6214
Sök

Köptips: Billiga verktyg etc

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
14 november 2011
Trådstartare
Tänkte göra en tråd där vi kan tipsa varandra om var man kan handla billiga verktyg och annat nödvändigt för att mecka med våra bilar.

Jag inleder tråden med att tipsa om att man kan köpa en av Bahco's stora hylsnyckelsatser (S910) på Ica Maxi för 999kr fram till jul eller tills lagret är slut.

Ordinarie pris på satsen är, vad jag har kunnat hitta, allt mellan 1800-3500kr så det verkar ju vara ett riktigt bra pris. Jag blev 999kr fattigare iaf wink
Senast redigerat av TBOC_Razor (14 november 2011)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
14 november 2011
smart med lite sådana tips!
tack för info

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

5 Inlägg
17 november 2011
Det lät ju väldigt intressant, du råkar inte veta om det är alla Ica Maxi varuhus eller bara det i i ditt område?

Mvh Jeppe

6 170 Inlägg
17 november 2011
Trådstartare
Positive skrev:
Det lät ju väldigt intressant, du råkar inte veta om det är alla Ica Maxi varuhus eller bara det i i ditt område?

Mvh Jeppe

Jag har sett satsen både i kristianstad och i hässleholm så det är ju inte bara på ett ställe iaf...

Men åk till närmsta maxi och kolla verktygsavdelningen, värre än så är det väl inte ??  tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz

5 Inlägg
17 november 2011
Ok, jo det får bli att göra det=), tack för svaret

Mvh jeppe

1 045 Inlägg
18 november 2011
kollade maxi i luleå när jag handlade där kostade den 1999:-    hmm annars hade man köpt en sats.

1 581 Inlägg
18 november 2011
2000 kr här för Bahco satsen också.

5 Inlägg
18 november 2011
Kan meddela att erbjudandet finns på Ica Maxi i Linköping också, kunde inte hålla mig så det vart ett köp!big_smile

Mvh Jeppe

6 170 Inlägg
18 november 2011
Trådstartare
Positive skrev:
Kan meddela att erbjudandet finns på Ica Maxi i Linköping också, kunde inte hålla mig så det vart ett köp!big_smile

Mvh Jeppe

Så det är bekräftat att det finns i Kristianstad och Linköping alltså..

Sen tror jag det var samma pris i hässleholm med men kan inte säga helt hundra.

5 Inlägg
18 november 2011
Det skulle ju kunna vara så att alla butiker bara inte hunnit med att "starta" erbjudandet, dem har nog lite o stå i nu som det är när det vankas juletider och allt va det innebär tongue. Om man frågar nån där så kanske dom kan erbjuda samma deal?

Mvh Jeppe

1 045 Inlägg
18 november 2011
kan säga att var nyss och handlade och då hade dom sänkt priset till 999:-

så vart en till sats,, lika bra ha en i reserv, var ju så billigt.,
Senast redigerat av NMI (18 november 2011)

5 Inlägg
18 november 2011
NMI skrev:

Se där, då får vi hoppas dom gör det samma på alla andra butikerna då=)

6 170 Inlägg
18 november 2011
Trådstartare
NMI skrev:

Så Kstd, Linköping och Luleå har den för 999kr och fler kanske sänker priset i veckan helt enkelt...

Reklamen för satsen här i kstd kom ut i slutet av veckan men grejorna har funnits där i typ två veckor så fler kanske skickar ut reklambladet snart...

huh?
10 427 Inlägg
18 november 2011
Kostar lika på Ica Maxi Falun. Men motsvarande sats (finns 2-3st med eller utan tumhylsor osv) brukar även få lägre pris på tex Jula (som jag säkert tjatat sönder någon annan verkstygstråd om) någon gång per år. cool

huh?
10 427 Inlägg
9 Inlägg
26 november 2011
Är bahco själva som har rea på denna sats, därför borde fler ställen sälja satsen kring tusenlappen

2 337 Inlägg
26 november 2011
Det får nog bli en sådan sats nästa gång jag åker in till stan smile Tack för tipset!

Allfixare
1 475 Inlägg
26 november 2011
Gött att jag köpte min för 672kr för nåt år sedan då wink

Sök