Åhh va fan segt att man aldrig själv kan komma. På sönda är bilen klar utvändigt så då spikar jag att komma dne 4e Bara de inte är den här panik stressen inför Elmia
Hoppas de är en nice bil du köper då, se till att du kommer och visar upp Mvh
Jo det skulle blivit en till Merca, likadan som de jag har men röd. Tyvärr så var den inte fin nog i relation till priset. Så jag avstod från att köpa den. 650:- bensin och en hel dag senare så är jag ändå nöjd. Vi fick en skön kväll med subwaymacka vid Västerviks hamn.
Tycker det är ägarens uppgift att dölja sin skylt/plocka bort den om man inte vill ha den synlig Så för mig är det helt okej : )
Tack för svar Då lägger jag ut bilderna utan att redigera bort dessa. Är det någon som inte vill ha sin bil utlagd med regnr så PM:a så tar jag bort den.
Tycker det är ägarens uppgift att dölja sin skylt/plocka bort den om man inte vill ha den synlig Så för mig är det helt okej : )
Det är ägarens uppgift att dölja regnr OM han själv lägger ut bilderna. Om nu någon annan tar bilder på ens bild tycker jag det är lite respektlöst att lägga det helt fritt utan att ens fråga persorna i fråga när det är en träff så efter bara 1 som tyckt det är ok.. Men bara min åsikt då
Edit: Det jag ville säga var att redigerar man dom direkt så slipper dom som INTE vill ha sitt på tänka på att leta upp sina bilder vart dom nu ligger och skicka pms och säga ta ner den osv.. Medans en som inte bryr sig antagligen inte heller bryr sig om den är redigerad.. Visst lite mer jobb för fotografen men redigering hör la till hela foto genren? ;D
Hoppas på mer folk nästa onsdag! samt att ni stannar lite längre och inte drar iväg på en gång! Det får vi göra senare, affärer å annat hade ju inte ens hunnit stänga
Sväng förbi en stund och se om det är några där? Mogge ska ju dit verkade det ju som, jag och en kompis ska dit och säkerligen några andra som stannar... så ge det en chans tycker jag