2179
Sök

Pontusvr6 Ljudbygge! Passat 3b (start sida 4!)

kommer att bygga ett bra billjud som förhoppningsvis kommer gå att tävla med! och så blir det styling av bilen :)

48 983 Visningar
Uppdaterades senast 3 mars 2014
149 Inlägg
SOUL FIRE ENTERTAINMENT
779 Inlägg
5 december 2013
Ser nice ut detta!

Jag hade nog antingen gjort som nämnt tidigare att höja upp golvet lite och lägga stegen där.
Men om du vill att de ska synas så mycket som möjligt så hade jag nog gjort en "trappa" i mitten av de istället.

Sen kanske du skulle plasta hela bagaget med lite covers på sidan osv (?)

.

Mvh Kenta Edvardsen
Ordförande i NORDISKA X40 KLUBBEN
PROJEKTTRÅDEN: SOUL FIRE - MAKEOVER
SPONSORER: BILRADIOHUSET | HOVA.COM | BILLACKERING.EU

149 Inlägg
8 december 2013
Trådstartare
premonitioner skrev:
Ser nice ut detta!

Jag hade nog antingen gjort som nämnt tidigare att höja upp golvet lite och lägga stegen där.
Men om du vill att de ska synas så mycket som möjligt så hade jag nog gjort en "trappa" i mitten av de istället.

Sen kanske du skulle plasta hela bagaget med lite covers på sidan osv (?)

.

har funderat på att göra som du säger med en trappa smile dom tar som sagt väldigt mycket plats!

och självklart ska det plastas covers smile

149 Inlägg
7 januari 2014
Trådstartare
jag vet inte vilken vinkel jag ska sätta kondingarna! dom ska vara på varsin sida om slutstegen.

6 558 Inlägg
7 januari 2014
Pontusvr6 skrev:
jag vet inte vilken vinkel jag ska sätta kondingarna! dom ska vara på varsin sida om slutstegen.

skit i kondingarna .. sätt i ett batteri till ist smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

149 Inlägg
7 januari 2014
Trådstartare
racer-putte skrev:
Pontusvr6 skrev:

skit i kondingarna .. sätt i ett batteri till ist smile

har dubbla batterier redan smile men det är snyggt med kondingar smile + att jag inte vet vad jag ska göra med sidorna annars smile

Sök