Thablondi skrev:Grymt blev det! längtar tills ikväll/imorgon!
Liiindh skrev:Riktigt schysst bil du har! Kul med kolfiber! jag väntar på att få hem interiörlister i kolfiber till min 320Ci!
Ljepone skrev:Meeee L:I:K:E !! (Vi körde nästan en liknande "process" vid plasti-dipandet )...Ps. Skall du ner till ELMIA imrn?
Apelgren skrev:Ljepone skrev:Meeee L:I:K:E !! (Vi körde nästan en liknande "process" vid plasti-dipandet )...Ps. Skall du ner till ELMIA imrn? TACK:D va kul!!jaha, vart erat bra? Självklart elmia!
Ljepone skrev:Apelgren skrev:Ljepone skrev:Meeee L:I:K:E !! (Vi körde nästan en liknande "process" vid plasti-dipandet )...Ps. Skall du ner till ELMIA imrn? TACK:D va kul!!jaha, vart erat bra? Självklart elmia! NP! Japp! Har bara stötlisterna som sitter runt-om kofångaren kvar Ok! Skall se om jag åker ner imorgon kväll (har lite andra saker på G).. Annars får man åka ner nästa år.Men kul att du fick ihop allt i tid.. slutresultatet blev juh bra... endast & invänta sommar´n nu & glida
Liiindh skrev:Blev toppen detta!! Grattis till en fin bil
Beangt skrev:Såg bilen på A6 efter elmia riktigt snygg!
Daniel_80 skrev:Snyggt Jag gillar verkligen fronten och fälgarna.. gör sig mycket bra.
jbong skrev:Fan va grym den blev! Men skulle gärna se lite bilder i dagsljus!
NMI skrev:du har inga närbilder på plastidip så man får se hur ytan vart,