Riktigt fint bygge! Gillar hur du verkligen gått till grunden med allt å rensat den ner till plåten
Men vad är det jag hör om länkarmarna?
SOM vi har tuktat 140is, å 240is, både på gata, grusväg, å i SKOG, utan att någonsin knäcka eller bända dom? gjorde volvo olika sorters bilar för olika delar av sverige? hehe
Prenumererar på tråden! kommer följas med spänning
tackar. jo jag har ändrat mig jag ska förstäknings svetsa dom så fort jag hinner, vill bli klar med buren först:)
Riktigt fint bygge! Gillar hur du verkligen gått till grunden med allt å rensat den ner till plåten
Men vad är det jag hör om länkarmarna?
SOM vi har tuktat 140is, å 240is, både på gata, grusväg, å i SKOG, utan att någonsin knäcka eller bända dom? gjorde volvo olika sorters bilar för olika delar av sverige? hehe
Prenumererar på tråden! kommer följas med spänning
Jag knäckte båda i bak i vintras... och undre bärarmen fram nu i sommar på min 240.
tack alla för kommentarena idag blev buren färdig, har även hängt upp bränsle och bromsrör, bränslepumpen ,filter är också på sin plats. tillverkade ett domkraftsfäste idag med.(kommer bilder på det ikväll)
nu har det hänt mycket på bilen. handbromsen färdig. bakbromsarna färdig. alla bromsrör färdiga, buren + lack i hela bilen inuti färdig. elen in bilen plus det i motorrummet färdig, instrumentpanelen färdig och en matta i bilen färdigt. pedalställ dittsatt. min digital kamera verkar ha gått i graven så jag ska försöka ladda upp några mobilbilder imorgon .