Just nu är det nästan 500st på "kommer" i FB-eventet och 280 "kanske". Så det ser ju rätt ljust ut iaf Brukar ju vara den mest besökta bilträffen i Blekinge, och så länge vädret e bra så brukar det bli bra drag o bra med folk
OBS!! pga att militären har lite övningskörning på platsen så får vi skjuta fram den lite grann till kl 19:15. Vänligen respektera detta då de är schyssta o låter oss vara där öht.
Kör alltså INTE in på planen förrän dem är klara! OBS!!
Får man rent lagligt sladda? Med tanke på att vi fått tillstånd att vara där, vilket jag antar att man inte får i vanliga fall. För det är ju trots allt ingen allmän plats, så herr konstapel kan ju inte säga nått då Mycket möjligt att jag har fel, bara min tanke
Får man rent lagligt sladda? Med tanke på att vi fått tillstånd att vara där, vilket jag antar att man inte får i vanliga fall. För det är ju trots allt ingen allmän plats, så herr konstapel kan ju inte säga nått då Mycket möjligt att jag har fel, bara min tanke
herr konstapel kan säga mycket... fick 1500 i vintras för att jag sladdade på de området
herr konstapel kan säga mycket... fick 1500 i vintras för att jag sladdade på de området
Där ser man
fast detta är annorlunda... detta e med tillstånd ... så dem kan inget