Inför: Bilsport Performance & Custom Motor Show 2012 ELMIA

Andre-G
6 april 2012 · 88 Inlägg

Helt otroligt att det har varit kanonväder dem två senaste veckorna och nu när Elmia är så skall det bli skitväder!
Jag som dragit på sommarfälgarna och vaxat bilen och haft mig! ;(

Vågar man köra upp ändå? Åker från Göteborg...

Pettzon88
6 april 2012 · 295 Inlägg

Andre-G skrev:
Helt otroligt att det har varit kanonväder dem två senaste veckorna och nu när Elmia är så skall det bli skitväder!
Jag som dragit på sommarfälgarna och vaxat bilen och haft mig! ;(

Vågar man köra upp ändå? Åker från Göteborg...

De flesta från Thn ska åka med sommarsulor iaf, hehe smile Bära eller brista helt enkelt wink

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Andre-G
6 april 2012 · 88 Inlägg

Att det är halt och snö ute är ju en sak, men jag tänker mer på Herr Länsman och hans kollegor.
Kommer väl vara görmånga poliser som surrar runt i området, men men, man får väl stå sitt kast och betala böter om det nu skulle bli så.

Pettzon88
6 april 2012 · 295 Inlägg

Andre-G skrev:
Att det är halt och snö ute är ju en sak, men jag tänker mer på Herr Länsman och hans kollegor.
Kommer väl vara görmånga poliser som surrar runt i området, men men, man får väl stå sitt kast och betala böter om det nu skulle bli så.

Lagligt med sommardäck nu oavsett väglag.

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Jimmylainen
6 april 2012 · 420 Inlägg

Andre-G skrev:
Helt otroligt att det har varit kanonväder dem två senaste veckorna och nu när Elmia är så skall det bli skitväder!
Jag som dragit på sommarfälgarna och vaxat bilen och haft mig! ;(

Vågar man köra upp ändå? Åker från Göteborg...

Det tinar med garanti upp imorgon förmiddag. Kör man inte som en idiot så är det lugnt.

Andre-G
6 april 2012 · 88 Inlägg

Gött smile Då dönar jag upp imorgon då! smile Åker ni med karavanen från Stigs Center imorgon eller?

Jepzoor
6 april 2012 · 13 Inlägg

Var händer det i kväll?

wejan
6 april 2012 · 101 Inlägg

A6..Polisen kommer inte stänga av "stora" a6 parkeringen, däremot kommer/är City gross,MediaM., Biltema,Coop,Maxi avstängt som vanligt..Pga att det är "privata" parkeringsplatser.

Glad Påsk!

BoostGuy
6 april 2012 · 953 Inlägg

Ikväll är de undre coop som gäller i och med det snöar . drifting överall misstänker jag

Jepzoor
6 april 2012 · 13 Inlägg

Ursäkta jag frågar vad är adressen.

TT-Avant
6 april 2012 · 6 851 Inlägg

Då folk FORTFARANDE har dålig koll:

http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag … interdack/

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
TT-Avant
6 april 2012 · 6 851 Inlägg

Jepzoor skrev:
Ursäkta jag frågar vad är adressen.

A6 Köpcenter..eller Bataljonsgatan (den enda gatan ja kan på A6) så hamnar du i krokarna.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
bihra Fotograf
6 april 2012 · 142 Inlägg

Snöar just nu för fullt i jönköping men det lär med stor sannolikhet försvinna helt tills imorgon big_smile

Jepzoor
6 april 2012 · 13 Inlägg

Tack så mkt. Syns där alla

Pettzon88
6 april 2012 · 295 Inlägg

bihra skrev:
Snöar just nu för fullt i jönköping men det lär med stor sannolikhet försvinna helt tills imorgon big_smile

Samma i trollhättan wink

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
DeFlo
6 april 2012 · 514 Inlägg

Driver_85 skrev:
Ikväll är de undre coop som gäller i och med det snöar . drifting överall misstänker jag

Vilken tid?

BMW = Bil Med Wasakredit
SuddenRacing
6 april 2012 · 254 Inlägg

Vi har ingen snö i Alvesta big_smile

SuddenRacing Performance Club
Seat Leon Cupra R "Mark" (2012)
Triple_X
6 april 2012 · 287 Inlägg

Är det ingen snö imon så kan man nog komma upp på kvällen ska iaf till mässan imon tongue

Volvo V70 R "Refined" (1998)
Extrazz En 5a är Livet.
6 april 2012 · 2 005 Inlägg

Snöar som fan här som sagt. Snuten är ute bra duktigt och stoppar bra många bilar och kör bort folk. Dock är många parkeringar fortfarande öppna. De har stängt av övre delen på Coop annars verkar allt vara öppet. Det verkade finnas planer för att stänga parkeringshuset med. Fast tror de tyckte synd om folket och lät det vara öppet istället.

På själva mässan är det inte mycket att ha. Två hallar fulla med gamla bilar  och mängder med Raggare suck.  Annars så toppade nog nissan 200 och skyline eller supra listan.  Fanns ett par redigt fina 850? där förövrigt? Var det värt 250kr i inträde? NEJ!   Engelsmannen och Martin på hojen kör samma stuk som tidigare år vilket är så uttjatat.
Fast ska nämna att det är synd att folk skräpar ner och ja 740/940 folket är nog inte alltid så oskyldiga som jag ibland trott.

Nej inget illa om Snuten de gör bara sitt jobb och överlag verkade många sköta sig även om det var många som var sugna på att leka av sig lite.

Senast redigerat av Extrazz (6 april 2012)

Volvo 850 T-5R "T-Grön" (1996)
Triple_X
6 april 2012 · 287 Inlägg

Extrazz skrev:
Snöar som fan här som sagt. Snuten är ute bra duktigt och stoppar bra många bilar och kör bort folk. Dock är många parkeringar fortfarande öppna. De har stängt av övre delen på Coop annars verkar allt vara öppet. Det verkade finnas planer för att stänga parkeringshuset med. Fast tror de tyckte synd om folket och lät det vara öppet istället.

På själva mässan är det inte mycket att ha. Två hallar fulla med gamla bilar  och mängder med Raggare suck.  Annars så toppade nog nissan 200 och skyline eller supra listan.  Fanns ett par redigt fina 850? där förövrigt? Var det värt 250kr i inträde? NEJ!   Engelsmannen och Martin på hojen kör samma stuk som tidigare år vilket är så uttjatat.
Fast ska nämna att det är synd att folk skräpar ner och ja 740/940 folket är nog inte alltid så oskyldiga som jag ibland trott.

Nej inget illa om Snuten de gör bara sitt jobb och överlag verkade många sköta sig även om det var många som var sugna på att leka av sig lite.

stoppar bilar för vad? tongue burnar och sladdar elr värre

Volvo V70 R "Refined" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang