mogg3 skrev:
Tryck_o_pys skrev:
mogg3 skrev:
Fan vad surt och bli av med det nu när sesongen börjar ;/Vad har du gjort kört lite fort kanske? Jag gjorde de vid samma tid för 2 år sen. Bye bye körkortet i 4mån. Jag hade 126 på 70 väg hehe.
Nu väljer jag mina ställen där jag vill köra fort så lite mer försiktig är man allt men ibland är det svårt

Testa och överklaga måste ha det till jobbet eller nåt. Lycka till hoppas du får de snart

Mvh Morgan
jag körde 120 på 70 väg.. 4 papp i böter. och skall få brev i veckan nu hur länge.
Nåt liknade som mig då vart var de du körde förfort ? Jag åkte från Linne möt Frölunda där har du 50,70 sen 90 dom stå på vänster sida efter bror vid Slottskogen på gångbana och sköt på mig. Jag hade inte en chans för när jag kom uppe efter tunneln så såg jag dom ups tänkte jag där åker kortet ;/. Du får nog räkna med 3-4mån mycket hänger på vart du körde. Jag hade bra väg tort väglag så det bli inte vårslöshet i trafik iaf.
jag blåste om cevilpolisen. i deras helt nya saab. dom har tagit den i tjänst nu.. är en raksträcka på 2 mil ca. som kan lika väl vara 90 . men icke. blåste om snuten i 120. en lördag natt kl 0100 sen kom dom i kapp mig. den snuten som tog mig har jagat mig i 1½ år nu. och alltid försökt sätta dit mig för något. och nu lyckades han. vet inte vad vägen heter exakt. går brevid väg 169.. EDIT: så det är väldigt surt. men man får väl stå sitt straff.
Senast redigerat av Tryck_o_pys (14 mars 2012)
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!