4587
Sök

Xplod

2 Inlägg
10 maj 2005
Trådstartare
#1
Hej, funderar på att köpa denna förstärkare/slutsteg: http://www.sony.se/ShowProduct.do?site= … XM-2100GTX

prislappen e på ca 2000 kr.
Klarar den av att dra en sony xplod 12" bas?
Någon som har erfarenheter av denna förstärkare eller av andra Sony Xplod-produkter.

Mvh Joel

Jägermeister
910 Inlägg
10 maj 2005
#2
Hejsan!
Det är en bra förstärkare, har haft en sådan och drev 2 st sony 12" xplod basar med den. Så nog räcker den till en bas.smile Kolla på blocket efter steget, brukar finnas för ca 1000kr begagnade såna slutsteg. Och märkte även att det steget dög mkt bra åt tjuvarna som snodde det ur bilen...smile
Senast redigerat av gemini78 (10 maj 2005)

En gång är ingen gång...

2 Inlägg
10 maj 2005
Trådstartare
#3
tackar för svaret! nu gäller det bara att hitta en billig en då..


Sök