Hur vet jag hur många ex det finns kvar utav min bil?

Blackbeer
20 augusti 2011 · 81 Inlägg

Som rubriken säger så undrar jag vart jag kan kolla hur många det finns kvar utav just min bil.

Funkar det inte med våld, använd lite mer våld, går det sönder var det trasigt från början
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
20 augusti 2011 · 14 058 Inlägg

g0dis3n skrev:
Som rubriken säger så undrar jag vart jag kan kolla hur många det finns kvar utav just min bil.

Jag tror att man kan ringa till TS.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
gamlingen
20 augusti 2011 · 5 198 Inlägg

g0dis3n skrev:
Som rubriken säger så undrar jag vart jag kan kolla hur många det finns kvar utav just min bil.

¨

Av JUST DIN bil finns det bara 1ex...Men däremot finns det säkert flera likadana cool

Blackbeer
20 augusti 2011 · 81 Inlägg

gamlingen skrev:

g0dis3n skrev:
Som rubriken säger så undrar jag vart jag kan kolla hur många det finns kvar utav just min bil.

¨

Av JUST DIN bil finns det bara 1ex...Men däremot finns det säkert flera likadana cool

Fyfan va jag älskar folk med humor roll

Funkar det inte med våld, använd lite mer våld, går det sönder var det trasigt från början
gamlingen
20 augusti 2011 · 5 198 Inlägg

g0dis3n skrev:

gamlingen skrev:

g0dis3n skrev:
Som rubriken säger så undrar jag vart jag kan kolla hur många det finns kvar utav just min bil.

¨

Av JUST DIN bil finns det bara 1ex...Men däremot finns det säkert flera likadana cool

Fyfan va jag älskar folk med humor roll

det va ju det som va din fråga

Juvakka
20 augusti 2011 · 1 697 Inlägg

Om du tänker i världen så lär nog inte transportstyrelsen vara till mycket hjälp. Däremot vet jag att dem kan ge dig antal reggade bilar av din typ i sverige, skickade själv mejl till dem angående rancheron.

Saab 900 "T16" (1992)
M_Erlandsson Hur tänkte du nu?!
21 augusti 2011 · 423 Inlägg

2ooSX skrev:
transportstyrelsen kan man inte lita på, frågade hur många s14 det fanns, 8 st totalt i sverige.. ink avställda och allt.. 8 st? jovisst.

Problemet är väll snarare att dom gjorde en sökning efter just 200sx s14 då, hade du istället bett dom kolla efter 200sx av årsmodell -94 till -99 eller nå sånt hade du mest troligt fått fram fler.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang