Johan-114´s Toyota Supra MKIV -94

Supra_robin
24 november 2011 · 4 663 Inlägg

fan va fin den e o bättre blir det big_smile  kommer själv i dagarna få hem min nya vinge. kämpa på big_smile

Johan-114
24 november 2011 · 102 Inlägg

Saab_Robin skrev:
fan va fin den e o bättre blir det big_smile  kommer själv i dagarna få hem min nya vinge. kämpa på big_smile

Det tackar jag för! smile ser grymt fin ut din också! Måste försöka få tag i do-luck fronten jag med..

ARBO
27 november 2011 · 12 Inlägg

Det känns som att du flyter på en underbar dröm med en baktanke. Du kommer gå långt med din riktigt snygga supra! Kommer att föla dej från början till slut. Mvh Arbo!

ARBO
27 november 2011 · 12 Inlägg

Det känns som att du flyter på en underbar dröm med en baktanke. Du kommer gå långt med din riktigt snygga supra! Kommer att föla dej från början till slut. Ps. Riktigt cleant ljudbygge wink Kommer hen och dräglar över pjäsen i jul smile Mvh Arbo!

Janneutanb
27 november 2011 · 7 271 Inlägg

Om du kör med blåa sömmar till stolen och sen kanske svart med grått inlägg eller något i den stilen.

Johan-114
27 november 2011 · 102 Inlägg

ARBO skrev:
Det känns som att du flyter på en underbar dröm med en baktanke. Du kommer gå långt med din riktigt snygga supra! Kommer att föla dej från början till slut. Ps. Riktigt cleant ljudbygge wink Kommer hen och dräglar över pjäsen i jul smile Mvh Arbo!

Tack så mycket! får höra av dig när du kommer ''hemmåt'' igen smile

Johan-114
27 november 2011 · 102 Inlägg

Brains skrev:
Om du kör med blåa sömmar till stolen och sen kanske svart med grått inlägg eller något i den stilen.

Med blåa sömmar så kommer det inte synas nå mycket alls. blir även kanske lite för många färger med både svart, grå och blå i en stol.. känns som om det ska vara stilrent istället då panelen är lackerad. blev mycket färg i bilen av det så det får nog bli Helsvarta stolar med Vita sömmar längs sidorna smile
Men jag Tackar så mycket för tipset! smile

RobbanForsell
27 november 2011 · 292 Inlägg

varför inte köra med röda sömmar.. ?? smile

Volkswagen Passat "Gotlänningen" (2013)
Johan-114
27 november 2011 · 102 Inlägg

RobbanForsell skrev:
varför inte köra med röda sömmar.. ?? smile

Tror inte att det kommer passa in så mycket i bilen  smile

Erik_Falk Evolution Garage!
6 december 2011 · 188 Inlägg

kan tipsa om denna. hyffsad passform men lite jobb är det värt för de priset tycker jag...

http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-SUPRA-DL2- … 0990229701

//Falk

projekt 2012/2013: Hjulupphängen på Supran
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p3048851
Toyota Supra MKIV "Twin Turbo Aerotop" (1993)
Go_sideways
6 december 2011 · 428 Inlägg

Riktigt fin supra. kommer följas smile
Bara lite motor som saknas wink fast dom går ju bra ändå smile
Hade det varit jag som som skulle välja färg så hade jag helt klart kört svarta sömmar i stolarna. eftersom att du kör med svarta fälgar. Sen hade jag lackat HELA vingen i svart. Tror även de hade varit ruskitgt snyggt till fälgarna smile

Lycka till!

Beemerloover The Real Team
6 december 2011 · 235 Inlägg

Så jäkla snygg älskar den blå smile kommer bli grymt detta

Hoppsan hur fan gick det här till !
Johan-114
7 december 2011 · 102 Inlägg

Tack för tipset! smile

Erik_Falk skrev:
kan tipsa om denna. hyffsad passform men lite jobb är det värt för de priset tycker jag...

http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-SUPRA-DL2- … 0990229701

//Falk

Johan-114
7 december 2011 · 102 Inlägg

Motorn får vi ta hand om nästa vinter! wink
Kanske blir lite tråkigt med både svart skinn och svarta sömmar?
tror det kan bli riktigt snyggt med vita sömmar på sidorna faktist..
Själva bladet kommer bli svart, lika som fronten kommer att bli sen, mitten delen blir svart! smile

Tack så mycket!

Go_sideways skrev:
Riktigt fin supra. kommer följas smile
Bara lite motor som saknas wink fast dom går ju bra ändå smile
Hade det varit jag som som skulle välja färg så hade jag helt klart kört svarta sömmar i stolarna. eftersom att du kör med svarta fälgar. Sen hade jag lackat HELA vingen i svart. Tror även de hade varit ruskitgt snyggt till fälgarna smile

Lycka till!

Johan-114
7 december 2011 · 102 Inlägg

Tackar! det kommer det att bli! smile

Beemerloover skrev:
Så jäkla snygg älskar den blå smile kommer bli grymt detta

Go_sideways
7 december 2011 · 428 Inlägg

jaha du mena så. tänkte blåa stolar med svarta sömmar eller svarta stolar med blåasmile
Kommer bli en grym supra vilket som smile

Johan-114 skrev:
Motorn får vi ta hand om nästa vinter! wink
Kanske blir lite tråkigt med både svart skinn och svarta sömmar?
tror det kan bli riktigt snyggt med vita sömmar på sidorna faktist..
Själva bladet kommer bli svart, lika som fronten kommer att bli sen, mitten delen blir svart! smile

Tack så mycket!

Go_sideways skrev:
Riktigt fin supra. kommer följas smile
Bara lite motor som saknas wink fast dom går ju bra ändå smile
Hade det varit jag som som skulle välja färg så hade jag helt klart kört svarta sömmar i stolarna. eftersom att du kör med svarta fälgar. Sen hade jag lackat HELA vingen i svart. Tror även de hade varit ruskitgt snyggt till fälgarna smile

Lycka till!

Johan-114
8 december 2011 · 102 Inlägg

Precis! smile Men tanken var den att köra svart skinn och blå tråd.. var och kolla upp det men den blåa tråden syns så lite när den sitter på svart skinn! hade blivit grymt bra tror jag om de synts lite mer! Så den vita tråden får det nog bli smile

Go_sideways skrev:
jaha du mena så. tänkte blåa stolar med svarta sömmar eller svarta stolar med blåasmile
Kommer bli en grym supra vilket som smile

Johan-114 skrev:
Motorn får vi ta hand om nästa vinter! wink
Kanske blir lite tråkigt med både svart skinn och svarta sömmar?
tror det kan bli riktigt snyggt med vita sömmar på sidorna faktist..
Själva bladet kommer bli svart, lika som fronten kommer att bli sen, mitten delen blir svart! smile

Tack så mycket!

Go_sideways skrev:
Riktigt fin supra. kommer följas smile
Bara lite motor som saknas wink fast dom går ju bra ändå smile
Hade det varit jag som som skulle välja färg så hade jag helt klart kört svarta sömmar i stolarna. eftersom att du kör med svarta fälgar. Sen hade jag lackat HELA vingen i svart. Tror även de hade varit ruskitgt snyggt till fälgarna smile

Lycka till!

Senast redigerat av Johan-114 (8 december 2011)

Johan-114
8 december 2011 · 102 Inlägg

Har inte vart så aktiv den senaste tiden..
Har vart lite mycket på jobbet då vi har flyttat in till en nybyggd verkstad så har blivit en del övertid..
väntar också på lite grejer som inte är de lättaste att få tag i så jag återkommer när nått nytt händer!


http://www.gatbilar.se/galleries/481/3/4ee0b36489c16.JPG
Nyaste tidningen av Gatbilar Nr:6

Supra_robin
8 december 2011 · 4 663 Inlägg

Johan-114 skrev:
Har inte vart så aktiv den senaste tiden..
Har vart lite mycket på jobbet då vi har flyttat in till en nybyggd verkstad så har blivit en del övertid..
väntar också på lite grejer som inte är de lättaste att få tag i så jag återkommer när nått nytt händer!


http://www.gatbilar.se/galleries/481/3/ … 489c16.JPG
Nyaste tidningen av Gatbilar Nr:6

fan va nice  big_smile va e de för saker?

Erik_Falk Evolution Garage!
8 december 2011 · 188 Inlägg

grattis till publiciteten i gatbilar big_smile

//Falk

projekt 2012/2013: Hjulupphängen på Supran
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p3048851
Toyota Supra MKIV "Twin Turbo Aerotop" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang