Du jobbar på riktigt jävla bra, skönt att se att du gör allt från grunden, inte bara fokuserar på utsidan, och som den lackerare vad gäller både vanlig lack och motiv (på hobbynivå) jag är måste jag ge dig beröm för växellådan, riktigt snygg, nästan så det är synd att hänga den under bilen, bygg ett bord eller något av den
Du jobbar på riktigt jävla bra, skönt att se att du gör allt från grunden, inte bara fokuserar på utsidan, och som den lackerare vad gäller både vanlig lack och motiv (på hobbynivå) jag är måste jag ge dig beröm för växellådan, riktigt snygg, nästan så det är synd att hänga den under bilen, bygg ett bord eller något av den
Ca 18kg Lättade Jag Bilen När Jag Skrapade Bort Underredsmassan + Alla Dom Mattorna I Bilen :d Dörrsträvorna + Toyota Stagen Är På Plats Och Fast Svetsade I Buren
har inte gjort så mycket på buren pga isolerar sätter upp plåtar i garaget för att klara vintern och minska brandrisken:) bilderna för tala för sig själv idag kommentera gärna mer
Riktigt fint bygge! Gillar hur du verkligen gått till grunden med allt å rensat den ner till plåten
Men vad är det jag hör om länkarmarna?
SOM vi har tuktat 140is, å 240is, både på gata, grusväg, å i SKOG, utan att någonsin knäcka eller bända dom? gjorde volvo olika sorters bilar för olika delar av sverige? hehe
Prenumererar på tråden! kommer följas med spänning