4428
Sök

Angående: Nya Onsdagsträffen i Göteborg

Sladdgalning
297 Inlägg
6 mars 2012
kommer komma när unon är klar för gata smile förhoppningsvis denna sommaren smile

Bmw 316 -89
Volvo 244 - 89
Fiat Uno - 88
Bmw 525 - 89

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
7 mars 2012
Ser ut som om mycket av utsidan på min bil är klar nu i helgen. Så kanske jag kommer förbi på onsdag. big_smile

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

348 Inlägg
Krom-fascisten
439 Inlägg
13 mars 2012
mike_ford skrev:
när blir det järnbrott i gen ?

Borde la änna börja flytta ut till järnbrottet nu på onsdag, otroligt fint väder ute.
För de som inte tycker det är varmt nog kan ju flytta in till burgerking.

Jlmmy
13 mars 2012
Ser ut att bra gött väder imon med, glider nog förbi med supran om det blir järnbrott! smile

62 Inlägg
13 mars 2012
Finns det nån chans att man kan mötas upp någonstans imorrn ifall det blir järnbrott.. Har desvärre aldrig varit där.

73 Inlägg
13 mars 2012
Lokalisera skrev:
Finns det nån chans att man kan mötas upp någonstans imorrn ifall det blir järnbrott.. Har desvärre aldrig varit där.

Jadå, vart åker du ifrån?

62 Inlägg
13 mars 2012
Hankey skrev:
Lokalisera skrev:

Hisingen men kan ju även åka nån annan stans om det är bättre smile Tid?

73 Inlägg
13 mars 2012
Lokalisera skrev:
Hankey skrev:
Lokalisera skrev:

Om du kan möta mig vid Frölunda torg kan jag visa vägen efter det smile tid spelar inte så stor roll för mig, men brukar börja runt 6-7 tiden smile

62 Inlägg
13 mars 2012
Hankey skrev:
Lokalisera skrev:
Hankey skrev:

Om du kan möta mig vid Frölunda torg kan jag visa vägen efter det smile tid spelar inte så stor roll för mig, men brukar börja runt 6-7 tiden smile

Snyggt! Vi kan ju hålla lite koll på när det börjar imorrn då så man inte åker dit 18 och alla andra kommer 19. Och så möts vi vid Frölunda torg när de börjar?

73 Inlägg
13 mars 2012
Lokalisera skrev:
Hankey skrev:
Lokalisera skrev:

Snyggt! Vi kan ju hålla lite koll på när det börjar imorrn då så man inte åker dit 18 och alla andra kommer 19. Och så möts vi vid Frölunda torg när de börjar?

Yes, skickar pm imon några timmar innan det börjar så ser vi när folk åker så kan vi bestämma tid då smile

2 415 Inlägg
13 mars 2012
jag lär ju inte komma på ett tag. pga polisen tog kortet. men ses om några månader!

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

"Daily Driven"
295 Inlägg
13 mars 2012
Kanske blir så att jag tittar förbi efter jobbet en snabbis och säger hej. Jag kommer med vinterpuckarna men nu har jag sänkt ner den mera iaf. Denna sesong blir de att köra mycket lågt och brett smile

Ha de gött

Mvh Morgan

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se

"Daily Driven"
295 Inlägg
13 mars 2012
Tryck_o_pys skrev:
jag lär ju inte komma på ett tag. pga polisen tog kortet. men ses om några månader!

Fan vad surt och bli av med det nu när sesongen börjar ;/Vad har du gjort  kört lite fort kanske? Jag gjorde de vid samma tid för 2 år sen. Bye bye körkortet i 4mån. Jag hade 126 på 70 väg hehe.

Nu väljer jag mina ställen där jag vill köra fort så lite mer försiktig är man allt men ibland är det svårt smile

Testa och överklaga måste ha det till jobbet eller nåt. Lycka till hoppas du får de snart  wink

Mvh Morgan

www.stanceit.se

2 415 Inlägg
13 mars 2012
mogg3 skrev:
Tryck_o_pys skrev:

Fan vad surt och bli av med det nu när sesongen börjar ;/Vad har du gjort  kört lite fort kanske? Jag gjorde de vid samma tid för 2 år sen. Bye bye körkortet i 4mån. Jag hade 126 på 70 väg hehe.

Nu väljer jag mina ställen där jag vill köra fort så lite mer försiktig är man allt men ibland är det svårt smile

Testa och överklaga måste ha det till jobbet eller nåt. Lycka till hoppas du får de snart  wink

Mvh Morgan

jag körde 120 på 70 väg.. 4 papp i böter. och skall få brev i veckan nu hur länge.

"Daily Driven"
295 Inlägg
13 mars 2012
Tryck_o_pys skrev:
mogg3 skrev:
Tryck_o_pys skrev:

Mvh Morgan

jag körde 120 på 70 väg.. 4 papp i böter. och skall få brev i veckan nu hur länge.

Nåt liknade som mig då vart var de du körde förfort ? Jag åkte från Linne möt Frölunda där har du 50,70 sen 90 dom stå på vänster sida efter bror vid Slottskogen på gångbana och sköt på mig. Jag hade inte en chans för när jag kom uppe efter tunneln så såg jag dom ups tänkte jag där åker kortet ;/. Du får nog räkna med 3-4mån mycket hänger på vart du körde. Jag hade bra väg tort väglag så det bli inte vårslöshet i trafik iaf.

www.stanceit.se

2 415 Inlägg
13 mars 2012
mogg3 skrev:
Tryck_o_pys skrev:
mogg3 skrev:

Mvh Morgan

Nåt liknade som mig då vart var de du körde förfort ? Jag åkte från Linne möt Frölunda där har du 50,70 sen 90 dom stå på vänster sida efter bror vid Slottskogen på gångbana och sköt på mig. Jag hade inte en chans för när jag kom uppe efter tunneln så såg jag dom ups tänkte jag där åker kortet ;/. Du får nog räkna med 3-4mån mycket hänger på vart du körde. Jag hade bra väg tort väglag så det bli inte vårslöshet i trafik iaf.

jag blåste om cevilpolisen. i deras helt nya saab. dom har tagit den i tjänst nu.. är en raksträcka på 2 mil ca. som kan lika väl vara 90 . men icke. blåste om snuten i 120. en lördag natt kl 0100 sen kom dom i kapp mig. den snuten som tog mig har jagat mig i 1½ år nu. och alltid försökt sätta dit mig för något. och nu lyckades han. vet inte vad vägen heter exakt. går brevid väg 169.. EDIT: så det är väldigt surt. men man får väl stå sitt straff.
Senast redigerat av Tryck_o_pys (14 mars 2012)

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
14 mars 2012
Fan nu blev man ju sugen på en bil igen nu när det börjar talas om järnbrott igen!! big_smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 298 Inlägg
14 mars 2012
Jag dyker upp, men vad tycker ni om tiden? 18.00 eller 19.00? smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

Pfffft
906 Inlägg
14 mars 2012
Jonni skrev:
Denna bilden vart tagen i September, 2007.. Är inga problem o få dit folket nu heller! smile

Syns på Onsdag kl 19.00, påminn alla ni känner!
http://www.goldenastra.se/FOTO/biltraff … ild026.jpg

aaah, the good old days..
sist jag vart på nån onsdagsträff hade jag Probe, det var lääängesen.. sad
but wait ! onsdag idag ju? kanske syns ikväll då smile
//C

Umadbro?

Sök