Eftersnack: Västerås-träff #2

mattiasthuvander Fotograf
24 juli 2011 · 3 Inlägg

Har lagt upp lite bilder på min hemsida (Lite längre ner i inlägget): http://mattiasthuvander.com/2011/07/24/ … -vasteras/

Rock-Star
24 juli 2011 · 2 982 Inlägg

Masterworks skrev:

Rock-Star skrev:
fan vad jag ska supa på nästa västeråsträff hohoho

Va, var du nykter i går?  lol

ja e lite osäker nu när jag tänker på det, körde ju hela dagen/kvällen igår. ca 60mil.. ja hoppas att ja va nykter iaf.

Senast redigerat av Rock-Star (24 juli 2011)

Richard_m
24 juli 2011 · 20 Inlägg

Rock-Star skrev:

Masterworks skrev:

Rock-Star skrev:
fan vad jag ska supa på nästa västeråsträff hohoho

Va, var du nykter i går?  lol

ja e lite osäker nu när jag tänker på det, körde ju hela dagen/kvällen igår. ca 60mil.. ja hoppas att ja va nykter iaf.

ja det suger fan att vara nykter men min privata stig har köpt en egen bmw turbo så jag har inge val...

BMW m3 "e36" (1993)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
24 juli 2011 · 5 092 Inlägg

kommer någon bild från oss oxå strax smile tänkte inte så mycket på att fota men en eller 2 vart det nog tongue

Cesso
24 juli 2011 · 155 Inlägg

Enjoy smile
http://www.youtube.com/watch?v=fR3SKWcL … r_embedded

Senast redigerat av Cesso (24 juli 2011)

fanimej
24 juli 2011 · 182 Inlägg

joelimmo skrev:

fanimej skrev:

joelimmo skrev:
mina 77 bilder ----> http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … &saved

hoppas ni blir nöjda wink

Schyssta bilder på min gamla svarta volvo smile

vilken av dem tongue 960n eller 760n ?

Den med huven öppen på alla bilderna wink

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
M0onLight
25 juli 2011 · 83 Inlägg

Tack för en roligt träff. Synd att jag inte hunnit klar med min bil än. Får hoppas den är mer klar till nästa gång. :-)

Och tack för ett fint nyckelband från fastcar

E28ve
25 juli 2011 · 79 Inlägg

Tokken skrev:

Fightertiger skrev:

Tokken skrev:

Ordnar man en seriös träff kan man hålla snorungarna borta, bilar och alkohol går inte ihop.

Varit på en jäkla massa träffar och dessa problem fanns inte då i alla fall.

Vill man kan man få ordning och hålla ölande fjortisar borta, man vill liksom samtidigt inte.

Okey mister perfect.. Om du nu varit på så många bilträffar där Alkohol inte finns med.. Så får du nig gärna skriva det här så alla kan ta del av det..

Ja har med varit på ett par träffar och Ljuger om ja säger att alkohol inte finns med i bilden.. Skit snack..

Okey om de kan vara nå träff för nykterister och du råkade rulla in med din bil.. då kan ja hålla med..
Men fan knappt de..
Så va väldigt vänlig att förklara hur man ska få en träff som är så stor på en allmän parkering att bli alkoholfri..

Tack.

Behöver inte förklara mig ett piss för någon så spydig som dig.

Tycker bara att ska man ordna en seriös träff så GÅR det alldeles utmärkt att hålla alkoholen borta.

Men om det är en suparträff man ordnar är det ju ok.. men jag får väl anta att det inte är vad man är ute efter.

Skit samma nu men det är alltid gnäll om att folk skräpar ner med ölflaskor och annat.. Något jag inte kommer ihåg från de träffar jag brukade åka på.

Det handlar inte om man är nykterist eller inte.. Åker jag bil till en bilträff så super inte jag skallen i bitar på plats direkt.

Kan inte du förklara för mig hur man håller alkohol och fjortisar borta från träffar? skulle vara intressant att höra smile

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
25 juli 2011 · 14 061 Inlägg

sockeers skrev:

Tokken skrev:

Fightertiger skrev:

Okey mister perfect.. Om du nu varit på så många bilträffar där Alkohol inte finns med.. Så får du nig gärna skriva det här så alla kan ta del av det..

Ja har med varit på ett par träffar och Ljuger om ja säger att alkohol inte finns med i bilden.. Skit snack..

Okey om de kan vara nå träff för nykterister och du råkade rulla in med din bil.. då kan ja hålla med..
Men fan knappt de..
Så va väldigt vänlig att förklara hur man ska få en träff som är så stor på en allmän parkering att bli alkoholfri..

Tack.

Behöver inte förklara mig ett piss för någon så spydig som dig.

Tycker bara att ska man ordna en seriös träff så GÅR det alldeles utmärkt att hålla alkoholen borta.

Men om det är en suparträff man ordnar är det ju ok.. men jag får väl anta att det inte är vad man är ute efter.

Skit samma nu men det är alltid gnäll om att folk skräpar ner med ölflaskor och annat.. Något jag inte kommer ihåg från de träffar jag brukade åka på.

Det handlar inte om man är nykterist eller inte.. Åker jag bil till en bilträff så super inte jag skallen i bitar på plats direkt.

Kan inte du förklara för mig hur man håller alkohol och fjortisar borta från träffar? skulle vara intressant att höra smile

Jag tror inte att det går att få en bilträff alkoholfri så länge den anordnas på en allmän parkering. Man är i så fall tvungen att hyra nån plats som man sedan spärrar av och har vakter vid ett insläpp, annars så får vi leva med alkohol och glasbitar samt en massa skräp. Någon annan som har nån idé om hur man annars kan lösa detta problem.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Tokken Team dBakuten
25 juli 2011 · 3 453 Inlägg

sockeers skrev:

Tokken skrev:

Fightertiger skrev:
Okey mister perfect.. Om du nu varit på så många bilträffar där Alkohol inte finns med.. Så får du nig gärna skriva det här så alla kan ta del av det..

Ja har med varit på ett par träffar och Ljuger om ja säger att alkohol inte finns med i bilden.. Skit snack..

Okey om de kan vara nå träff för nykterister och du råkade rulla in med din bil.. då kan ja hålla med..
Men fan knappt de..
Så va väldigt vänlig att förklara hur man ska få en träff som är så stor på en allmän parkering att bli alkoholfri..

Tack.

Behöver inte förklara mig ett piss för någon så spydig som dig.

Tycker bara att ska man ordna en seriös träff så GÅR det alldeles utmärkt att hålla alkoholen borta.

Men om det är en suparträff man ordnar är det ju ok.. men jag får väl anta att det inte är vad man är ute efter.

Skit samma nu men det är alltid gnäll om att folk skräpar ner med ölflaskor och annat.. Något jag inte kommer ihåg från de träffar jag brukade åka på.

Det handlar inte om man är nykterist eller inte.. Åker jag bil till en bilträff så super inte jag skallen i bitar på plats direkt.

Kan inte du förklara för mig hur man håller alkohol och fjortisar borta från träffar? skulle vara intressant att höra smile

Som sagt.. ett avspärrat område.. För det krävs om man ska ha en seriös träff.. Alkohol och bus hålls utanför det avspärrade området. Det går alldeles utmärkt om att be om tillstånd för en träff och ett område av en parkeringsplats man kan få förfoga över ett antal timmar som man tänkt att träffen skall pågå.
Vill man kan man.. Inte så svårt att luska reda på vad man kan och inte kan göra.

Jag kallar inte dessa träffar utan en bra organisation för bra träffar, alkohol och fylla och minderåriga som är så fulla att dom knappt kan stå på benen hör INTE till en seriös bilträff i min bok.

Senast redigerat av Tokken (25 juli 2011)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
joelimmo
25 juli 2011 · 1 380 Inlägg

fanimej skrev:

joelimmo skrev:

fanimej skrev:

Schyssta bilder på min gamla svarta volvo smile

vilken av dem tongue 960n eller 760n ?

Den med huven öppen på alla bilderna wink

jasså va det du som hade den tongue gjorde du dig av med den för då ?smile

BMW E28 (1982)
fanimej
25 juli 2011 · 182 Inlägg

joelimmo skrev:

fanimej skrev:

joelimmo skrev:

vilken av dem tongue 960n eller 760n ?

Den med huven öppen på alla bilderna wink

jasså va det du som hade den tongue gjorde du dig av med den för då ?smile

Det blev syftningsfel, jag sa inte att det var gamla för att det är min f.d:a jag sa gamla för att bilen är gammal... så jag har den fortfarande.

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
joelimmo
25 juli 2011 · 1 380 Inlägg

fanimej skrev:

joelimmo skrev:

fanimej skrev:

Den med huven öppen på alla bilderna wink

jasså va det du som hade den tongue gjorde du dig av med den för då ?smile

Det blev syftningsfel, jag sa inte att det var gamla för att det är min f.d:a jag sa gamla för att bilen är gammal... så jag har den fortfarande.

okej då är jag med wink du får bjuda på en åktur nån dag så kan jag ta lite fräna bilder på den wink

BMW E28 (1982)
fanimej
25 juli 2011 · 182 Inlägg

joelimmo skrev:

fanimej skrev:

joelimmo skrev:

jasså va det du som hade den tongue gjorde du dig av med den för då ?smile

Det blev syftningsfel, jag sa inte att det var gamla för att det är min f.d:a jag sa gamla för att bilen är gammal... så jag har den fortfarande.

okej då är jag med wink du får bjuda på en åktur nån dag så kan jag ta lite fräna bilder på den wink

Ja varför inte, PM:a lite kontaktuppgifter så kan vi styra nått smile

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
GurkaN021
25 juli 2011 · 80 Inlägg

M0onLight skrev:
Tack för en roligt träff. Synd att jag inte hunnit klar med min bil än. Får hoppas den är mer klar till nästa gång. :-)

Och tack för ett fint nyckelband från fastcar

Vart kunde man få dessa nyckelband kunde inte se nåt iallafall.

_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
25 juli 2011 · 2 390 Inlägg

GurkaN021 skrev:

M0onLight skrev:
Tack för en roligt träff. Synd att jag inte hunnit klar med min bil än. Får hoppas den är mer klar till nästa gång. :-)

Och tack för ett fint nyckelband från fastcar

Vart kunde man få dessa nyckelband kunde inte se nåt iallafall.

Såg en kille som gick och dela ut dom.

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
CarpeDiem German Engineering
25 juli 2011 · 9 081 Inlägg

Jag fick också ett nyckelband från fastcar, stort tack smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Matrix021
26 juli 2011 · 111 Inlägg

Samma här smile Såå 90:tal med nyckelband ju ;D I like it haha

Allt är möjligt, även det omöjliga!
GurkaN021
26 juli 2011 · 80 Inlägg

_Performance_ skrev:

GurkaN021 skrev:

M0onLight skrev:
Tack för en roligt träff. Synd att jag inte hunnit klar med min bil än. Får hoppas den är mer klar till nästa gång. :-)

Och tack för ett fint nyckelband från fastcar

Vart kunde man få dessa nyckelband kunde inte se nåt iallafall.

Såg en kille som gick och dela ut dom.

Måste ha missat det såfall sad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang