träffa Darkmans och pratas vid iaf smile! Ha det gott, Ciaaao!

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Muninet
29 maj 2011 · 769 Inlägg

Vi var där en sväng men hade helt fel bil, en rostig och smutsig 240 är inget man vill visa upp sig med wink får skylla på att vi hade varit till sommarstugan. Nästa gång blir det dock rätt bil vid rätt plats smile

Det löser sig ska du se.
Mitt projekt: https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=320590
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
29 maj 2011 · 14 060 Inlägg

Det var roligt att träffa Dennan900GL och Thunderbird88. Tack för en trevlig pratstund i det kyliga vädret!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Imson
29 maj 2011 · 407 Inlägg

det var väldigt roligt så länge träffen höll på smile
Lite synd att träffen krockade med både örebros,västerås och linköpings så därför det inte blev allt för mycket folk smile
men det var alla fall trevligt folk på träffen big_smile
Det kommer flera gånger , see you there wink

Mvh Imson

selemark
29 maj 2011 · 200 Inlägg

Imson skrev:
det var väldigt roligt så länge träffen höll på smile
Lite synd att träffen krockade med både örebros,västerås och linköpings så därför det inte blev allt för mycket folk smile
men det var alla fall trevligt folk på träffen big_smile
Det kommer flera gånger , see you there wink

Mvh Imson

Ingen träff i västerås?smile säkerligen lite häng på station som vanligt på helgen för vissa , men ingen planerad träff.
Mycket folk från Västerås var på Kjula och körde under helgen och en hel drös var även i örebro.
Lägg datumet lite bättre nästa gång så kommer vi nog ett gäng över från Västerås ocksåsmile

Min projekttråd http://gatbilar.se/forum/viewtopic.php?id=10734&p=1
Sponsorer 2012 : UppsalaBilradio, ScStyling. Wickedpaint
Imson
29 maj 2011 · 407 Inlägg

selemark skrev:

Imson skrev:
det var väldigt roligt så länge träffen höll på smile
Lite synd att träffen krockade med både örebros,västerås och linköpings så därför det inte blev allt för mycket folk smile
men det var alla fall trevligt folk på träffen big_smile
Det kommer flera gånger , see you there wink

Mvh Imson

Ingen träff i västerås?smile säkerligen lite häng på station som vanligt på helgen för vissa , men ingen planerad träff.
Mycket folk från Västerås var på Kjula och körde under helgen och en hel drös var även i örebro.
Lägg datumet lite bättre nästa gång så kommer vi nog ett gäng över från Västerås ocksåsmile

har för mig att min kusin nämnde att det var träff i västerås men kanske uppfattade fel smile
men linköping o örebro vet jag alla fall att det var träff smile

Dani_A Tyngaste 2.0
29 maj 2011 · 256 Inlägg

Audi_powah skrev:
Var en rätt trisst träff må jag säga, till stor del tack vare vädret.Hoppas på det bättre nästa gång! Var trevligt att träffa Darkmans och pratas vid iaf smile! Ha det gott, Ciaaao!

Såg aldrig en svart audi hmm

Nissan 350z "Tyngaste 2.0" (2004)
Dani_A Tyngaste 2.0
29 maj 2011 · 256 Inlägg

Dani_A skrev:

Audi_powah skrev:
Var en rätt trisst träff må jag säga, till stor del tack vare vädret.Hoppas på det bättre nästa gång! Var trevligt att träffa Darkmans och pratas vid iaf smile! Ha det gott, Ciaaao!

Såg aldrig en svart audi hmm

var är bilderna ?

Nissan 350z "Tyngaste 2.0" (2004)
Audi_powah
29 maj 2011 · 1 515 Inlägg

Dani_A skrev:

Audi_powah skrev:
Var en rätt trisst träff må jag säga, till stor del tack vare vädret.Hoppas på det bättre nästa gång! Var trevligt att träffa Darkmans och pratas vid iaf smile! Ha det gott, Ciaaao!

Såg aldrig en svart audi hmm

Hahah! Den är inte svart! kolla alla bilder gogo! big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Freddeponken
29 maj 2011 · 663 Inlägg

Min ford focus kombi ägde i kjula=))) hahaha

camaro_z28
29 maj 2011 · 6 Inlägg

Freddeponken skrev:
Min ford focus kombi ägde i kjula=))) hahaha

a den va vass smile

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
29 maj 2011 · 3 929 Inlägg

Vettemannen skrev:
Det var roligt att träffa Dennan900GL och Thunderbird88. Tack för en trevlig pratstund i det kyliga vädret!

/Benny

Kul att träffas verkligen! Vi kommer nog ha fler pratstunder tider framöver, det är jag säker på cool

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dani_A Tyngaste 2.0
29 maj 2011 · 256 Inlägg

Patrik bilder mannen

Nissan 350z "Tyngaste 2.0" (2004)
Bentsen stolt pappa
29 maj 2011 · 309 Inlägg

Dani_a ja har en bild på din och patriks bil ihop smile

Bentsen -//- Team Kombi Racing
Mfive
29 maj 2011 · 1 393 Inlägg

Här får ni lite konstruktiv kritik av en med erfarenhet av att fixa träffar:

MINUS:
* Ni som träffansvariga måste visa lite mer stake gällande träffarna!! Inte dagarna innan hålla på att ställa frågan om att byta träffplatser etc. Det ser inte proffsigt ut utåt, folk blir förvirrade och undrar var och när det egentligen hålls någon träff. Tänk på att ni kan få långväga gäster, som vill veta. Stick to the plan, liksom.
* Ska ni anordna cruising måste ni se till att meddela när det är dags att åka!! Det är ju så enkelt att bara ropa ut.
* Cruisingkartan? Var var den? Ni skrev cruising på stan, men inte vilken väg man ska cruisa eller hur länge?
* Ta reda på lite fakta om träffplatserna. Sporthallenparkeringen och den bakomliggande grusparkeringen var knökfulla när jag åkte förbi där pga, Springpride.

PLUS:
* Bra att ni ändå försöker fixa träffar, men se till att göra det ordentligt!
* Bra att ansvarig lämnar ut sitt mobilnummer om någon vill veta något.

Själv drog jag hem tidigt då jag hade hög feber.
Det var inte dåligt väder igår! Dåligt väder, det var det vid en träff jag anordnade och det ändå kom 350 bilar i spöregnet! wink

Aja, hoppas ni tar åt er av kritiken som inte är ämnad att klanka ner på er, utan att ge er några förbättrande verktyg.

Senast redigerat av Mfive (29 maj 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden
Dennan900GL Finntrollet
29 maj 2011 · 640 Inlägg

Vettemannen skrev:
Det var roligt att träffa Dennan900GL och Thunderbird88. Tack för en trevlig pratstund i det kyliga vädret!

/Benny

det samma smile
var kul att prata lite om ditten och datten.


men man skulle fasiken ha ta´t med sig täckjackan... en gammal jeansjacka var inte direkt varm..eller hatten.... big_smile
täckjacka och ryssmössa nästa gång det är så där rått ute. haha

var kul och gasa ur Blåbäret på kjula en vända.
gick väl hyffast för att vara 3pers.

men sen bar det hemåt, regnade lite och ville hinna över Kvicksundsbron innan 22.00. wink


men vi kommer på nästa träff också, hoppas på varmare väder (eller kläder) big_smile

Jo vars.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang