Hej alla vänner!
Ni får ursäkta att det varit så dött här nu en längre period. Hela sommaren är det nog t.om. om vi ska va petiga.
Det har varit en sommar som har fått ha lite andra prioriteringar än bilen faktiskt. Har bland annat lagt väldigt mycket tid och energi på att ta mitt motorcykelkörkort, köra väldigt mycket hoj.
Har även blivit en hel del arbetande i vanlig ordning, försökt umgås med vänner och lägga tid på att plåstra om lite upprivna relationer. Även den ekonomiska delen är rent åt helvete, och har då tappat väldigt mycket lust att lägga tid på bilen.
MEN!
Nu till helgen som kommer, då ska faktiskt baslådan börja spela! Är otroligt spänd på att höra hur Gladen-basen faktiskt låter.
Så om här är någon som faktiskt följer detta otroligt tröga projekt fortfarande, så hoppas jag att ni är lika ivriga som jag! Bilder blir tyvärr svårt att ordna, då kameran i mobilen gick sönder efter ett "litet" raseriutbrott, men ska åtminstone försöka ordna en liten video där jag poppar. Sen ska jag försöka ordna lite bilder på allt jag byggt så ni faktiskt får se vad som hänt.

Hoppas nu vi får upp lite händelser här igen!
På återseende! /Marcus