Krockad skyline R33: Projektet nedlagt

kristoffersson
23 november 2011 · 505 Inlägg

Johan_e2 skrev:
Ska du sälja motorn? Alltså block, topp m,m?

Har inte bestämt mig än, först ska allt annat bort.  Sen ska motorn öppnas och se hur illa skadan är.
Sen när jag vet hur illa det är, och kan lämna korrekt info till ev. köpare, så kanske den säljes.
Kan också hända att jag behåller den och samlar ihop lite smidda delar till den under året som kommer, för att sedan slänga ner den i något roligt! smile


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9§ Annonsering
• Annonsering (oavsett typ) får inte förekomma i forumet (inte heller i forumsignaturen).
Använd istället Köp & Sälj.

Vänligen respektera detta annars riskerar tråden att bli raderad.
// Moderator

Acids
23 november 2011 · 83 Inlägg

Kom igen, ta tag i detta och gör klart detta! smile
Detta är väl inte bara en bil i dina ögon? Det måste vara något mer, något personligt?
Efter regnet kommer solsken eller hur var det? Du kommer inte ångra dig! smile

kristoffersson
23 november 2011 · 505 Inlägg

Acids skrev:
Kom igen, ta tag i detta och gör klart detta! smile
Detta är väl inte bara en bil i dina ögon? Det måste vara något mer, något personligt?
Efter regnet kommer solsken eller hur var det? Du kommer inte ångra dig! smile

Alltså tyvärr, men nej. Det är mer än bara en bil, såklart. Men denna gången kostar det mer än det smakar.
Jag har slut på pengar, och för er som följt tråden så vet ni också att jag inte ens har ett jobb för stunden.

Är redan i full gång att sälja delar, och mycket är redan sålt! Så därför är det officielt över, tyvärr hmm

Japs-Jens
23 november 2011 · 1 503 Inlägg

Har läst hela tråden. Sjuk otur du haft med bilen hmm

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
kristoffersson
23 november 2011 · 505 Inlägg

Oboy6 skrev:
Har läst hela tråden. Sjuk otur du haft med bilen hmm

Yes det har verkligen varit en berg- & dalbana.. hmm

ludwiglionell
24 november 2011 · 588 Inlägg

fuck vad tråkigt mannen, lider med dejj, skyline är en favorit bil !

hemmafixarn
24 november 2011 · 368 Inlägg

lider verkligen med dig sad förstår hur du känner.

Growe Fri fart för ett fritt folk!
24 november 2011 · 13 669 Inlägg

bara skaka av sig motgångarna lyfta alla lager och kolla hur det ser ut innan man kastar in handuken
lopp och allt kan man oxå kolla ganska bra

även om det kan verka illa så behöver det inte vara det värsta och en normal lager renovering om veven klarat sig kostar inte flera miljoner!

så sätt dig och samla dig och andas lite och tänk igenom innan du kastar in handuken

tidsmässigt tar det inte flera hundra år att renovera motorn utan det tar en helg att riva och plocka ihop hela motorn och den tiden det tar för motorrenoveraren om veven måste slipas om

kostnaderna finns jhu där så klart men borde gå att hitta till vättiga priser om man tittar utanför sverige för här tar dom jhu sjuka pengar för allt

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang